Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksinäisten naisten Alko-ostokset kauhistuttaa

Vierailija
20.06.2024 |

Olen äsken päättyneessä vuorossa Alkon kassa ja kyllä vetää surulliseksi nämä yksinäiset naiset. 

Eräskin osti 6 pulloa halpaa Cavaa ja yhden jaloviinan. Monet kantoivat selvästi omaan käyttöön neljäkin pahvitonkkaa gato negroa. 😢

Kommentit (138)

Vierailija
81/138 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tiedät, että nämä naiset ovat yksinäisiä, mistä?

Voi pyhä yksinkertaisuus... Siitä että he käyvät alkossa.

Siis onko mulla mennyt nyt jotain ohi? Mun mielestä Alko on kauppa, josta ostetaan alkoholijuomia, ei mikään seuranhakupaikka.

Alkossa yksin käyvä nainen kärsii yksinäisyydestä. Hän tarvitsee alkoholia päästäkseen edes hetkeksi pois todellisuudesta, valheelliseen stimulanttien maailmaan.

Vierailija
82/138 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soijaporukka kyllä yleensä ryyppää isolla porukalla, vaikkei kukaan naimisissa olisikaan. Samalla jauhetaan vegaaniruoista ja haukutaan lihansyöjät.

Ai sipsikaljavegaanipolyamorikot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/138 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sissus zaatana. Kun olin yksinäinen niin en käynyt alkossa. En käy nytkään.

Vierailija
84/138 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä *tirsk* "vapaa"-- *tirsk* "vapaaehtoisesti" sinkut naiset ovat kyllä surkeita. :DDD M27

Se on trendikästä olla vapaaehtoisesti sinkku, kun ei saa suomalaista miestä.

Totta. "En halua miestä, olen mielummin sinkku." :DDD M27

Onko tuo se syy, miksi sinäkin olet sinkku?

Entäs itse, oletko itse sinkku?

Ps. Tässäkin ex-työnantaja yli 10 vuoden takaa vainoaa entintä työntekijää ihan selvästi. Enemmän kiinnostaa entisen työntekijän seksi-ja seksuaalielämä, heiluttaako peittoa ja jos niin kenen kanssa. Tämmöiset asiat kiinnostavat enemmän työnantajia. Haluavat jonkun kiintiöhomon paskaduuniin.

Vierailija
85/138 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinne uskalla perheen kanssa edes mennä kun ei myydä jos on alaikäisiä mukana. Eikös näin ole monelle käynyt kauppareissulla?

Vierailija
86/138 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tiedät, että nämä naiset ovat yksinäisiä, mistä?

Ei sormusta. Homssuinen olemus. Surullinen ilme. 

😂😂 Kävin tossa pari viikkoa sitten kesken juhlasiivouksen reikäisissä verkkareissa ja t-paidassa hakemassa rosta meidän alkosta 6ploa punkkua, 12 valkkaria ja 12 roseta. Skumpat oli hoidettu jo aiemmin. Mulla ei ikinä ole sormusta sormessa 25 oltu naimissa ja muistan sen kyllä ilman sormustakin) ja en varmaan ollut tosiaan kovin hehkeänä, kun tuhat ja yksi muistettavaa juttua oli mielessä. Noilla juomilla juotettiin 70 vierasta ja vielä on tuolla jääkaapissa noita kaikkia mitta hieno johtopäätös, ei siinä mitään.

Vierailija
87/138 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä *tirsk* "vapaa"-- *tirsk* "vapaaehtoisesti" sinkut naiset ovat kyllä surkeita. :DDD M27

Se on trendikästä olla vapaaehtoisesti sinkku, kun ei saa suomalaista miestä.

Totta. "En halua miestä, olen mielummin sinkku." :DDD M27

Onko tuo se syy, miksi sinäkin olet sinkku?

Entäs itse, oletko itse sinkku?

Ps. Tässäkin ex-työnantaja yli 10 vuoden takaa vainoaa entintä työntekijää ihan selvästi. Enemmän kiinnostaa entisen työntekijän seksi-ja seksuaalielämä, heiluttaako peittoa ja jos niin kenen kanssa. Tämmöiset asiat kiinnostavat enemmän työnantajia. Haluavat jonkun kiintiöhomon paskaduuniin.

En ole. Naimissisakin olen ollut kohta 15 vuotta. Siis vainoaako joku sun kesätyönantaja sua vai mistä tässä on kyse?

Vierailija
88/138 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläminen yksin ei ole sama asia kuin olla yksinäinen. Yksinäinen voi olla parisuhteessakin ja yksin voi enää ilman yksinäisyyttäkin.

Vierailija
89/138 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sinne uskalla perheen kanssa edes mennä kun ei myydä jos on alaikäisiä mukana. Eikös näin ole monelle käynyt kauppareissulla?

Otat mukaan esiliinaksi täysi-ikäisen ystäväsi. Mielellään Miehen. Jos menet ystävättäresi kanssa niin teitä molempia voidaan luulla yksinäisiksi.

Vierailija
90/138 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläminen yksin ei ole sama asia kuin olla yksinäinen. Yksinäinen voi olla parisuhteessakin ja yksin voi enää ilman yksinäisyyttäkin.

Kyllä mä olen ollut yksinäinen. 

Vierailija
91/138 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkon myyjänä oletan aina että asiakas juo ostoksensa yhdellä kulauksella heti kaupan pihassa.

Vierailija
92/138 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinpukeutunut rouva osti 0.7 minttuviinapullon. Eikö tuo oo niin ysäriä? 

Jos sillä on ysäribileet. 

ja seuraavana aamuna jysäri.

Vierailija
93/138 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tai mies ostaa alkoholia niin mistä tiedät missä suhteessa on. Juhannuksrna mökkeillään ja mennään visiitille jne

Vierailija
94/138 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät, kuka heistä on "yksinäinen"? Siellä voi hyvinkin olla juuri Alkoonne porttikiellon saanut Pertsa kulman takana odottamassa lastiaan.

Eli Pertsa haluaa kolme litraa chileläistä viiniä??

Vierailija
95/138 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvoja lonkeroita, breezereitä ja seltzereitä ei otettu ruokakauppoihin juuri siksi, ettei tyttöjen/nuorten naisten alkoholinkäyttö lähtisi käsistä.

Vierailija
96/138 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät, kuka heistä on "yksinäinen"? Siellä voi hyvinkin olla juuri Alkoonne porttikiellon saanut Pertsa kulman takana odottamassa lastiaan.

Jos hinta on tarpeeksi edullinen.

Vierailija
97/138 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Pertsa ja kaverinsa, höh! Ei niiden kavereiden kaikkien tarvitse siellä nurkan takana lymytä.

Vierailija
98/138 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horace Silver Trio

Vierailija
99/138 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne yksinäisiä ole automaattisesti, jos yksin käyvät siellä. Niillä voi olla seuraa ja mies. Yksin elävänä en osta alkoholia. Luultavasti tekisin kurkkulääkettä tai siivoaisin jotain kalkkia pois hanasta, jos pitäisi löytää alkoholi. Entä jos joku on kokeillut miltä joku drinkki maistuu, tosin sen saa alkottomana.

Vierailija
100/138 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkon myyjänä oletan aina että asiakas juo ostoksensa yhdellä kulauksella heti kaupan pihassa.

Jotkut narauttavat korkin auki heti ovella poistuessaan.