Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehille kelpaa hyvin työtön nainen, mutta naisille ei työtön mies

Vierailija
20.06.2024 |

Mistä johtuu?

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu. Naiset yleensä ovat uutterampia ja osallistuvat, myös työttömänä. Miehet jää märehtimään surkeuttaan eivätkä tee sitäkään vähää. Lisäksi naiset keskimäärin tekevät enemmän töitä työllistymisensä eteen ja pyrkivät elättämään itsensä pienellä työttömyyskorvauksella. Miehet eodottavat että joku tulee hakemaan kotoota töihin (ja suhteeseen XD) sekä maksattavat kaljansa mielellään naisellaan.

Vierailija
42/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen työtön tyhjätasku mies eikä se vaimoani häiritse yhtään. Olen myös todella laiska, vaimoni hoitaa työssäkäynnin lisäksi omasta tahdostaan kaikki kotityöt, kaupassakäynnit, ruuanlaiton jne. Olemme onnellisia ja rakastamme toisiamme syvästi. Ainoa asia mistä välillä tulee kinastelua on se jos en jaksa antaa esim.viikkoon seksiä. Itsellä ei ole valittamista seksin suhteen (hän on ulkoisesti parempaa tasoa, kuin minä), hän vain on enemmän hulluna siihen, kuin minä.

Ai miten tämä kaikki voi olla mahdollista? No tietysti siten, että hän ei ole suomalainen. Ottakaa opiksi miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni työtön nainen on keskimääräistä parempi nussimaan,

ei kulu virta töissä.

T.Raffe

Vierailija
44/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen työtön tyhjätasku mies eikä se vaimoani häiritse yhtään. Olen myös todella laiska, vaimoni hoitaa työssäkäynnin lisäksi omasta tahdostaan kaikki kotityöt, kaupassakäynnit, ruuanlaiton jne. Olemme onnellisia ja rakastamme toisiamme syvästi. Ainoa asia mistä välillä tulee kinastelua on se jos en jaksa antaa esim.viikkoon seksiä. Itsellä ei ole valittamista seksin suhteen (hän on ulkoisesti parempaa tasoa, kuin minä), hän vain on enemmän hulluna siihen, kuin minä.

Ai miten tämä kaikki voi olla mahdollista? No tietysti siten, että hän ei ole suomalainen. Ottakaa opiksi miehet.

Hyvä tarina

Vierailija
45/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehille se pimpsa on tärkein.

Vierailija
46/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehille se pimpsa on tärkein.

Ja statusmuksut sekä naiselle kaatuvat kotityöt. Sitten ihmetellään miksi nainen lihoo tai pihtaa.

Vierailija
47/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti juristille ei kelpaa työtön nainen.

Vierailija
48/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tarina

Joka sana oli totta, mutta sinänsä ihan sama mulle kuka uskoo ja kuka ei. Ei vaikuta elämääni.

Vierailija
49/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntapatyötön ei kelpaa, mutta väliaikainen työttömyys on itsestä riippumatontakin usein. Kaksi täysin eri asiaa. Ja nimenomaan kun se miehen työttömyys yleensä tuo muitakin lieveilmiöitä mukanaan. Esimerkiksi syrjäytymisen, alkoholismin, rasvaisen ruoan ja huonot elämäntavat, käytösongelmia, masennusta, aggressiivisuutta ja kyvyttömyyttä purkaa sitä oikein, elämänhallintaongelmia ja lihavuutta. Naisilla taas ei tosiaankaan ole näin. Työtön nainen saattaa olla elinvoimaisempi kuin työssäkäyvä, koska aikaa on ja jaksamista.

Vierailija
50/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtön mies on hyödytön. Sellaiset eivät yleensä siivoa kotona ja laita ruokaa valmiiksi naiselle, joka tulee töistä kotiin. Työttömät miehet eivät myöskään kykene matkustelemaan naisen kanssa, eivät saa asuntolainaa eivätkä pysty elättämään lapsia. 

ja työtön nainen hiton hyvä saa asuntolainaa ja reipas pystyy elättämään lapsia?.

mulle ei kyl kelpaa työtön nainen.on  laiska ja en halua et mun rahoilla elelee ja kotona makaa.

Sinä nyt saa muutenkaan

en ymmärtäny mitä sä muslimi selität.kolahtiko?.

