Terveydenhuoltoalan YAMK, paljonko palkkasi nousi verrattuna AMK-pohjaan?
Kun siis sait ensimmäisen YAMK-tutkintoa vastaavan työpaikan. Saa antaa ihan tarkkoja palkkalukuja ennen vs. jälkeen ja tarkempaa tietoa työnimikkeestä/tehtävästä. Itse opiskelen juuri nyt YAMK-tutkintoa ja täytyy sanoa, että 4:llä alkava palkka, joka on tähän saakka tuntunut utopialta, onkin nyt varmaan asia, jonka tulen elämässäni saavuttamaan.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Mulla sosiaalialan YAMK paransi palkkaa vajaa tonnilla. En nyt ihan vastannut kysymykseen, mutta läheltä kuitenkin.
Tuollaisen uutisartikkelin näinkin juuri sosiaalialan YAMK:sta jonkin ajan takaa. Jääkö verojen jälkeen käteen noin 500 euroa enemmän kuussa vai miten?
Brutto ehkä rimaa hipoen tonnin. Netto ei oikeastaan mitään, kun samalla jäi vuorolisät pois. Parempi silti kun ei enää tarvitse jaksaa vuorotyötä.
Vierailija kirjoitti:
Brutto ehkä rimaa hipoen tonnin. Netto ei oikeastaan mitään, kun samalla jäi vuorolisät pois. Parempi silti kun ei enää tarvitse jaksaa vuorotyötä.
Näetkö, että halutessasi pystyisit edelleen etenemään uralla nykyisellä tutkinnolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sosiaalialan YAMK paransi palkkaa vajaa tonnilla. En nyt ihan vastannut kysymykseen, mutta läheltä kuitenkin.
Tuollaisen uutisartikkelin näinkin juuri sosiaalialan YAMK:sta jonkin ajan takaa. Jääkö verojen jälkeen käteen noin 500 euroa enemmän kuussa vai miten?
Kyllä, jotakuinkin juuri se 500€ käteen lisää.
Suuhygienisti ja noin 1000€ nousi palkka kun tehtävä muuttui. Johtamisen ja kehittämisen YAMK.
Kaikki se on kotiappäin, mitä enemmän saa. Tässä korkean verotuksen maassa.
Hoiva-avustaja. Palkka ei noussut mutta enää ei tarvitse pestä paskoja.
Palasin takaisin entiseen tehtävään, hyvinvointialue on jäädyttänyt kaikki koordinaattoreiden ja hankevetäjien paikat.