Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alan pukeutua Marimekkoon

Vierailija
20.06.2024 |

Mitä ajatuksia herättää? Olen keski-iän myötä innostunut uudestaan. Talouskin antaa myöden. Ostan Mari vaatteita ja kodintekstiilejä. 

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa unikko-kuosi innostaa. 

Vierailija
2/101 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei siis ole omia ajatuksia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan. Tykkään, että Marimekon vaatteet on laadukkaita. Ei mitään rytkyjä. 

Vierailija
4/101 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan koko koti voisi olla Marimekkoa. 

Vierailija
5/101 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla ap:n kanssa missään tekemisissä. 

Vierailija
6/101 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä oikeastaan mitään ajatuksia.

Vierailija
7/101 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla provo.

Vierailija
8/101 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään luxus-design ei iske. Tykkään maanläheisyydestä ja laadusta. Jos ostan vaatteen, niin sen pitää kestää kymmenen vuotta. 

Vierailija
9/101 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Marimekolta tapetteja? Voisin tietysti itse maalata unikoita makuuhuoneeseen. 

Vierailija
10/101 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekkoa tuotetaan halpamaissa, eli se on samaa shaissea kuin temun vaatteet :DD

Marimekko aiheuttaa vain myötähäpeää.

Vierailija
11/101 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään luxus-design ei iske. Tykkään maanläheisyydestä ja laadusta. Jos ostan vaatteen, niin sen pitää kestää kymmenen vuotta. 

Marimekko kestää 10 vuotta vähintään, koska ne on hyvin tehty. Myöskään ne ei seuraa muotitrendejä, joten ne ei mene pois muodista, kuten trendivaatteet. Ei ole noloa käyttää 5-50 vuotiaita marimekkovaatteita. Minullakin on mummoni ihana nuoruuden mekko vielä käytössä.

Vierailija
12/101 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marimekkoa tuotetaan halpamaissa, eli se on samaa shaissea kuin temun vaatteet :DD

Marimekko aiheuttaa vain myötähäpeää.

On design kuitenkin suomalaista. On laadukkampaa, kuin keskiverto tuotteet. 

Minusta Marimekko on hauska. Ja tietyllä tavalla seksikäs. Sellaisella maanläheisellä retrotyylillä. 

Vierailija
13/101 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ole laadukkaita. Katso tarkkaan tuotelappu. Vertaa johonkin HM tuotelappuun. Samaa pskaa. 

Vierailija
14/101 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unikko on niin kulunut ja loppuunkäytetty,, että ihmettelen . Itse olen käynyt Marimekossa, mutta kääntynyt takaisin kun olen huomannut, ettei mitää ostettavaa. Samaa unikkoa, samat kaavat.

Vierailija
15/101 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ole laadukkaita. Katso tarkkaan tuotelappu. Vertaa johonkin HM tuotelappuun. Samaa pskaa. 

Mitä siitä tuotelapusta tarkemmin pitää katsoa?Marimekolla on todella tiukka laadunvalvonta. Tiukempi mitä minun silmäni erottaa. Vaikka ne tehdäänkin enimmäkseen ulkomailla, niin ne kestää käyttöä, eikä niissä ole virheitä. Suomikin oli aikoinaan "halpamaa", joten mitä me ollaan arvostelemaan muita maita missä on halvempaa vielä tehdä jotain ihmisvoimalla? 

Vierailija
16/101 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unikko on niin kulunut ja loppuunkäytetty,, että ihmettelen . Itse olen käynyt Marimekossa, mutta kääntynyt takaisin kun olen huomannut, ettei mitää ostettavaa. Samaa unikkoa, samat kaavat.

Taisit kääntyä kun näit hintalaput 😄

Vierailija
17/101 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala vaan. Marimekkokuosi on hauska piristys katukuvassa.

Vierailija
18/101 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että Marimekolle oli tullut muutamia ihan kivoja vaatteita jotka sopisivat minullekin, olen alta nelikymppinen. Toivoisin että hinta-laatusuhde kohtaisi ja että jatkossakin tulisi lisää erilaisia vaatteita, myös hieman erikoisempia, värikkäämpiä ja nuorekkaita. Täytyy pitää silmällä ja unikkohan on ollut aina suosikkikuosini mutta uudistuksen jälkeen se ei enää ole ollut niin mieluisa.

Vierailija
19/101 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin unikkosateenvarjon ja laukun.

Vierailija
20/101 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makuja on monia, minä rakastan unikkoa. Onhan ne vaatteet hintavia, mutta kyllä minä joskus jonkun vaatteen sieltä vielä ostan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän