Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksinäisten naisten Alko-ostokset kauhistuttaa

Vierailija
20.06.2024 |

Olen äsken päättyneessä vuorossa Alkon kassa ja kyllä vetää surulliseksi nämä yksinäiset naiset. 

Eräskin osti 6 pulloa halpaa Cavaa ja yhden jaloviinan. Monet kantoivat selvästi omaan käyttöön neljäkin pahvitonkkaa gato negroa. 😢

Kommentit (138)

Vierailija
121/138 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on ihan oikeassa siinä että jos tietää jotkut asiakkaat niin voi ostokset vähän yllättää vaikka niistä ei sen koommin kannata välittää, kukin elää tavallaan. Enemmän minua ihmetyttää sellaiset ihmiset, jotka muka muita parempina naureskelevat toisten juomisia ja eivät älyä sitä että kyllä se heidänkin piilojuominen on huomattu aikaa sitten. Hyvänä esimerkkinä mun naapuri, joka sanoi tuossa vähän aikaa sitten että eräs vanha mummo juo iltaisin viiniä. Koetti saada minua juoruamaan  mummosta mutta en ole ollenkaan juoruiluun taipuvainen. Päinvastoin olisin saanut naapurin tädille jauhot suuhun kun olisin kertonut muutaman tarinan hänen ukosta niiltä ajoilta jolloin se oli vielä suht tolpillaan. Naapurin herra olla pahemman kerran alkkis, kaikki on kuin pysähtynyt niillä, lasten pyörätkin ovat telineessä jossa kasvaa jo pitkiä puita vaikka ne lapset on jo aikuisia ja nämä alkkikset ajavat tänäkin päivänä nastarenkailla. 

Vierailija
122/138 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai pitääkö mennä ryhmänä Alkoon, kun haluaa ostaa isolle seurueelle juhlajuomat? Luuleeko myyjät, että itse on juomassa kaiken, onko ne niin yksinkertasia? En usko.

Jos istuisit kassalla ja sama nainen hakee joka päivä litran viiniä niin luulet, että kerää vähitellen varastoa juhannusjuhliin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/138 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai pitääkö mennä ryhmänä Alkoon, kun haluaa ostaa isolle seurueelle juhlajuomat? Luuleeko myyjät, että itse on juomassa kaiken, onko ne niin yksinkertasia? En usko.

Jos istuisit kassalla ja sama nainen hakee joka päivä litran viiniä niin luulet, että kerää vähitellen varastoa juhannusjuhliin?

Tämä vinkkinä. Älä osta yhtä litraa. Osta kerralla 10kpl niin näyttää siltä, että sinulla on juhlat vaikka oikeasti juot ne yksin.

Vierailija
124/138 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä vinkkinä. Älä osta yhtä litraa. Osta kerralla 10kpl niin näyttää siltä, että sinulla on juhlat vaikka oikeasti juot ne yksin.

Olen holisti joten tuo tyyli ei käy kun haluan pysyä töissä ja juon kaiken mikä on kotona

Vierailija
125/138 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö alkoon mennä sitten ykköset yllä ettei vaan luulla homssuiseksi vanhaksipiiaksi. 

Vierailija
126/138 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako tämmöistä "jonkun ostokset kauhistuttaa" aloitusta aiot vielä tänään tänne kirjoitella?

Vierailija
127/138 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit ap olla Alkon kassalla ihan vain asiakkaana ja harmistua kun edelläsi oli isot ostokset ja juhlat tulossa. 

Vierailija
128/138 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Alkoholiin liittyvistä kuolemantapauksista kolme neljäsosaa sattui miehille. Miehet myös juovat lähes neljä kertaa enemmän kuin naiset. Miesten keskimääräinen alkoholinkulutus oli 18,3 litraa, kun naisilla se oli 4,7 litraa."

https://www.ksml.fi/paikalliset/2378494

Vierailija
129/138 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on ihan oikeassa siinä että jos tietää jotkut asiakkaat niin voi ostokset vähän yllättää vaikka niistä ei sen koommin kannata välittää, kukin elää tavallaan. Enemmän minua ihmetyttää sellaiset ihmiset, jotka muka muita parempina naureskelevat toisten juomisia ja eivät älyä sitä että kyllä se heidänkin piilojuominen on huomattu aikaa sitten. Hyvänä esimerkkinä mun naapuri, joka sanoi tuossa vähän aikaa sitten että eräs vanha mummo juo iltaisin viiniä. Koetti saada minua juoruamaan  mummosta mutta en ole ollenkaan juoruiluun taipuvainen. Päinvastoin olisin saanut naapurin tädille jauhot suuhun kun olisin kertonut muutaman tarinan hänen ukosta niiltä ajoilta jolloin se oli vielä suht tolpillaan. Naapurin herra olla pahemman kerran alkkis, kaikki on kuin pysähtynyt niillä, lasten pyörätkin ovat telineessä jossa kasvaa jo pitkiä puita vaikka ne lapset on jo aikuisia ja nämä alkkikset ajavat tänäkin päivänä nastarenkailla.&

Aikamoista, että vielä vuonna 2024 naisen pitäisi hävetä miehensä tekemisiä. 

Ap ei onneksi ole itse yhtään säälittävän yksinäinen. Onhan hänellä täällä av-palstalla seuraa. :)

Vierailija
130/138 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisit ap olla Alkon kassalla ihan vain asiakkaana ja harmistua kun edelläsi oli isot ostokset ja juhlat tulossa. 

Haki halvinta kyykkyä mitä enää sai tässä kohtaa kuukautta ja nyt juo niitä yksin kotona.

Vierailija
131/138 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään Alkon kassat on sellaisia mulkvistejä ettei enää tee mieli käydä koskaan enää Alkossa.

Kohta ei tarvi. Alkon monopoli poistuu ja juomat tulee kauppoihin  niin kuin muualla Euroopassa.

Sitä odotellessa. Asun Ruotsissa ja täältä ei saa ruokakaupasta kuin max 3.5% olutta ja sitäkin usein vain muutamaa merkkiä. Kaikki vahvempi on System Bolagetissa, jonka aukioloajat ovat Alkoa surkeammat. 

Nuuskaa saa sitten joka kioskista. 

Vierailija
132/138 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä *tirsk* "vapaa"-- *tirsk* "vapaaehtoisesti" sinkut naiset ovat kyllä surkeita. :DDD M27

Mitä sun ikäinen mies tekee vauvapalstalla?

On liian köyhä maksamaan Ylilaudasta, niin on täällä latelemassa "totuuksia" äitinsä ikäisille naisille.

Vierailija
133/138 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää,jos joku nainen on mieluummin valinnut alkoholismin kuin miehen. Alkoholin haitat ja lyhentynyt elämä on parempaa kuin parisuhde miehen kanssa...

Vierailija
134/138 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen ilmeisesti tarkoittaa yksinäistä? Minulla oli ainakin surullinen ilme kun seurustelin raiskaavan hakkaavan miehen kans. Olin iloinen erosta.

Vierailija
135/138 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullinen ilmeisesti tarkoittaa yksinäistä? Minulla oli ainakin surullinen ilme kun seurustelin raiskaavan hakkaavan miehen kans. Olin iloinen erosta.

Jännämies?

Vierailija
136/138 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon vielä senkin että Alkon myyjänä on helppo oppia tuntemaan nämä paikkakunnan kanta-asiakasrouvat. 

Miehetkö ovat sitten raitista väkeä 

Heihin verrattuna kyllä.

Aivan. Miehethän juo vain 3/4 osan kaikesta alkoholista :D Naisille jää sitten tuo 1/4 osa. 

Miehet juovat eurooppalaisittain sivistyneesti pitkin viikkoa. Naiset harvemmin, mutta kerralla tynnyrillisen.

Vierailija
137/138 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkon myyjät toivottelee kaikille aina hyvää iltaa tai hyvää viikonloppua tai mikä päivä silloin onkaan, ensin katsovat ostoksia ja sitten "hyvää..." ihan kuin kaikki asiakkaat kirmaisivat alkosta suoraan juomaan. Se on epäkohteliasta ja ennakkoluuloista.

Vierailija
138/138 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehet tykkäävät tummista kisuleista 🍑