IVF/ICSI viikolla 9?
Olisiko muita, jotka menisi samassa tahdissa? Itsellänihän piti olla hoito jo viikolla 3, mutta kierrot oli sekaisin ja nyt näyttäisi siltä, että siirtoon päästään viikolla 9. Olisiko siis kanssa piinailijoita?
Kommentit (32)
se punktio. KÄÄK!!! juu paljon on munia tulossa. nyt vatsaa turvottaa ja on kipee. sinä tulet sitten päivän jäljessä. mutta aika samoissa mennään. toivottavasti saat munat kypsäksi tiistaille.
joo ei mee kummallakaan kauheen hyvin.. sinulla kaamee flunssa ja täällä on vietetty päivä päivystyksessä. paha pissatulehdus iski. kaameet kivut alko eilen illalla. tänää nyt alko kaiken päälle antibiottikuuri. ihmetyttää mistä minä nyt senkin menin saamaan kun olen juonu aivan törkeen paljon. toivottavasti nää oireet lakkais pian.
no viestittelen huomen miten meni. paranemisia sinulle.
-p-
käyty. saalis hurja 25 solua. nyt jännätään hedelmöittyykö ne ja pukkaako mulle hyperi. eli ei ole vielä varmaa päästäänkö siirtoon. toimenpide oli yllättävän kivulias, mutta kiitos hyvien kipulääkkeiden sen kyllä kesti hammastapurren. nyt masu pipi ja turvottaa. onneks pissaoireet on hävinny ab:n myötä.
ke uudestaan lääkäriin jolloin vasta kuulen päästäänkö siirtoon.
sinulla huomenna??? laitappa tänne sit kuulumisia. tsemppiä sinulle kovasti!!!
-p-
Hurjasti onnitteluja tosi hienosta saaliista pähkis! toivottavasti saatte oikein monta hedelmöittymään. Mites teillä muuten menee toi siirto? Siis eikö se ole keskiviikkona? Vai käytkö eka lääkärillä ja siitä sitten siirtoon? Erilaisia käytäntöjä näyttää olevan.
Meillä oli tänään poiminta ja tuloksena oli 8 munasolua, jotka olivat kypsiä ja miljoona pienempää, jolla ei tee yhtään mitään. Tällä kertaa mulla oli tuo toimenpide todella paljon kivuliaampi kuin viimeksi, mutta sen jälkeinen olotila on nyt ollut puolestaan todella paljon parempi. Viimeksi makasin sängyn pohjalla valaana kome päivää ja vessassa käynti koski niin karmeasti. Nyt olen pystynyt siivoilemaan ja touhuilemaan suht normaalisti kotona.
Täällä on sellainen käytäntö, että huomenna soittaa hoitaja, että onko yksikään tyyppi lähtenyt jakautumaan ja sitten jos on niin mulla olisi sit to aamupäivästä siirto. Kaksi alkiota siirretään, jos vaan niin moni selviää näistä välipäivistä. Mites sulla, montako siirretään?
Toivottavasti et ole saanut hyperiä!
meillä leikki on jäänyt tähän. yksikään 23 hyvästä munasolusta ei ole hedelmöittyny. nyt välikierto ja sit uus yritys icsi:llä. että silleen. pikkuhiljaa toipumassa järkytyksetä, mutta taisi löytyä syy meidän lapsttomuuteen. sinulle toivon koko sydämestäni hurjasti onnea hoitoon. tule kertomaan kuulumisia. sinulla huomenna siirto? tsemppiä.
-lannistunut pähkis-
Mulla oli lähellä käydä samoin. Tänään soitin tuloksista ja mulla oli ainoastaan yksi hedelmöittynyt. Miehen siittiöt ei ilmeisesti oikein jaksa sulaa pakkasesta. Sit tuli uudestaan kysyttävää labrasta tunnin päästä ja soittelin sinne niin selvisi, että siellä saattaisikin olla kolme ehkä mahdollisesti hedelmöittynyttä solua. Yksi oli ollut vain niin noheva, että luulivat sen olleen ainoa joka selviytyi, mutta kaksi hieman hitaampaa saattaa myös selviytyä. Toivottavasti!!!
Voi että harmittaa todella paljon puolestasi. Mutta muista, että se ei ole maailmanloppu ja koeta kerätä jaksamista seuraavaan koetokseen. Rankkaahan tämä on, mutta kai se on vain uskottava, että lopussa (missä ikinä se onkaan) kiitos seisoo! Hirveintä kai tässä on tämä jatkuva odottaminen ja aina kun luulet ja uskot kaiken olevan hyvin, niin tipahdat kukkulalta takamuksellesi. Kumminkin kaikki mikä ei tapa, niin vahvistaa!!Jaksamista!
mites teillä meni? päästiinkö sirtoon, montako asukkia sait mukaan??? mitä sinulle kuuluu?? en ole sinua unohtanut vaikka meillä tämä menikin pyllylleen. täällä aletaan jo toipumaan uutisista suunnitellaan jo seuraavaa.
-p-
että katse on jo suunnattu tulevaan!!!No ei meilläkään ollut selvinnyt kuin yksi siirtopäivään asti. Harmitti vietävästi, kun lääkäri oli kerrankin luvannut siirtää kaksi ja jostain olen saanut päähäni, että plussaa tulee vasta, kun kaksi siirretään. Toki olen onnellinen, että edes siirtoon päästiin, mutta silti...Nyt kait tässä vaan sitten piinailen ja odottelen testaamista. En edes tiedä missä muodossa meille seuraava hoito tehdään. Onko kenties pas vai icsi, meillä kun on yksi tyyppi pakkasessa. Mites teillä jatkuvat nyt hoidot?
uskon että voitte onnistua yhdelläkin :)
meillä odotellaan menkkojen alkamista. sitten seuraavista voin taas ilmottautua hoitoon eli samoilla lääkkeillä ja annoksilla mennään. munien määrähän oli huikea. hedelmöitys tehdään icsi:llä kaikkiin. jos siinäkään ei yksikään hedelmöity taitaa meidän projekti sit jäädä siihen. no aika näyttää. toivottavasti teillä onnistaa, niin ei tarvitse enää suunitella uusia. ja jäihän teille yksi pakkaseen, hyvä niin. kamala kun elämä voi pyöriä näin vahvasti tämän asian ympärillä, pelottavaa..
olisin muuten saanu sen työpaikan mutta en viitsinyt näiden hoitojen välissä vielä vaihtaa työpaikkaa, olis voinu mennä liian rankaks.
tsemppiä piinailuun!
-p-
mitäs kuuluuu??? menossa pp10??? joko oot testaillu. nyt tuli aika haikee olo ku luki noit meijän tekstejä, silloin oli viel niin toveikas ja jännitti. nyyh.
-p-
Sitähän ne testit taas kerran näyttää...Veritesti on vasta keskiviikkona, mutta acon 10 olen kotona testannut ja ei edes haamun aavistusta testiin tule! eli aivan selkeä nega, kuten viimeksikin ei ole varmaan taas edes yrittänyt kiinnittyä! Onkohan kiinnittymisen auttamiseksi tehtävissä yhtään mitään? Keskiviikkona soittelee sitten lääkäri ja yritetään arpoa mitä seuraavaksi tapahtuu. Jos kierto on yhtään sekaisin, niin ei välttämättä ehditä tehdä mitään ennen kuin klinikka jää kesälomille. On kyllä tosi harmi, jos seuraava hoito menee syksyyn!!!!Eipä tässä auta kuin odotella ja toivoa parasta!
hali ja rutistus sinulle. saatiin sit aika huonot prosentit tähän pinoon :). no odottele vielä veritestiin. toivottavasti kiertosi on kohillaan niin pääsette mahd nopeesti uuteen hoitoon. minulla jo menkat alkanu eli uus hoito alkaa sit huhtikuun alkupuolella. ollaan viestiyhteyksissä.
-p-
Minulla kans eilen oli lääkäri. Molemmin puolin on alkuja alle kymmenen. Suurin oli 2cm,muut sen alle. Lääkäri epäili, että solut eivät ehdi kypsyä maanantaiksi, joten pistelin vielä tänäänkin ja huomenna Pregnyl ja sit tiistaina punktio. Sulla muuten hurjan hyvä sato!!! Pidetään peukkuja ettei hyperi yllätä. Mulla on ilmeisesti jotkut ihmeelliset munasarjat, jotka eivät kasvata soluja kypsiksi asti vaan alkaa tunkemaan uusia pieniä soluja heti,kun annosta lisätään. Eli eipä ole mitään tietoa minkälainen saalis tulee olemaan. Varmaan samaa luokkaa kuin viimeksi eli kaksi kypsää solua....
Kaiken ihanuuden päälle mulle tuli tappajaflunssa. Kahteen päivään en ole juuri pystynyt nousemaan sängystä ja joka ikiseen paikkaan koskee niin perkeleesti. Ei olisi just nyt kaivattu tätä tähän....