Vierailija
51/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni on ollut kahdesti työtön ja olen niistä ajatellut, että kyseessä on väliaikainen tilanne. Hänen alansa kun on melko suhdanneriippuvainen, vaikka muutoin hyväpalkkainen. Jos olisin sinkku, niin voisin aivan hyvin mennä treffeille myös työttömän miehen kanssa. 

Niin. Muttakun et ole sinkku ja sinulla on mies ja ilmeisen hyvä suhde. Olet erittäin jäävi sanomaan mitään. Sori siitä.

Vierailija
52/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kuuluu elättää! Sitäpaitsi paljon nolompaa, jos nainen maksaa kun mies. Tulee sellainen toy boy kuvio mieleen. Oikeasti se elättää kenellä enemmän varaa, mutta kai nyt tuollaisessa tilanteessa kannattaa sitten jotenkin varmistua mistä on kyse, jos toinen 100% elättää toista, varsinkin jos hirveän suuri ikäero. Ei ole normaalia myöskään, jos ei halua tarjota kumppanille oikein mitään, vaikka pystyisi. 

Tuon takia itse pitänyt huolen, että edes nuorena en ollut 100% maksaja, vaikka äkkiseltään ei ehkä mikään toy boy kuvio tule mieleen, jos kummatkin samanikäisiä, eikä erityisen eritasoisia. Meillä onkin ollut maksajat ja elättäjät vaihdelleet aina eri elämäntilanteissa. Hassua muuten kun joskus ihmisillä saattaa olla ihan väärät kuvat toisten tilanteista ja kuka maksaa mitäkin. 

Toisaalta, jos toisen on pakko maksaa asuminen yksin asunnosta jossa muutenkin asuisi, eihän se välttämättä elättämistä ole.  

Vierailija
53/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mitä miehellä tekee jos hännei pysty edes kuluja puoliksi laittamaan? Ei ainakaan voi perhettä perustaa.

Vierailija
54/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäänkuin miehille sitten kelpaa nainen joka ei laittaudu ollenkaan tähän mukaan lukien karvojen ajelu, pukeutuminen, meikkaaminen yms.

Vierailija
55/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te nyt tajuutte että kukaan täyspäinen, edes se väliaikaisesti kypsynyt ei ole täällä jauhamassa jaskaa. Huomenna juhannus. 

Vierailija
56/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäntapatyötön ei kelpaa, mutta väliaikainen työttömyys on itsestä riippumatontakin usein. Kaksi täysin eri asiaa. Ja nimenomaan kun se miehen työttömyys yleensä tuo muitakin lieveilmiöitä mukanaan. Esimerkiksi syrjäytymisen, alkoholismin, rasvaisen ruoan ja huonot elämäntavat, käytösongelmia, masennusta, aggressiivisuutta ja kyvyttömyyttä purkaa sitä oikein, elämänhallintaongelmia ja lihavuutta. Naisilla taas ei tosiaankaan ole näin. Työtön nainen saattaa olla elinvoimaisempi kuin työssäkäyvä, koska aikaa on ja jaksamista.

joo nainen kun on työtön kela loinen se on ok.

Vierailija
57/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tarina

Joka sana oli totta, mutta sinänsä ihan sama mulle kuka uskoo ja kuka ei. Ei vaikuta elämääni.

Mullekin on ihan sama. Jatka unelmointia.

Vierailija
58/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo nainen kun on työtön kela loinen se on ok.

Työtöntä naista ei ole pakko ottaa

Vierailija
59/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran seurustellut miehen kanssa kellä työssäkäynnistä huolimatta ei ollut ikinä rahaa koska pienestä myyjän nettopalkasta vuokra ja elatusmaksu veivät lähes kaiken. Sen lisäksi hsl:n lippu, puhelin ja vakuutus niin ruokaan jäi pari sataa. Äitinsä maksoi matkan siskon luokse ja isä lainasi ajoittain autoa. Lisäksi kävi syömässä aina kun mahdollista äidin ja isän luona. Mun olisi sitten pitänyt ostaa hänelle kaikki ruoat ja juomat jos kesä viikonloppuna halusimme grillata kavereiden kanssa... Syntymäpäivälahjaksi sain työpaikalta henkilökuntahintaan ostettua nestesaippuaa. Ja kyse oli kuitenkin jo 40 vuotiaasta miehestä. Ei kiitos. Tuntui kuin elämä olisi taantunut teinin tasolle. 

Vierailija
60/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön nainen tekee kotityöt, hoitaa lapset jne. Jos mies on työtön, nainen saa maksaa hoitomaksut ja tehdä kotityöt illlla. Mies vaan pelaa ja juo kaljaa.