Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tärkeä miehen pituus oikeasti on?

Vierailija
20.06.2024 |

Siinä mielessä todella subjektiivinen asia, kun riippuu naisen omasta pituudesta. Pitkiä miehiä kuitenkin suositaan medissa, seuranhakusovelluksissa ja maailmassa ylipäätään. Miehen fyysisistä ominaisuuksista puhuttaessa mainitaan naama, mutta pituus tulee vähintään toisena tai kolmantena. Yleisesti puhuttaessa erittäin tärkeä asia (yleisesti), vaikka sitä ei haluta myöntää.

Asialla ei ole välttämättä mitään väliä, eikä silloinkaan jos ei etsi seurustelukumppania. En myöskään sano, että se estäisi mitään, koska se ei estä.

Olen itse 173cm, enkä pidä itseäni hirveän lyhyenä. Tiedän, tunnen ja nään paljon itseni pituisia tai lyhyempiä. Nykyaikana tämä pituus on kuitenkin väistämättä liian lyhyt, kun keskipituus taitaa olla miehillä jo yli 180cm. Nykynuoret käytännössä kaikki ovat ainakin tuon 180cm.

Kommentit (384)

Vierailija
241/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harvoin itseäni lyhyemmät miehet edes yrittää mitään mun suhteen. Vai lähestyttekö te lyhyet miehet muka pidempiä naisia noin pääsääntöisesti?

Joskus parikymppisenä lähestyin/ kokeilin lähestyä muutaman kerran itseäni hiukan pidempiä naisia, koska olivat mielestäni seksikkäitä. Vastaanotto oli niin myrkyllistä, että sen jälkeen on menty nelikymppiseksi asti lähestymättä itseä pidempiä naisia. 

t. 174cm

Tässähän se teidän vikanne onkin. Pari huonoa kokemusta jostain niin sitten ajatellaan että se on totuus koko maailmasta ja kaikesta teidän elämässä sen jälkeen.

Ja on otettava huomioon, että NUORET naiset käyttäytyvät huomattavasti

Tämä. Itse olen kerran käyttäytynyt huonosti miehelle, olin 19v ja liian lapsi vielä tajuamaan elämää, ja edelleen kaduttaa :( 

Ei ollut lyhyt mutta kasvoista mielestäni erittäin ruma. Olisin voinut antaa pakit nätistikin, mutta töksäytin jotenkin "ei kiinnosta". Sen koommin olen onneksi osannut käyttäytyä.

Vierailija
242/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harvoin itseäni lyhyemmät miehet edes yrittää mitään mun suhteen. Vai lähestyttekö te lyhyet miehet muka pidempiä naisia noin pääsääntöisesti?

Joskus parikymppisenä lähestyin/ kokeilin lähestyä muutaman kerran itseäni hiukan pidempiä naisia, koska olivat mielestäni seksikkäitä. Vastaanotto oli niin myrkyllistä, että sen jälkeen on menty nelikymppiseksi asti lähestymättä itseä pidempiä naisia. 

t. 174cm

No tossahan se tuli, lähestyit koska he olivat seksikkäitä :D Ja kaikki muut paikan naisetko oli epäseksikkäitä?

Kuka lähestyy ihmisiä siinä mielessä, jos ei pidä heitä edes jollain tasolla ulkoisesti viehättävinä? :D Tai no, löytyyhän niitä "reikä se on rinkelilläkin, ronkelit runkkaa" tyyppejä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tavis-tiinan tarvitse tehdä yhtään enempää kuin sen instabeiben. Nopealla otannalla naisten instaprofiilit on täynnä kommentoivia miehiä ja dm:t täynnä viestejä. Aivan sama onko minkä näköinen tai kokoinen nainen.

Jotenkin naisille on hirmu vaikeaa myöntää että elävät elämänsä läpi easy modella, ehkä siksi kun sitten ei voisi vinkua kuinka huonosti asiat on.

Oletko hakkeroitunut noiden naisten inboxeihin vai mistä ihmeestä tiedät että privaviestejä riittää?

Vierailija
244/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ollut lyhyt mutta kasvoista mielestäni erittäin ruma. Olisin voinut antaa pakit nätistikin, mutta töksäytin jotenkin "ei kiinnosta". Sen koommin olen onneksi osannut käyttäytyä."

Tuohan on hyvä, suora vastaus jos sen sanoo asiallisella äänenpainolla... Ei jää mitään epäselväksi. Pahimmat on niitä, jotka eivät sano mitään. Välittyy sellainen ylimielinen "et ole edes henkäyksen arvoinen". 

Vierailija
245/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 174cm

No tossahan se tuli, lähestyit koska he olivat seksikkäitä :D Ja kaikki muut paikan naisetko oli epäseksikkäitä?

Kuka lähestyy ihmisiä siinä mielessä, jos ei pidä heitä edes jollain tasolla ulkoisesti viehättävinä? :D Tai no, löytyyhän niitä "reikä se on rinkelilläkin, ro

Pointti taisi olla se että sinäkin teit valinnan ihan silkan ulkonäön perusteella ja lähestyit niitä joita pidät kaikkein seksikkäimpinä. Ja sitten naisia hakutuaan jos heillä on miehille suunnilleen mitään ulkonäkökriteerejä.

Vierailija
246/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa miehet itse kuunteletvat ja kunnioittavat pidempiä ja möreäääneisimpiä miehiä enemmän. 

Ja harvoinpa miehet haastaa riitaa niiden isojen miesten kanssa.  

Naiselle miehet ovat kuitenk se isoin uhka, mutta oikeanlainen mies voi olla suurin turva. 

Vierailija
247/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tavis-tiinan tarvitse tehdä yhtään enempää kuin sen instabeiben. Nopealla otannalla naisten instaprofiilit on täynnä kommentoivia miehiä ja dm:t täynnä viestejä. Aivan sama onko minkä näköinen tai kokoinen nainen.

Jotenkin naisille on hirmu vaikeaa myöntää että elävät elämänsä läpi easy modella, ehkä siksi kun sitten ei voisi vinkua kuinka huonosti asiat on.

Oletko hakkeroitunut noiden naisten inboxeihin vai mistä ihmeestä tiedät että privaviestejä riittää?

Saattaa kuulostaa oudolta mutta joillakin ihmisillä on ystäviä. 

Vierailija
248/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sivusta. Mutta miten se valinta ventovieraista ihmisistä pitäisi tehdä, jos ei ulkonäön, "sen, minkä kokee itselleen vetäväksi" perusteella? Vähän hankalaksi menee. 

Tuskin kovin monikaan nainen signaloi sellaiselle miehelle hyvää hyvyyttään, jota ei edes jotenkin pidä ulkoisesti vetävänä... "No ehkä se on kiva tyyppi vaikka on homssuinen ja ruma". 

Vierailija
249/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa miehet itse kuunteletvat ja kunnioittavat pidempiä ja möreäääneisimpiä miehiä enemmän. 

Ja harvoinpa miehet haastaa riitaa niiden isojen miesten kanssa.  

Naiselle miehet ovat kuitenk se isoin uhka, mutta oikeanlainen mies voi olla suurin turva. 

Miehet oppivat nopeasti että teoilla on seurauksia, naiset ei oikein opi koskaan.

Vierailija
250/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 174cm

Kuka lähestyy ihmisiä siinä mielessä, jos ei pidä heitä edes jollain tasolla ulkoisesti viehättävinä? :D Tai no, löytyyhän niitä "reikä se on rinkelilläkin, ro

Ehkä se on sit miehellä erilaista, pitää olla nimenomaan seksikäs ollakseen viehättävä. Naisena en ole koskaan hakenut miehessä mitään "seksikkyyttä", vaan sitä että on kivan ja mukavan näköinen, sopusuhtaiset piirteet ja ennen kaikkea positiivinen ja avoin,  olemus. Mököttäjät ja arvostelijat saa jäädä keskenään tuoppiansa halaamaan.

Minusta on viehättävää, jos mies katsoo kaikkia ihmisiä mukavasti, eikä vain etsi sitä paikan "seksikkäintä".

Vierailija
251/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja varmaan naiset avautuvat jollekin surkealle inkkelille saamistaan viesteistä. Tai siitä etteivät niitä saa.

Vierailija
252/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jopa miehet itse kuunteletvat ja kunnioittavat pidempiä ja möreäääneisimpiä miehiä enemmän."

Minä kunnioitan kyllä näin miehenä sitä miestä jolla on järkevää ja hyvin perusteltua sanottavaa, en sitä joka on pisin tai möreä-äänisin.

"Ja harvoinpa miehet haastaa riitaa niiden isojen miesten kanssa."

En ole koskaan nähnyt tarvetta haastaa riitaa minkään kokoisten miesten kanssa.

"Naiselle miehet ovat kuitenk se isoin uhka, mutta oikeanlainen mies voi olla suurin turva."

En tiedä missä maailmassa te elätte mutta minun elämässäni ei ole tollut arvetta nyrkein puolustaa naisia. 

