Oulussa raaka linnuntap-paja
Mikä oululaisia vaivaa? Väkivalta kohdistuu puolustuskyvyttömiin lapsiin ja eläimiin.
Kommentit (21)
Kyseessä on voimaantumisen kokenut henkilö 😄
Taitaa olla itte piru käymässä Oulussa eikä vain hänen lähettiläänsä?
Näytti videolta todella julmalta!!! Ihan sairasta porukkaa ja mikä päässä voi mennä näin vinoon, että tappaa emon poikaset ja murhaa vielä ne vanhemmat? Toivottavasti saadaan kiinni ja joutuvat vastuuseen teostaan. Nuorisovankilaan heti tämän kaltaiset. En usko, että mikään terapia näihin auttaa? Jotain mennyt pahasti pieleen jo ehkä lapsuudesta lähtien?
Jos olisin yhtään lähempänä Oulua, ottaisin teräaseen ja antaisin tyypin maistaa samaa mitä teki itse.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin yhtään lähempänä Oulua, ottaisin teräaseen ja antaisin tyypin maistaa samaa mitä teki itse.
Niin lähelle Oulua et pääse, että toteuttaisit uhosi.
Demarit ovat tunnettuja eläinvihastaan. Taas on demari asialla tässäkin pahuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on voimaantumisen kokenut henkilö 😄
Kyseessä on eläinrääkkäys. Hyi helvata!
Hyppelee muka kuin mikäkin Suuren Taistelun voittanut.
Hallituksen leikkaukset toimivat suunnitellusti
Ja mimä en kuollakseen ymmärrä näitä ehdin kuvata tilanteen mutta en puuttua ihmisiä. Oliko tässäkin käynyt niin?
Sanokaa että ei.
Vierailija kirjoitti:
Juu varmasti
Vapaa kasvatus on inn,,,,,,,,,,,,,,,siinä syy.
Oululaisten sisäsiittoisuus aiheuttaa sen että päässä viiraa?
Oululaisten sisäsiittoisuus aiheuttaa sen että päässä viiraa?
Niin hesasessa ei ole enää yhtään vaaleata alkuasukasta ,takaraja on 2079.
Oliko se demari Mikkel Näkkäläjärven sukulainen?
Tuommoiset tyypit voisi lahjoittaa tuonne ukrainaan etulinjoille.
En ole kyllä varma, kummalle puollelle kannattaisi laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen voimafantasia..
https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000010513119.html