Exän nyksä, mille tuntuu
Kun sun uuden kodin pöydällä koristeena on mun valitsema ja ostama koriste-esine? Yksi niistä monista tavaroistani joita se sun rakas ei mun antanut ottaa mukaani. Kuten vaikka ne viinilasit, maistuuko viini hyvälle niistä? Ne olen kaikki saanut lahjaksi. Kuten niitä muitakin arvokkaampia astioita, minun lahjoja kaikki, läheisiltäni saatuja. Ja se aun rakas, se ne vaati itselleen. Ja ne isot viherkasvit, kaikki minun tarkkaan valitsemiani, ostamiani ja rakkaudella pienestä isoiksi kasvattamiani.
Entä ne mun lapset, joiden kanssa sä asut ja elät. Miten sä selität itsellesi sen, että se sun rakas laittaa lapset valitsemaan vanhempiensa välillä, ja tekee kaikkensa että niiden lasten äiti ajetaan ulos niiden lasten elämästä? Miten sä selität sen itsellesi ja pystyt itsekkin äitinä hyväksymään sen? Miten sä voit elää semmosen vääryyden keskellä? Mitä sulle valehdellaan minusta? Heräätkö edes, kun sosiaaliviranomaiset puuttuvat sen sun rakkaasi toimiin lastensa kanssa? Selitelläänkö sekin sinulle valheilla? Laitetaan minun syyksi? Ja sinä uskot. Nielet sen kaiken soopan. Ja olet kokoajan syvemmällä suossa.
Menee muutama vuosi, niin sulle tulee karu herätys ja ymmärrät. Toivottavasti sä tajuat lähteä ajoissa.
Mutta, heräisit. Avaa silmät. Älä anna sen tyypin hajottaa sua. Kyseenalaista. Vaikka, tiedänhän minä että se saa aikaan vaan vaikeuksia.
Pidä huoli itsestäsi, lapsistasi, ja niistä minun lapsista. Älä kadota itseäsi. Se mies on sairas.
Kommentit (69)
Huhhuh, kuulostaa melkoselle kultakimpaleelle tuo mies.
Onneksi oot päässy eroon moisesta.
Eiköhän niistä kasveista ja esineistä ole jätetty vain mieluisimmat ja loput on heitetty mäkeen ja kämppää sisustetaan nykyisen rouvan maun mukaiseksi. Ei ne toisten vanhat tavarat yleensä ole ihan siinä arvossa kuin alkuperäinen omistaja kuvittelee.
Olen itse nähnyt, miten ne on esillä ja käytössä.
On sulla ollu ääliö mies. Onneksi on ex. Eiköhän karma kosta ja saa kaiken tekemänsä vääryyden joskus eteensä.
Ja se exän nyksä varmasti tulee ennen pitkää ymmärtämään asioiden todellisuuden.
Vai, miksi se ex ei antanu sun ottaa niitä sun tavaroita? Jätitkö sen? Petitkö?
Silti, kuulostaa tosi oudolle tyypille. Sairaalle suorastaan.
Kannattais sen nyksän ottaa ero mahdollisimman pian!
En jaksanut lukea otsikkoa pidemmälle. Onnea vaan exän nyksälle. Paskaan astui. Itse olen onneksi satojen kilometrien päässä ja vapaa exästä.
Minut vaihdettiin lennosta toiseen ja muutti sisään miltei samalla ovenavauksella, kun minä muutin ulos. Eksä ei antanut minulle erossa mitään matkamuistoja tai koriste-esineitä, jotka _minä_ olin ostanut. Keittiö oli minun suunnittelemani, eikä ollut ihan peruskeittiö. Kaikessa näkyi minun kädenjälkeni.
Minusta ei olisi muuttaa sisään vastaavassa tilanteessa. Tai sitten mies jyräsi oman tahtonsa läpi. Mutta Ihan oikeastiko joku ei välitä?
Onneksi mulla oli riidaton ero ja kaikki jaettiin sovussa, niin ei tarvitse jonkun koriste-esineen tai vinkkulasien vuoksi itseään katkeroittaa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mulla oli riidaton ero ja kaikki jaettiin sovussa, niin ei tarvitse jonkun koriste-esineen tai vinkkulasien vuoksi itseään katkeroittaa.
Eli teidän välillä ei ollut mitään tunteita enää.
Katkeran exän ulinaa.
Naista vituttaa kun exän uusi on kivempi kun itse oli.
Ei mitään uutta auringon alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli teidän välillä ei ollut mitään tunteita enää.
Meillä oli tunteita toisiamme kohtaan, eikä viinilaseja.
Vierailija kirjoitti:
Katkeran exän ulinaa.
Naista vituttaa kun exän uusi on kivempi kun itse oli.
Ei mitään uutta auringon alla.
oletpa lapsellinen.
ps. Ihmiset eivät ole toistaan kivempia tai huonompia. On vain erilaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse nähnyt, miten ne on esillä ja käytössä.
Mitä asiaa sulla oli sinne, jos se ei enää ole sun kotisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli teidän välillä ei ollut mitään tunteita enää.Meillä oli tunteita toisiamme kohtaan, eikä viinilaseja.
Tarkoitan, että arvelen, että erositte ns koska kasvoitte erillenne. Ero on täysin eri, jos se tulee täysin puun takaa kolmannen pyörän johdosta.
Vierailija kirjoitti:
Minut vaihdettiin lennosta toiseen ja muutti sisään miltei samalla ovenavauksella, kun minä muutin ulos. Eksä ei antanut minulle erossa mitään matkamuistoja tai koriste-esineitä, jotka _minä_ olin ostanut. Keittiö oli minun suunnittelemani, eikä ollut ihan peruskeittiö. Kaikessa näkyi minun kädenjälkeni.
Minusta ei olisi muuttaa sisään vastaavassa tilanteessa. Tai sitten mies jyräsi oman tahtonsa läpi. Mutta Ihan oikeastiko joku ei välitä?
Millä oikeudella se ne kaikki piti ja miksi suostuit?
Vaikea sanoa koska meillä ei ole tuollaista. Ei ole lapsia tai kasveja. Akvaariokaloja on.
Miten se nyksä vaikuttaa siihen, että ex-miehesi ei antanut sun ottaa viherkasveja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Miten minä pienikokoisempi pystyn ottamaan asioita, jos toinen seisoo edessä? Kerro toki.
Miksi mietitte niitä exiä ja nyxiä? Onhan ne erot vaikeita paikkoja mutta itselleen vaan pahaa tekee kun märisee vanhoja juttuja. Keskittykää omaan ja nykyiseen elämään. Ap vaikuttaa siltä että vaikka on näköjään paska suhde ollut niin silti vituttaa kun joku toinen nainen häärää entisen kanssa. Unohda ja elä omaa elämää. Kukaan ei myöskään halua kumppania joka on edelleen katkera exälle ja jauhaa vanhoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Miten minä pienikokoisempi pystyn ottamaan asioita, jos toinen seisoo edessä? Kerro toki.
Se on jo poliisiasia, jos ei saa omia tavaroitaan yhteisestä kodista ottaa. Olisit pyytänyt joltain apua.
Niinpä niin naiset. Herätkää, avatkaa silmät ja miettikää tarkkaan. Toki, sama koskee miehiä. Kaikkea ei kannata suorilta uskoa.