Yksinäisten naisten Alko-ostokset kauhistuttaa
Olen äsken päättyneessä vuorossa Alkon kassa ja kyllä vetää surulliseksi nämä yksinäiset naiset.
Eräskin osti 6 pulloa halpaa Cavaa ja yhden jaloviinan. Monet kantoivat selvästi omaan käyttöön neljäkin pahvitonkkaa gato negroa. 😢
Kommentit (138)
Nämä *tirsk* "vapaa"-- *tirsk* "vapaaehtoisesti" sinkut naiset ovat kyllä surkeita. :DDD M27
Soijaporukka kyllä yleensä ryyppää isolla porukalla, vaikkei kukaan naimisissa olisikaan. Samalla jauhetaan vegaaniruoista ja haukutaan lihansyöjät.
Hain kaks pulloa captain morgania ja olen yksinäinen. Juhannuksen vietän jalkapalloa katsellen ja naukkaillen.
M37
Vierailija kirjoitti:
Hain kaks pulloa captain morgania ja olen yksinäinen. Juhannuksen vietän jalkapalloa katsellen ja naukkaillen.
M37
Sinä oletkin mies.
Vierailija kirjoitti:
Nämä *tirsk* "vapaa"-- *tirsk* "vapaaehtoisesti" sinkut naiset ovat kyllä surkeita. :DDD M27
Mitä sun ikäinen mies tekee vauvapalstalla?
Vierailija kirjoitti:
Soijaporukka kyllä yleensä ryyppää isolla porukalla, vaikkei kukaan naimisissa olisikaan. Samalla jauhetaan vegaaniruoista ja haukutaan lihansyöjät.
Eli olet yksi noista, kuin noin hyvin tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Se on trendikästä olla vapaaehtoisesti sinkku, kun ei saa suomalaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet yksi noista, kuin noin hyvin tiedät?
On kutsuttu muutaman kerran mukaan, kun eivät tajunneet minun olevan lihansyöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin vittuilemaan inkkelinaisille. :) :) :) Sain jobalapeukkuja, niin selvästi sain inkkelinaiset suuttumaan. :D M27
Älkää nyt ainakaan vetäkö kierroksia tän trollaamisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin että kaikki naiset saavat niin paljon miehiä kuin haluavat. Eikö se tinder ollutkaan karkkikauppa 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. "En halua miestä, olen mielummin sinkku." :DDD M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin vittuilemaan inkkelinaisille. :) :) :) Sain jobalapeukkuja, niin selvästi sain inkkelinaiset suuttumaan. :D M27
Ok. Makunsa kullakin, sano Musti, kun muniansa nuoli. Onko vauvapalsta sun mielestä näiden inkkelinaisten kuumin menomesta?
Kyseletkö, ap, että tuleeko ihan omaan käyttöön ja saisiko olla vielä muuta?
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt ainakaan vetäkö kierroksia tän trollaamisen takia.
Tämähän on hauska hupiketju
Mistä sinä tiedät, kuka heistä on "yksinäinen"? Siellä voi hyvinkin olla juuri Alkoonne porttikiellon saanut Pertsa kulman takana odottamassa lastiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. "En halua miestä, olen mielummin sinkku." :DDD M27
Onko tuo se syy, miksi sinäkin olet sinkku?
Mä ainakin menen huomenna Alkoon. Ihan yksin.
Naisten alkoholinkäyttö on lisääntynyt.
Tämä on ihan sama, kun sairaaloissa käyvät miehet ihmettelevät miten kaikki naiset siellä on sinkkuja😂🤣😅