Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhä ja yksinöinen ei vietä juhannusta

Vierailija
20.06.2024 |

Eikä kesää, kekriö, halloweenia, joulua ja pääsiäistä. Muita saman osan jakavia?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oma valinta. Itsekin ollaan perheen kesken kotona, juhannus se on silti. Haetaan tienvarsilta kukkia, keitetään uusia perunoita, käydään saunassa, ja illalla varmaan paistetaan makkaraa. Tavallisesta kesävkl poiketen ostin tarjoussipsejä ja tuo yöpalamakkara. Ei tullut kalliiksi.

Mistä saa ostettua perheen? 

Thaimaasta.

Hommaat lentoliput pattayalle.

Sit valkkaat nuoren itseäsi miellyttävän

I houp uu speak enklish?

Vierailija
42/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisille, onko teillä jokin ongelma esim vuorovaikutuksessa? Mä sain tietää että mulla nepsyä yli nelikymppisenä. Siksipä kaverit netissä ja ympäri maailman, livenä näen ehkä joskus perheenjäseniä ja yhtä ystävää kerran vuodessa about. Tiedän myös yhden tyypin joka käyttäytyy niin töykeästi toisia kohtaan, että menettää kavereita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse melko yksinäinen mutten köyhä ole vaan alempaan keskiluokkaan koen kuuluvani noin 3200e/kk palkalla. En vietä juhannusta enkä oikeastaan mitään muutakaan juhlapyhää.

M33

Vierailija
44/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ei ole rahaa, ja kun ei pääse eläkkeelle, ne vähäiset roposet tulee aina kuun alussa. Sukulaiset hanurista, lähiperhekin köyhää. Olen vielä kroonisesti sairas, ja sinkku niin aika yksin tulee oltua. Ehkä joku käy kylässä tai hakee autoilemaan. Tai jos käyttäisi Hesburgerin juhannustarjous-kupongit ja kaveri puolestaan maksaa. :D

Vierailija
45/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei vietä? Muistan miten lapsena haettiin pappan kanssa metsästä juhannuskoivut portaiden pieleen. Sireenimajassa juotiin kahveja ja me lapset punoimme niittykukista seppeleitä päähämme. Ei tarvittu rahaa jussin viettoon paljon mitään, juhannusruusut kukkivat talon seinustalla, pappa savusti kalaa jonka olimme itse onkineet. Kyllä minä vaan vietän juhlat joskus yksinkin, nykyään aika useinkin kun lapset asuvat perheineen ulkomailla ja olen jäänyt leskeksi. Yökyliin sukulaisille en halua mennä, se on liian vaivalloista kaikki. 

Meidän pappan yksiöön ei mahdu.

Koivujen alla on outoi setii vetämässä aineita.

Hiekkalaatikoslla käy naapuriden koirat.

Terkkui jakomäeltä

Syökö pappa  lvasusta lasten viinerit?

Vierailija
46/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisille, onko teillä jokin ongelma esim vuorovaikutuksessa? Mä sain tietää että mulla nepsyä yli nelikymppisenä. Siksipä kaverit netissä ja ympäri maailman, livenä näen ehkä joskus perheenjäseniä ja yhtä ystävää kerran vuodessa about. Tiedän myös yhden tyypin joka käyttäytyy niin töykeästi toisia kohtaan, että menettää kavereita. 

Minulla on. Ei ole mitään diagnoosia tehty. En vaan jaksa kuunnella ja sietää komentelua ja kettuilua, katsella pikkuhihittelyä jne. En jaksa myöskään kuunnella toisten riitelyä, kännistä sönkötystä tai pahantahtoista juoruilua. En ole yleensä töykeä, paitsi jos minulle ollaan ensin, osaan antaa takaisin. Ehkä minulla sitten on ongelmia vuorovaikutuksessa. Surullisena joskus katson ja kuuntelen sivusta jatkuvaa nälvimistä ja mietin miksi toinen siihen suostuu ja tyytyy.

Vierailija
47/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oma valinta. Itsekin ollaan perheen kesken kotona, juhannus se on silti. Haetaan tienvarsilta kukkia, keitetään uusia perunoita, käydään saunassa, ja illalla varmaan paistetaan makkaraa. Tavallisesta kesävkl poiketen ostin tarjoussipsejä ja tuo yöpalamakkara. Ei tullut kalliiksi.

Temussa on myynnissä. Eri asia onko laillista.

Vierailija
48/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viettääkö Suomessa joku oikeasti Kekriä?

Maalaisjuntit ja heinähatut jotka ovat jämähtäneet 1800-luvulle.

Vierailija
49/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ap grilli pihalle ja käy hakemassa kaupasta grillattavaa. Pari pakettia makkaraa ja maissia ei maksa juuri mitään. Koita jaksaa ja kestää. Ja muista että juhannus on vain yksi päivä ja yön jälkeen se on jo ohi. Viikolla pääsee sitten näkemään tuttuja naamoja ja kavereitaan.

Vierailija
50/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita ap grilli pihalle ja käy hakemassa kaupasta grillattavaa. Pari pakettia makkaraa ja maissia ei maksa juuri mitään. Koita jaksaa ja kestää. Ja muista että juhannus on vain yksi päivä ja yön jälkeen se on jo ohi. Viikolla pääsee sitten näkemään tuttuja naamoja ja kavereitaan.

Kenen pihalle? Mitä tuttuja naamoja ja kavereita? 

Vierailija
51/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vietän juhannuksen yksin lasten kanssa.

Olet siis lasten kanssa, mutta kuitenkin yksin?

Vierailija
52/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ihmettele että olet yksinäinen, kuka tollasta itsesäälissä rypevää jaksaa katsella ja kuunnella ja vielä juhannuksena.

Vierailija
53/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksen viettäminen yksin on parasta. Eikä pussi perunoita, paketti makkaraa pullo Kmenu Kolaa ole kalliita. Illalla käyn katsomassa kokko. Suosittelen ap:llekin.

Vierailija
54/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä saisin ihan oikeesti valita, niin olisin mieluummin jussin yksin, vaikka kaupungissa, kuin aina vaan perheen kesken. Juhannuksen jälkeen lähdenkin viikoksi kakkosasunnolle lataamaan akkuja.

Vierailija
55/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen pihalle? Mitä tuttuja naamoja ja kavereita? 

Monessa kerrostaloyhtiössäkin on grillipaikka pihalla, meillä yhtiö ostaa polttopuutkin. Eikä taida olla montaa kaupunkia, jossa ei jotain grillilaavua olis.

Vierailija
56/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillaaminen on ilmaista ja grillattava edullista. Tänä juhannuksena päätettiin vieläpä säästää ja meillä oli grillattavat pakastimessa valmiina joten ei tarvinnut enää ostaa juhannusta varten.

Vierailija
57/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen on eri asia kuin se, että sattuu nyt vaikka olemaan pyhät yksin. Yksinäisellä ei ole KOSKAAN ketään, ketä pyytää mukaan johonkin. Se ei ole oma valinta. Kyllä siinä jää juhannukset ja muut pyhät juhlimatta. Mikään ei tunnu yksin miltään, kun on aina yksin.

Vierailija
58/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asenne ratkaisee!

Näin on, ei se että tilillä on 40 senttiä rahaa. Asenteella voi aina ostaa ruokaa kaupasta.

Vierailija
59/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viettääkö Suomessa joku oikeasti Kekriä?

Viettää, noidat.

Vierailija
60/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäinen on eri asia kuin se, että sattuu nyt vaikka olemaan pyhät yksin. Yksinäisellä ei ole KOSKAAN ketään, ketä pyytää mukaan johonkin. Se ei ole oma valinta. Kyllä siinä jää juhannukset ja muut pyhät juhlimatta. Mikään ei tunnu yksin miltään, kun on aina yksin.

No miksi olet aina yksin? Kohtelet muita varmaan tosi huonosti. Ankeuttajaa ei kukaan jaksa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän