Yksinäisten naisten Alko-ostokset kauhistuttaa
Olen äsken päättyneessä vuorossa Alkon kassa ja kyllä vetää surulliseksi nämä yksinäiset naiset.
Eräskin osti 6 pulloa halpaa Cavaa ja yhden jaloviinan. Monet kantoivat selvästi omaan käyttöön neljäkin pahvitonkkaa gato negroa. 😢
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Alkon myyjänä oletan aina että asiakas juo ostoksensa yhdellä kulauksella heti kaupan pihassa.
Tiedän yhden joka näin aina tekikin. Siinä ei nokka kauan tuhissut, kun puolen litran viinapullo hujahti alas ja siitä se sitten taas lähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät, kuka heistä on "yksinäinen"? Siellä voi hyvinkin olla juuri Alkoonne porttikiellon saanut Pertsa kulman takana odottamassa lastiaan.
Eli Pertsa haluaa kolme litraa chileläistä viiniä??
Ei se niin tarkkaa ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät, kuka heistä on "yksinäinen"? Siellä voi hyvinkin olla juuri Alkoonne porttikiellon saanut Pertsa kulman takana odottamassa lastiaan.
Eli Pertsa haluaa kolme litraa chileläistä viiniä??
Ei se niin tarkkaa ole
Chileläinen viinikin kelpaa paremman puutteessa pahimpaan krapulaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne yksinäisiä ole automaattisesti, jos yksin käyvät siellä. Niillä voi olla seuraa ja mies. Yksin elävänä en osta alkoholia. Luultavasti tekisin kurkkulääkettä tai siivoaisin jotain kalkkia pois hanasta, jos pitäisi löytää alkoholi. Entä jos joku on kokeillut miltä joku drinkki maistuu, tosin sen saa alkottomana.
Kuinka kestät elämää ilman alkoholia? Sinultahan puuttuu mies ja lapset. Kaikki mitä sisältörikkaaseen elämään tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään Alkon kassat on sellaisia mulkvistejä ettei enää tee mieli käydä koskaan enää Alkossa.
Kohta ei tarvi. Alkon monopoli poistuu ja juomat tulee kauppoihin niin kuin muualla Euroopassa.
Pakko ostaa kirkasta viinaa, koska viinit ja oluet tökkii niin pahasti, oksennus on tuloillaan jo pelkästä ajatuksesta. Rommit ja viskit olen jättänyt nuoruuteen, sekä väkevät viinit, liköörit ovat turhia, makeita, mistä jää lima suuhun ja kurkkuun ja hirveä pääkipukin jää niistä kaikista. Nolottaa vain ostaa, koska liitän tiukat viinat puliakkoihin mutta siitä vähiten tulee allergiaoireita, päänsärkyä oikeastaan just koskaan. Mandoliinikrapula kylläkin toisinaan. En juo koskaan työviikolla, vaikka saatan käydä ostamassa maanantaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soijaporukka kyllä yleensä ryyppää isolla porukalla, vaikkei kukaan naimisissa olisikaan. Samalla jauhetaan vegaaniruoista ja haukutaan lihansyöjät.
Ai sipsikaljavegaanipolyamorikot?
Pääseeköhän tähän iloiseen joukkopanoporukkaan helposti mukaan, jos vaan alkaa vegaaniksi?
Vierailija kirjoitti:
Pakko ostaa kirkasta viinaa, koska viinit ja oluet tökkii niin pahasti, oksennus on tuloillaan jo pelkästä ajatuksesta. Rommit ja viskit olen jättänyt nuoruuteen, sekä väkevät viinit, liköörit ovat turhia, makeita, mistä jää lima suuhun ja kurkkuun ja hirveä pääkipukin jää niistä kaikista. Nolottaa vain ostaa, koska liitän tiukat viinat puliakkoihin mutta siitä vähiten tulee allergiaoireita, päänsärkyä oikeastaan just koskaan. Mandoliinikrapula kylläkin toisinaan. En juo koskaan työviikolla, vaikka saatan käydä ostamassa maanantaina.
Mikä on mandoliinikrapula? :D
Parisuhde raittiin ihmisen kanssa näyttää olevan erityisen turmiollista, kun en muista milloin viimeksi olen käynyt Alkossa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa olet, kun etsii sitä, mikä menisi parhaiten alas, niin kyllä se on kirkas viina useimmiten. Puhdasta ja raikasta. Raakana tai vedellä. Eikä tule päänsärkyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tiedät, että nämä naiset ovat yksinäisiä, mistä?
Monella näistä kassissa vilahtaa se Prismasta ostettu soijarouhepussi. Sen varmempaa vanhanpiian merkkiä EI OLE.
Siis mitä, onko Alkon myyjillä aikaa ja halua kytätä mitä asiakkaiden kassissa on? Käyn joskus prisman apteekissa ja Alko on siinä vieressä. Ensi kerralla kun käyn alkossa, kyllä näytän Alkon myyjälle apteekin pussissa olevat vitamiinit ja aurinkovoiteet. Mitenhän voisin helpoimmin todistaa, että olen ollut saman karpaasin kanssa yhdessä yli 30 vuotta, kun en käytä sormusta, onko hyviä ehdotuksia? Ettei alkon myyjä vaan luule juopoksi vanhaksipiiaksi 🤣
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde raittiin ihmisen kanssa näyttää olevan erityisen turmiollista, kun en muista milloin viimeksi olen käynyt Alkossa.
Oletko Suomalainen? Vai Suomenkansalainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se, kun sormet soittaa itsestään vaikka mandoliinia:D Tärinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se, kun sormet soittaa itsestään vaikka mandoliinia:D Tärinä.
🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viittaa käsien tärinään. On kuin soittaisi mandoliinia.
Joskus sitä tosissaan miettii, että näyttääköhän sitä rähjäiseltä, kun menee Alkoon vaikka pitkän työpäivän ja salin päätteeksi. Mutta toisaalta olisi naurettavaa laittautua sen takia että poikkeaa Alkossa. Miettiköön myyjät mitä miettivät.
Voi hitsi. Hain pullon limoncelloa ja sain yhden hananaksen mieheltä. En kylläkään käytä alkoholia ollenkaan.
Olen joskus hakenut jallupullon kun mies tarvi jollekin niin vanhempi miesmyyjä sanoi, että tuo onkin hyvää kun lorauttaa päiväkahviin.
Ai pitääkö mennä ryhmänä Alkoon, kun haluaa ostaa isolle seurueelle juhlajuomat? Luuleeko myyjät, että itse on juomassa kaiken, onko ne niin yksinkertasia? En usko.
Vierailija kirjoitti:
Joskus sitä tosissaan miettii, että näyttääköhän sitä rähjäiseltä, kun menee Alkoon vaikka pitkän työpäivän ja salin päätteeksi. Mutta toisaalta olisi naurettavaa laittautua sen takia että poikkeaa Alkossa. Miettiköön myyjät mitä miettivät.
Tästä idea hallitukselle. Alkoholin käyttö vähenisi kun Alkoon pitäisi pukeutua kunnolla. Olut, siiderit yms. voisi ostaa siistillä peruspukeutumisella, ei kuitenkaan lenkkareita tai tuulipukua. Viinit vaativat jo miehiltä kauluspaitaa ja suoria housuja. Naisilta mekkoa. yli 30% juomat vaativat miehiltä pukua ja naisilta iltapukua. yli 40% miehillä frakki ja naisilla iltapuvun kanssa viimeistelty kampaus.
Tässä kyllä sorretaan meitä vähemmistöjä. Iloiset, värikkäästi pukeutuvat homoseksuellit.