Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille kelpaa hyvin työtön nainen, mutta naisille ei työtön mies

Vierailija
20.06.2024 |

Mistä johtuu?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämäntapatyötön ei kelpaa, mutta väliaikainen työttömyys on itsestä riippumatontakin usein. Kaksi täysin eri asiaa. Ja nimenomaan kun se miehen työttömyys yleensä tuo muitakin lieveilmiöitä mukanaan. Esimerkiksi syrjäytymisen, alkoholismin, rasvaisen ruoan ja huonot elämäntavat, käytösongelmia, masennusta, aggressiivisuutta ja kyvyttömyyttä purkaa sitä oikein, elämänhallintaongelmia ja lihavuutta. Naisilla taas ei tosiaankaan ole näin. Työtön nainen saattaa olla elinvoimaisempi kuin työssäkäyvä, koska aikaa on ja jaksamista.

joo nainen kun on työtön kela loinen se on ok.

Työtöntä naista ei ole pakko ottaa

en ole väittänytkään.vastasin vaan että työtön mies paha ja työtön nainen muka hyvä juttu.

Vierailija
62/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäänkuin miehille sitten kelpaa nainen joka ei laittaudu ollenkaan tähän mukaan lukien karvojen ajelu, pukeutuminen, meikkaaminen yms.

Tuon voi tehdä jokainen helposti, töihin ei jokainen pääsekään niin helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämäntapatyötön ei kelpaa, mutta väliaikainen työttömyys on itsestä riippumatontakin usein. Kaksi täysin eri asiaa. Ja nimenomaan kun se miehen työttömyys yleensä tuo muitakin lieveilmiöitä mukanaan. Esimerkiksi syrjäytymisen, alkoholismin, rasvaisen ruoan ja huonot elämäntavat, käytösongelmia, masennusta, aggressiivisuutta ja kyvyttömyyttä purkaa sitä oikein, elämänhallintaongelmia ja lihavuutta. Naisilla taas ei tosiaankaan ole näin. Työtön nainen saattaa olla elinvoimaisempi kuin työssäkäyvä, koska aikaa on ja jaksamista.

joo nainen kun on työtön kela loinen se on ok.

Työtöntä naista ei ole pakko ottaa

en ole väittänytkään.vastasin vaan että työtön mies paha ja työtön nainen muka hyvä juttu.

Ette ole niin kiimasia

Vierailija
64/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perhettä alkaa perustaa, niin hankalaa on naisen jäädä äitiyslomalle, kun ei kumpikaan elätä. Tukien varassa aika köyhää.

Vierailija
65/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos perhettä alkaa perustaa, niin hankalaa on naisen jäädä äitiyslomalle, kun ei kumpikaan elätä. Tukien varassa aika köyhää.

Näähän jaksaa jankuttaa haluavansa edustuskäyttöön sopivan naisen joka haluaisi jäädä kotiin. Yllätys! Nainen ei saa vaatia mitään.

Vierailija
66/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Saathan itsekin kelpuuttaa tai olla kelpuuttamatta mitä tahansa, eikä sun olemikään pakko mennä Pirkon kanssa treffeille sen vuoksi että Pekkakin meni.

Tosin en usko että Pirkko olisi sun kanssa minnekään mennyt vaikka kuinka ruikuttaisit että "no kun Pekakin kanssa kävit kahvilla, niin kyllä sun pitää minunkin kanssa...".

Vierailija
67/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön nainen tekee kotityöt, hoitaa lapset jne. Jos mies on työtön, nainen saa maksaa hoitomaksut ja tehdä kotityöt illlla. Mies vaan pelaa ja juo kaljaa.

Tämä vain ja ainoastaan sinun fantasioissasi. 

Vierailija
68/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkakaa köyhät mä lähen veneellä mökille.juhannuksia sinne kerrostalo luukkuihin.

Vierailija
69/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei pääsääntöisesti halua elättää miestä. Eivät halua alentaa omaa elintasoaan jonkun toisen takia, korkeintaan lapsen takia. Nainen pärjää hyvin ilman suhdettakin. Lapsenkin voi hankkia ilman suhdetta. Miehen täytyy tuoda jotain positiivista lisää elämään, ei lisä hankaluutta.

Vierailija
70/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön mies on hyödytön. Sellaiset eivät yleensä siivoa kotona ja laita ruokaa valmiiksi naiselle, joka tulee töistä kotiin. Työttömät miehet eivät myöskään kykene matkustelemaan naisen kanssa, eivät saa asuntolainaa eivätkä pysty elättämään lapsia. 

Matkustelu bongattu. Iso turn off.

Vierailija
71/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokoomus eli työnantaja maksaisi kaikille korkeampaa palkkaa niin tätäkään ongelmaa ei olisi. Sitten kaikki olisi rikkaita. 

Vierailija
72/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön mies on hyödytön. Sellaiset eivät yleensä siivoa kotona ja laita ruokaa valmiiksi naiselle, joka tulee töistä kotiin. Työttömät miehet eivät myöskään kykene matkustelemaan naisen kanssa, eivät saa asuntolainaa eivätkä pysty elättämään lapsia. 

Voi olla joissain tapauksissa, utta työttömänä naisena olen ollut aika helppo, itseasiassa helpompi, kun työssäkäyvänä, lukuunottamatta tuota asuntolainan ottoa:

- Hoidin lapset 80%, kodin siivoukset 70%, ruuanlaitot 80%, aikoinaan talousostotkin 80%, mutta koska ei autoa käytössäni enää, niin väheni.

- Suunnittelin matkat ja otin osaa pienellä summalla niihin lähinnä ruokakulujen muodossa. Ilman suunnittelujani emme olisi monesti tehneet mitään, yhtään mitään. Ei yhtäkään mökkilomaa, ei risteilyä tai huvipuistoa. Väitän, että olisi ollut kurjempaa lapsille. 

- Ostin 90% lasten tavaroista ja vaatteista. 

- Asuimme maksamassani asunnossa.

- Hoidin kuskaukset päiväkotiin ja koulukäksyt sun muut. 

Voi olisi ollut kivaa, jos itse olisin käynyt töissä ja kotona vastaavat asiat hoitanut mies! 

Ai mitä mies teki:

- Vapaapäivinä usein kokkasi. 

- Siivosi vapaapäivinään Arkipäivänä kotityöt n. 80% mulla ja 20% mies mikä reilua, koska olin kotona. Tai noh, 10% jäi aina hoitamatta, koska kukaan ei viitsinyt. Mulle riitti se 70%.

Maksoi: Juoksevia maksuja eli osan ruokakuluista,  auton kulut, kännykkä ja nettiliittymät. Matkoista suurimman osan. Tosin suurimmaksi osaksi oli tulot niin pienet, että ei ollut budjetti kun muutama satanen, vaikka oli työssäkäyvå eli se siitä, että vain työtön ei voi matkustaa ja jos ei työtön olisi pistänyt kortensa kekoon myös, ei olisi ollut varaa sitten mihinkään. 

Eli summa sumarun: Mies pääsi tosi helpolla työttömän vaimon kanssa sekä taloudellisesti että ajallisesti. Asuntoa ei voinut ostaa, mutta suurimman osan oli itse joko ansiosidonnaisella tai veti alle 2000€ brutto palkkaa, joten lainanotto perheasuntoon hänen tuloillaan mahdotonta, vaikka vaimo olisi ollut öissä, ellei sitten olisi ollut suurituloinen.

Repikää siitä. 

Tietenkin tuollainen työtön mies mitä ap kertoo, on kamala. 

Vierailija
73/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Ei kelpaa.

Vierailija
74/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Saathan itsekin kelpuuttaa tai olla kelpuuttamatta mitä tahansa, eikä sun olemikään pakko mennä Pirkon kanssa treffeille sen vuoksi että Pekkakin meni.

Tosin en usko että Pirkko olisi sun kanssa minnekään mennyt vaikka kuinka ruikuttaisit että "no kun Pekakin kanssa kävit kahvilla, niin kyllä sun pitää minunkin kanssa...".

Nykyään saa tosissaan varoa passiivis-aggressiivisia miehiä. Joillekin riittäisi tapon syyksi somekeskusteluiden perusteella ihan vaan se että nainen pyyti kahville. (Kommentit härötetty, mutta osa kerää jemmaan)

Vierailija
75/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ongelma ei ole itse työttömyys, vaan se, mitä lieveilmiöitä se tuo miehillä noin keskimäärin mukanaan. 

Siinä missä työttömät naiset mm. harrastavat, osa tekee vapaaehtoistyötä jne. niin miehet tuppaavat jäämään sohvalle juomaan kaljaa. Osan arki alkaa pyörimään sen ympärillä vähän liikaakin. Kun ainoa harrastus on pleikkarin pelaaminen tuohon päälle, niin eipä kamalasti kiinnosta. 

Ei työtön saa tehdä vapaaehtoistyöstä. Jos käry käy, tuet menevät.

Vierailija
76/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana matkusteleva nainen on pahin turn off

Itelläs olis varaa lennellä pitkin palloa mutta en halua kotoani lähtä kun olen nöin hienon talon rakennuttanut

Vierailija
77/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas kaivataan kulissiliitosta kiinnostunutta kotirouvaa nollatuloilla.

Vierailija
78/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana matkusteleva nainen on pahin turn off

Itelläs olis varaa lennellä pitkin palloa mutta en halua kotoani lähtä kun olen nöin hienon talon rakennuttanut

Milloin te Perähikiän juntit tajuatte, ettei teidän turn offinne kiinnosta ketään?

Vierailija
79/79 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmäänköhän sitten vaan jotenkin vinksahtaneisiin miehiin, kun miehiä tuntuu kiinnostavan tulotasoni enemmän kuin minua - nykyään miehet karttavat pienituloista naista - kuten minä - kuin ruttoa. Minulle sen sijaan kyllä käy työtön tai muuten pienituloinen mies, kunhan viihdyn hänen seurassaan ja tykätään toisistamme.

Naisen tulotaso on tärkeä asia useimmille miehille. He voivat kyllä mielellään hyötyä jonkin aikaa työttömästä naisesta, mutta vaimoksi tämä ei kelpaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän