Kiinnostaako sinua minkälainen loma-asunto Jenni Pääskysaarella on 2h päässä Helsinfistä?
En tunne Jenniä milläänlailla henkilökohtaisesti, en koskaan tule hänen loma-asunnollaan käymään. Ei kiinnosta tippaakaan minkälainen se on. Miksi tuollaisia uutisia tehdään? Kiinnostaako jotain oikeasti, missä joku tuntematon viettää aikaansa? Tai mitä siellä on seinillä ja minkälaiset verhot.
Kommentit (12)
Kuitenkin sen verran kiinnosti, että piti näin tyhjänpäiväinen aloitus tehdä.
Outo kysymys. Voisi kiinnostaa niin että lukaisisin artikkelin aiheesta, jos sellaisen näen, vaikka en toisten sisustuksista ole niin kiinnostunut.
Mua kiinnostaa kyllä ihmisten kodit, jos niissä on erikoinen sisustus. Eli verhot ja seinät kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sijainti ainakin on.
2h Helsingistä on täältä 6h. Ei kovin hyvä sijainti.
Kyllä mua Jennin kämppä kiinnostaa enemmän kuin naistenlehdissä pursuavat tuntemattomien kodit. Jenni on julkisuuden henkilö ja osan heistä kodit kiinnostavat. Niistä näkee millaisia ovat vapaa-aikanaan, koska usein julkisuudessa nähty on kuitenkin työrooli.
Ei mua ns. edustuskodit kiinnosta, mutta joidenkin pitämieni julkkisten. Jenni nyt sattuu olemaan yksi heistä. Ehkä korsolaisuus yhdistää. ;)
Tuskin se mikään uutinen on. :D Vaan juttu, kyllähän lehdissä muutakin on kuin uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua Jennin kämppä kiinnostaa enemmän kuin naistenlehdissä pursuavat tuntemattomien kodit. Jenni on julkisuuden henkilö ja osan heistä kodit kiinnostavat. Niistä näkee millaisia ovat vapaa-aikanaan, koska usein julkisuudessa nähty on kuitenkin työrooli.
Ei mua ns. edustuskodit kiinnosta, mutta joidenkin pitämieni julkkisten. Jenni nyt sattuu olemaan yksi heistä. Ehkä korsolaisuus yhdistää. ;)
Valitettavasti jutussa ei ollut kuvia :( Aloittaja ei laittanut linkkiä, mutta etsin itse. (IS:n sivuilta löytyy.)
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta. Ihmettelen kuitenkin näissä jutuissa enemmän heitä, jotka tällaisia juttuja lehtiin tarjoavat (tässä tapauksessa Jenni Pääskysaari) kuin ihmisiä, joita näiden juttujen lukeminen kiinnostaa. Siis mitä ihminen saa tällaisten juttujen julkaisusta itselleen? Ihailua, omanarvontuntoa vai mitä ihmettä? Luulisin ettei noilla varmaan ainakaan rahoiksi lyödä. Vai maksetaanko tuollaisista jutuista hyvin, tietääkö joku?
Jos itse tarjoaa, niin tuskin maksetaan suuria summia, jos mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta. Ihmettelen kuitenkin näissä jutuissa enemmän heitä, jotka tällaisia juttuja lehtiin tarjoavat (tässä tapauksessa Jenni Pääskysaari) kuin ihmisiä, joita näiden juttujen lukeminen kiinnostaa. Siis mitä ihminen saa tällaisten juttujen julkaisusta itselleen? Ihailua, omanarvontuntoa vai mitä ihmettä? Luulisin ettei noilla varmaan ainakaan rahoiksi lyödä. Vai maksetaanko tuollaisista jutuista hyvin, tietääkö joku?
Yleensä jutut liittyvät jonkin asian promoamiseen. Henkilöltä ilmestyy uusi kirja tai vastaava ja hän antaa haastattelun, jonka tarkoituksena on sitten pitää asiaa esillä.
Vierailija kirjoitti:
Ne liittyy yleensä aina työhön ja tulevan projektin mainostukseen. Pitää olla vähän muutenkin esillä kuin pelkästään ohjelmassa tai kirjallaan. :)
Paitsi Seiskassa jos on kodin esittelyä, niin sillä peitellä muita typeröintejä. esim olet jäänyt kiinni salarakkaasta, niin Seiska ei sitten sitä laita lehteen, vaan tulee seikkaperäinen kahden aukeaman esittely kodista. Niilä myydään lehteä eli ihmisiä tosiaankin kiinnostaa, vaikka palstamamma onkin tänään taas suht vaatimattomalla tuulella.
Todellakin! Ei kiinnosta.