Osaatko väistää muita ihmisiä vai käveletkö päin?
Osaatko väistää muita ihmisiä ihmisvilinässä vai käveletkö toisten päälle? Pystytkö kiertämään esim. maassa kyykyssä esim. kengännauhojaan solmivan ihmisen vai huudatko hänelle "voisitko väistää?" Pystytkö kiertämään kaupassa hyllyn toiselle puolelle, jos sinun pitää päästä jonnekin vai menetkö muista välittämättä suorinta tietä vaikka toisten päälle, että pääset lyhyintä tietä tiettyyn paikkaan?
Kommentit (5)
Väistän paikoillaan olevia. Vastaantulevia en väistä, vaan itseasiassa odotan miten jännittynyt kehoni läpäisee vastapuolen. On muuten moni raavaampikin mies yllättynyt miten olen kestänyt heitä paremmin törmäykset.
Väistämistaito korreloi ihmisen älykkyyden kanssa. Vain täysi ääliö kävelee päin toista. Viisas luovii ihmisten seassa, liikkuu sitten autolla, kävellen tai miten tahansa. Luoviminen tekee ihmisestä monella tavalla taitavamman.
En väistä naisia enkä lapsia.
Tosimies
Väistän jos joku on paikoillaan, mutta minua vastaan kävelevä saa väistää. Olen väistellyt ensimmäiset 40 vuotta elämästäni ihan kaikkia ja kaikkialla ja nyt on muiden vuoro väistää minua. Vielä ei ole kukaan kävellyt päälle.
Osaan väistää ja yleensä joudun väistämään viime hetkellä, että nämä sokeat sarvikuonot eivät ryntää päin.