Vierailija
253/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ehkä se on sit miehellä erilaista, pitää olla nimenomaan seksikäs ollakseen viehättävä. Naisena en ole koskaan hakenut miehessä mitään "seksikkyyttä", vaan sitä että on kivan ja mukavan näköinen, sopusuhtaiset piirteet ja ennen kaikkea positiivinen ja avoin,  olemus. Mököttäjät ja arvostelijat saa jäädä keskenään tuoppiansa halaamaan.

Minusta on viehättävää, jos mies katsoo kaikkia ihmisiä mukavasti, eikä vain etsi sitä paikan "seksikkäintä"."

Niin, eli haet miestä, jota pidät ulkoisesti vetävänä, hyvännäköisenä. Et vain käytä termiä "seksikäs". Same shit, different packaging. 

Vierailija
254/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ratkaisevan tärkeä.

Se on sellainen "sisäänheitto-ominaisuus", joka saattaa herättää aluksi kiinnostuksen, mutta ei kanna sen pidemmälle yksistään jos mikään muu asia ei natsaa.

Vierailija
255/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja varmaan naiset avautuvat jollekin surkealle inkkelille saamistaan viesteistä. Tai siitä etteivät niitä saa.

Aina tämä sama: ei tuu tavikselle viestejä - no tulee niitä mutta ei niiltä keiltä haluaisin - inkeli

Vierailija
256/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jopa miehet itse kuunteletvat ja kunnioittavat pidempiä ja möreäääneisimpiä miehiä enemmän."

Minä kunnioitan kyllä näin miehenä sitä miestä jolla on järkevää ja hyvin perusteltua sanottavaa, en sitä joka on pisin tai möreä-äänisin.

"Ja harvoinpa miehet haastaa riitaa niiden isojen miesten kanssa."

En ole koskaan nähnyt tarvetta haastaa riitaa minkään kokoisten miesten kanssa.

"Naiselle miehet ovat kuitenk se isoin uhka, mutta oikeanlainen mies voi olla suurin turva."

En tiedä missä maailmassa te elätte mutta minun elämässäni ei ole tollut arvetta nyrkein puolustaa naisia. 

Sillä ei ole hevosenperseen väliä millaista miestä sinä kunnioitat, kun kuitenkin suurinosa miehistä nimenomaan kunnioittaa pitkiä, möreäääneisiä ja miehekkäitä miehiä. Eivätkä he myöskään haasta riitaa sellaisten kanssa. 

Vierailija
257/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mutta miten se valinta ventovieraista ihmisistä pitäisi tehdä, jos ei ulkonäön, "sen, minkä kokee itselleen vetäväksi" perusteella? "

No ulkonäkö on muutakin kuin pelkkä komeus tai kauneus. Ihmisen ilmeet ja kehonkieli kertovat usein paljon siitä millainen ihminen hän on ja ainakin minulle aika ratkaisevaa siinä näenkö hänet puoleensavetävänä vai en.

Itse viehätyn miehistä jotka vaikuttavat rauhallisilta, kilteiltä ja empaattisiltä ja se on minulle se tärkein ulkonäkökriteeri että saan heistä sellaiset vibat. Toki muitakin on mutta en siis koskaan viehäty pelkästään siitä mikä on se ihminen ns. ulkonäkö.

Vierailija
258/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun argumentit loppuu alkaa rytmikäs incel huutelu. Taattua vauva palstaa

Vierailija
259/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 174cm

Kuka lähestyy ihmisiä siinä mielessä, jos ei pidä heitä edes jollain tasolla ulkoisesti viehättävinä? :D Tai no,

Eiköhän tuo ole päinvastoin, eli miehillä ei saisi olla mitään kriteerejä edes sellaisten asioiden suhteen mitkä kertovat naisen luonteesta (paino, tatuoinnit, edellisten kumppanien määrä jne.) kun taas jos nainen nirsoilee miehen pituudesta, niin se on vain standardi. Pituus ei oikeasti kerro mitään mistään, paitsi sen että on sattunut syntymään sellaisilla pituusgeeneillä. 

Siksi toisekseen miehet viehättyvät paljon laajemmasta skaalasta naisia ja tämä selviää jo niinkin helposti kuin vilkaisemalla vaikkapa suomalaisten someinfluenssereiden pärstiä. Ovat nimittäin aika hirveän näköisiä lorttoja nuo uutisissakin olevat... vastaavan tasoisia miehiä ei kukaan nainen edes vilkaise, mutta niille naisille maksetaan rahaa pelkistä kuvista ja videoista. 

Vierailija
260/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 174cm

Ahaa, eli jos ei ole seksikäs niin ei voi olla jollain muulla tavoin, "edes jollain tasolla" viehättävä? Aika kapeaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme