Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet työkaverista, joka ei koskaan tule mukaan yhteisiin juttuihin?

Vierailija
21.06.2024 |

Esim. afterworkiin, työpaikan juhliin? Tekee työnsä kuitenkin hyvin ja on ystävällinen?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tuo työkaveri. Ja ajattelen,  että velvollisuuteni on nimenomaan tehdä työni hyvin ja olla ystävällinen. 

Eikä muuta. 

Vierailija
2/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Jokainen saa tehdä niin kuin parhaaksi näkee. En tiedä kaikkien työkavereiden elämäntilannetta eikä tarvitsekaan tietää.

Itse en viime vuosina ole jaksanut pyöriä työpaikan yhteisissä jutuissa, koska hoidan vapaa-aikanani syöpää sairastavaa läheistäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän harmi ettei pidä työkavereita mukavana seurana. Itse tykkään kyllä käydä työpaikan tapahtumissa. 

Vierailija
4/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että häntä ei kiinnosta. Työ on työtä eikä muuta.

Vierailija
5/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverilla voi olla omat henkilökohtaiset syyt taustalla. Koskaan et voi tietää mitä joku toinen käy läpi.

Vierailija
6/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että siinäpä työkaveri joka ei koskaan tule mukaan yhteisiin juttuihin. 

Vierailija
7/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään työstäni ja työkavereistani ja teen työni hyvin, toisaalla elämässä on vaan niin paljon aikaa vieviä asioita.

Plus minulla on eräs krooninen sairaus joka verottaa voimiani siinä mielessä että skippaan mm. illanistujaiset sun muut ylimääräiset ettei sitten tarvitse saikuttaa ainakaan niiden takia. 

Vierailija
8/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen juuri tuollainen työkaveri. Minulle ei ole aikaa. Kotihommat, lapsien ja vanhempien asioiden hoito vie kaiken ajan. Joudun jo nyt tinkimään yöunistani, että ehdin hoitaa kaiken.

Vierailija
9/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että häntä ei kiinnosta. Työ on työtä eikä muuta.

Työ on työtä joo ja vapaa on vapaa, omaa aikaa! Just nää jutut, kukapaniketä, mikä mekko mikä kassi mikä auto mummovainaan viime tahto

Kun on yksin asuja ei kiinnosta hilupilttuut, omat jutut niin erilaisia, ei jaksa jauhaa joutavaa

Vierailija
10/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttiä ei kiinnosta vittuakaan mitkään afterworkit, oma aika tärkeämpää. Työ on työtä, eikä koko elämä.

Vierailija
11/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä minä itsestäni ajattelisin?

Vierailija
12/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä ei kiinnosta yhteiset jutut ja se on täysin ok. Riittää, kun tekee työt ja on ystävällinen 

Vierailija
13/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen eläkkeellä. Pitkin hampain menin joskus yhteisiin vapaa-ajan viettoihin. Ei siksi, että ylenkatsoin, vaan siksi että olen introvertti. Väsyin pelkästä ajatuksestakin.

Vierailija
14/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään. Jokaisen oma valinta.

Vierailija
15/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että hänellä on omat hyvät syynsä siihen. En ajattele, ettei kaveri pidä meistä, vaan että esm. haluaa pitää työpaikan ihmissuhteet ja muut erillään tai tarvii paljon yksionoloaikaa palautumiseen sosiaalisesta elämästä. 

En ota itseeni enkä paheksu, vaan ymmärrän että ihmisiä on erilaisia.  

Vierailija
16/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä ajattelet työkavereista joiden kanssa ei viitsi lähteä minnekään?

Vierailija
17/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele kovin paljon mitään, ehkä hieman nihkeänä ja tylsänä ihmisenä pitäisin ellei ole esim. pienet lapset kotona tai muita velvollisuuksia. Mistä sitä tietäisi.

Onneksi meidän työpaikalla kaikki viihtyvät toistensa seurassa eikä kukaan jättäydy pois jos jotain työn ulkopuolista puuhastelua on.

Vierailija
18/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että kyseisellä ihmisellä on ainakin selkärankaa, koska hän ei tule yhteisiin illanviettoihin pelkästä velvollisuudentunnosta. Tai ehkäpä hänellä on muutakin elämää. 

Edellisessä työpaikassani oli eräs työkaveri, joka osallistui aina kaikkeen, mutta valitti silti, kun ei olisi kuitenkaan halunnut osallistua.

Vierailija
19/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole moisista kiinnostunut. Minulla on perhe ja ystävät työpaikan ulkopuolella. Pikkujoulut ovat ok, niihin osallistun.

Vierailija
20/78 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun työpaikalla mitään tuollaisia järjestetä. Ei edes tyhy-päiviä tai pikkujouluja :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme