Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä ehkä lapsi toisen naisen kanssa!

Vierailija
19.06.2024 |

Noin 3,5 vuotta sitten minulle paljastui mieheni n. 5kk:tta kestänyt sivusuhde. Meillä oli ollut siihen asti hyvä ja rakkaudellinen suhde, olimme olleet yhdessä 15 vuotta ja perheessämme oli kaksi lasta, koulu- ja päiväkoti-ikäinen eli tämä totuus tuli täytenä pommina taivaalta ja maailmani romahti. Syitä pettämiseen oli mieheni aivan totaalisen liiallinen työnteko ja stressaava elämä meillä lapsiperheessä. Koska mieheni on yrittäjä ja teki silloin osittain ympäripyöreää päivää. Hän oli siinä vaiheessa uupumuksessa ja tosi turhautunut elämäänsä ja oli myös kokenut, etten ollut hänen tukenaan tarpeeksi ja etten ollut antanut hänelle arvostusta kumppanina ja sitten pettäminen vain tapahtui ja hän jäi siihen kiikkiin eli ei vain pystynyt sitä lopettamaan, vaikka olisi halunnutkin. Mieheni koki kaikesta huolimatta rakastavansa minua ja haluavansa pysyä minun kanssani ja elää meidän hyvää perhe-elämää. Tämä kaikki siis taustalla nykyiseen tilanteeseen. Kävimme myös muutaman kerran terapiassa tuon jälkeen ja itse kävin yksilöterapiassa kauemmin. Terapia ei kuitenkaan onnistunut ja asia jäi kaikesta huolimatta kalvamaan sisälleni edelleen. 

No nyt äskettäin hän räjäytti minulle uuden pommin ): hän oli saanut eräältä toiselta naiselta kirjeen, jonka mukaan miehelläni olisi ko. naisen kanssa avioton lapsi. Tämän selvittely on vielä kesken eli isyystestin tuloksia odotetaan! Tämä koko juttu olisi tapahtunut niin uskomattomissa olosuhteissa, että mieheni on ollut 12 vuotta sitten eräissä syntymäpäiväjuhlissa eräällä kesämökillä. Juhlat ovat olleet todella kosteat ja alkoholia on juotu erittäin paljon. Mieheni sanoo, että ei muista olleensa juuri koskaan elämässään niin kovassa humalassa. Hänellä on osan ajan illasta totaalinen muistinmenetys! Myöskään tämä nainen ei muista yhtään mitään loppuillan tapahtumista. Joka tapauksessa kumpikaan ei siis muista mitään, että he olisivat harrastaneet seksiä tai edes olleet lähekkäin. Ainoa asia, minkä he muistavat on se, että mieheni kyllä on jotenkin ihmeen kaupalla mennyt ko. naisen mukana hänen asunnolleen, mutta kumpikaan ei osaa sanoa miksi. Mieheni sanoo, että hän ei edes ole ollut ko. naisesta millään muotoa kiinnostunut. Joka tapauksessa tämän ajankohdan jälkeen nainen on tullut raskaaksi. Hän sanoo, että hän ei olisi ollut kenenkään kanssa ko. ajankohtana ja epäilee täten, että jotakin on kuitenkin hänen ja mieheni välillä pakko olla ko. yönä tapahtunut. Kuulemma lapsen syntymä ajankohta on täysin laskettavissa juuri tuosta yöstä. Hän tulee vasta nyt asian kanssa, kun on halunnut kieltää asian itseltään tähän saakka, että lapsella olisikaan isää ja käyttänyt kaikki voimavaransa lapsen yksin kasvattamiseen. 

Olen aivan muserrettu, tuntuu, etten selviä tästä asiasta enää ikinä. Olen ollut tosi pohjalla ja halunnut vain kuolla. Vihaan tuota naista yli kaiken ja hänen typerää jälkikasvuaan. Minulla ei ole minkäänlaista toivoa isyystestin suhteen, en ymmärrä miksi tuo nainen valehtelisi asioista, nähtävästi asia on ollut niin, kuin hän kertoo. Tunnen olevani totaalisessa umpikujassa, ihan sama eroanko vai jatkanko mieheni kanssa, niin joudun koko loppuelämäni elämään tuon helvetillisen asian kanssa, joka on pilannut ja tahrannut elämäni. Ja vielä omien lasteni elämän, jos on jokin ä pä rä velipuolena, jota minä tulen häpeämään hautaani saakka.

Olisiko jotain näkökulmaa tähän mun elämäni ihan pahimpaan traumaan ): tässä tekee kaiken vielä niin traagiseksi se, että meillä on mun mieheni kanssa ollut nyt suht hyvä elämä ja niin ihanan rakkaudellinen parisuhde, etenkin tuon 3,5 vuotta olleen sivusuhteen jälkeen.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sua on Ap viilattu linssiin ihan kunnolla. Tottakai sekä miehesi että lapsen äiti muistavat tapahtuman, ja tottakai miehesi oli naisesta kiinnostunut ja koki tämän seksuaalisesti haluttavana. Sen verran luulisi sinunkin tietävän, ettei miehellä edes seiso, jos on hirvittävän humalassa.

Pikku hiprakassa ja ihan tietoisesti sinua on petetty. Ota nyt aivan ensimmäiseksi ne laput pois silmiltä, ja päätä sitten miten haluat tästä jatkaa. Kukaan nainen ei ole elämääsi pilannut, vaan petturimiehesi. En kyllä laskisi sen varaan ettei hänellä nytkin olisi jonkinmoista sutinaa kodin ulkopuolella.

Vierailija
62/81 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, olen todella pahoillani.

Pettäjään ei voi koskaan luottaa.

En jäisi loukattavaksi surkeaan parisuhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä sitä lasta vihaat? Ei lapsi päättänyt syntyä tästä syrjähypystä, ole aikuinen ja syytä mieluummin miestäsi. Itsekästä.

Vierailija
64/81 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitykset on ainakin kohillaan ja näköjään uponneet sinuun, tai sitten tää on sarkasmia. Oli miten oli: Eroa. Aloitat uuden elämän.

Vierailija
65/81 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarina on tosi, kannattaa kiinnittää huomio pettämisien laajaan aikajanaan. Ap:ta on petetty koko liiton ajan. Nämä esimerkit ovat vain tapauksia, joista mies on jäänyt kiinni. 

Vierailija
66/81 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nuorena rouvana oli samantyyppinen tilanne kun mies kävi vieraissa,  siskoni kanssa laskimme onko mieheni lapsen isä, syntymä aika ei täsmännyt eikä miestä pyydetty isyys tutkimukseen.

Vierailija
67/81 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarina on tosi, niin ap, olen pahoillani. 

Tämä on väärä paikka purkaa sydäntä, täällä naiset repivät sinut vaan rikki vahingoniloisesti.

Oikeastihan tuo teidän suhde on niin pitkä, että ei kukaan normaali ihminen pysty hetkessä päättämään, että nyt heti eroan. Voi olla vaikea saada päätä kasaan ja tarvitset ammattiapua nyt välittömästi. 

Tsemppiä. Uskon, että olet hyvä ja kiltti ihminen, miehesi on toiminut tosi väärin ja varmasti hänelle tekee hyvää jäädä yksin häpeämään itseään. 

Vierailija
68/81 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut jostain että jos tiedät yhden pettämisen, tai näet yhden kuvan, niin niitä on vielä 50 kertainen määrä.

Eli ap:n Pup pa olisi pettänyt sadan naisen kanssa.

Onpa Pup pa pippalot 😜 🥳 💦 💥

puppalot 😂

Vierailija
69/81 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se kivaa hänelle jos on useamman naisen kanssa lapsia.

Kyllä. Suku jatkuu, Ja miehen kaikilla lapsilla on erilaiset geenit, kun kaikilla lapsilla on eri äiti.

Mutta kalliiksihan se tulee, rahallisesti.

Kaikilla lapsilla on erilaiset geenit, vaikka vanhemmat on samat. Poislukien identtiset kaksoset/monikot.

Osa geeneistä on toki samoja. Niin on myös silloin, kun toinen vanhemmista ei ole sama kuin toisella sisaruksella.

Vierailija
70/81 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan näitä tulee vielä esiin, miehesi on hirveä häntäheikki, panoja kylät täynnä. Mitä sä sitä aviotonta lasta häpeät, sun miehes on häpeällinen sarjapettjä. Sä taidat elääap kokonaan mielikuvitusmaailmassa, missä sulla on hyvä rakkaudellinen suhde?!

Vierailija
71/81 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään vikaa et miehen käytöksessä näe? No provo tuo tarina on mutta kuitenkin, luiskaan tuollaiset ukot.

Olet ällöttävä anglisti pentu.

Vierailija
72/81 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjä, joka painaa ympäripyöreää päivää eikä ehdi kotona käydä, kun siellä on niin ikävää, kun on hankkinut velvoitteita sinnekin. Samalla kuitenkin ehtii pyörittää sivusuhteita. Nyt kyllä voi todeta, että apinaa koijataan ja kovaa. Ei ole väärin olla kiltti, mutta täytyy ajatella kriittisesti.

Vierailija
73/81 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provolta haiskahtaa...alussa lähestulkoon puolustellaan miehen sivusuhdetta, mies oli turhautunut, en ollut tukena, blaa blaa. Joo, näinhän me kaikki, mut ei se mitään pettämistä oikeuta/selitä.

Vierailija
74/81 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Suku jatkuu, Ja miehen kaikilla lapsilla on erilaiset geenit, kun kaikilla lapsilla on eri äiti.

Kaikilla lapsilla on erilaiset geenit, vaikka vanhemmat on samat. Poislukien identtiset kaksoset/monikot.

Osa geeneistä on toki samoja. Niin on myös silloin, kun toinen vanhemmista ei ole sama kuin toisella sisaruksella.

Osa geeneistä on samoja kaikilla.

Vierailija
75/81 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä jutussa kävi, ap ?

Vierailija
76/81 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep! Elarit, lisäksi aikanaan perivät oman osuutensa isukkinsa perinnöstä. 

Jos ap:n tarina ei ole trolli, tekisin avioehdon. Sen jälkeen hakisin avioeroa.

Vierailija
77/81 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PASI, LOPETA NÄIDEN PASKASATUJEN SPÄMMIMINEN!

Vierailija
78/81 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitempi höpinä, sitä varmemmin pötyä. Nainen ei jaarittele eikä  kirjoita kuin idiootti.

Vierailija
79/81 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa kun viikonloppupsykooseissa täällä on ihna luoviakin provoja.

Vierailija
80/81 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sitä naista voinut panna joku muukin tai useampi. Jos ei muistikuvaa ,muuta kuin tästä yhdestä miehestä, niin haluaa varmistaa, olisiko hän lapsen isä.

Mä luulen, että ovat menneet naisen asunnolle, sillä mies on kokenut olleensa liian humalassa rattiin ja naisella oli vierashuone. Aamulla mies on käynyt suihkussa, sillä ei halunnut mennä kotiin haisevana ja aamusta herkkänä lauennut vahingossa suihkuverhoon. Nainen on sitten suihkun jälkeen käynyt pissalla, mutta huomasikin paperin loppuneen. Tietämättä miesparan aiemmasta sattumuksesta hän pyyhki siihen samaan suihkuverhoon, ja tuli siten raskaaksi. Voisi sattua kenelle vain. 

Ap:lle terkkuja, että miehesi on varmasti niin uskollinen ja rakastava, eikä ikinä pettäisi sinua. Uudelleen. Sillä suhteenne on niin hyvä. Ja perheenne tärkeä. Ei ottaisi riskiä perheen hajottamisesta. Kuin sen yhden kerran kun otti. Mutta on nyt ihan eri mies.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi