Yle: Milla oli ahkera ja hyvä työntekijä - sai potkut koeajalla
Kannattaa kuulua ammattiliittoon niin voi riitauttaa kyseenalaisen työsuhteen purun.
Kommentit (35)
Noilla lookseilla luulisi olevan kysyntää erilaisissa asiakapalvelutehtävissä.
On niin raskas prosessi, että helpommalla pääsee, kun jättää sikseen ja menee elämässä eteenpäin.
Viime vuoden lopussa yksi paikka lopetti, koska ei saanut enää työntekijöitä, vaikka julkisuuteen sanottiin aivan muuta. Ihmiset kun puhuvat. Itse kerroin jokaiselle, joka kysyi, kannattaako hakea, että ei kannata, ja jos ei usko minua, voi kysyä myös siltä, tältä ja tuolta työpaikan menosta.
Se että puolitoista vuotta samassa yrityksessä olleelle tarjotaan koeaikaa on suorastaan persusta.
Millalla on kyllä päällisin puolin edellytyksiä työelämään. Tuo artikkelin viimeinen kuva on rajattu todella onnistuneesti.
Mä olen sitä mieltä, että jos yritystä ei pysty haastamaan oikeuteen rahan puutteen vuoksi, niin sen nimi kannattaa julkaista. Parempi, että muutkin ihmiset ymmärtävät väistää moista petkuttajaa. Työntekijän ei kuulu kärsiä ja kärvistellä yksin hiljaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
TÖIHIN SIITÄ SAATANA
Riikka, nyt kotiin ja heti.
Vierailija kirjoitti:
Se että puolitoista vuotta samassa yrityksessä olleelle tarjotaan koeaikaa on suorastaan persusta.
Äänestäisin jaloillani, vaikka tulisi karenssi.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sitä mieltä, että jos yritystä ei pysty haastamaan oikeuteen rahan puutteen vuoksi, niin sen nimi kannattaa julkaista. Parempi, että muutkin ihmiset ymmärtävät väistää moista petkuttajaa. Työntekijän ei kuulu kärsiä ja kärvistellä yksin hiljaisuudessa.
Puskaradiossa on voimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puskaradiossa on voimaa.
Kaikki ihmiset eivät kuulu puskaradioon.
Vierailija kirjoitti:
Millalla on kyllä päällisin puolin edellytyksiä työelämään. Tuo artikkelin viimeinen kuva on rajattu todella onnistuneesti.
Kelpo tarakka.
Millan virhe oli, että ei kuulunut ammattiliittoon. Toinen tietenkin suostua koeajalle vaikka on työskennellyt yrityksessä jo puolitoista vuotta. No, paikallisen sopimisen myötä irtisanomisen perusteeksi riittää "asiallinen syy", jolloin edes ammattiliitosta ei ole apua. Suomi nousuun!
"Tämä oli hyvä kokemus työelämän raakuudesta. Aina ei riitä, että on ahkera ja hyvä työntekijä. Tämä voi tapahtua kenelle tahansa."
Niin totta. Riittää että et suostu jokaiseen pomon käskyyn esimerkiksi et lähde uuteen työvuoroon heti kun kotiin pääset, et siirrä jo sovittua lomaa tai vapaapäivää kuukaudella tai kahdella jne. Syitähän huonot pomot keksii. Kun pysähtyy ajattelemaan niin on oikeastaan onni kun pääsee työpaikasta eroon. Itse en koskaan enää tee vakituista työsopimusta. Ennemmin työttömänä eläkkeelle saakka. Työkaverit voivat tehdä perättömiä ilmoituksia esimiehille tai esimies saattaa itse olla niin yksinkertainen että käsittää viattomat asiat täysin väärin. Pomot ja työnantajat ovat pilanneet oman maineensa muutamassa vuodessa. Kiireesti esimieskoulutusta ja edes lukiotason psykologiaopetusta kaikille pomoille. Miksi se ei jo ole pakollista?
Vierailija kirjoitti:
Ristus että on sexxxy mimmi.
Tyttö istuu aarteen päällä.
Vierailija kirjoitti:
Noilla lookseilla luulisi olevan kysyntää erilaisissa asiakapalvelutehtävissä.
Häh, ihan tavallinen nuori nainen.
Vierailija kirjoitti:
Aika vähästä miehet nykyään kiihottuu :D Normaalivartaloinen nainen takaapäin kuvattuna.
Ei tainnut olla niin ahkera ja hyvä kuin itse olettaa olevansa