Mikä kiusaajiin vetoaa kohteessa?
Voisitteko kiusaajat kertoa? Mikä on se juttu joka vetoaa kiusaamaan?
Kommentit (160)
Kiusaaminen ja kiusaamisesta jättäytyminen on myös valinta/arvomaailmakysymys
Vierailija kirjoitti:
Meidän luokalla kiusattiin poikaa joka viittasi jokaiseen asiaan ja jos oli väärässä niin alkoi väitellä opettajan kanssa. Halusi myös olla aina oikeassa kaikessa muussakin ja hermostui hetkessä jos joku oli eri mieltä. Ja kiusaaminen oli siis lähinnä tyypin välttelyä ja joskus hänelle naureskelua kun taas aloitti opettajalle pätemisen.
Autisti hänkin. Ei oikeuta kiusaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa autisteista alkaa itse kiusata, koska pakkomielle. Autismi ei tee ihmisestä automaattisesti pyhimystä. Autisteissakin on rikollisia ja pahiksia siinä missä nenteissäkin.
Autistit ei kykene keräämään ympärilleen sellaista palvojajoukkoa kuin nenttinarsistit, eli ei, autisteista ei tule kiusaajia vaikka sellaisiksi haluaisivat. Kusipäitä voi toki jotkut olla.
Minua vainoava ja kiusaava hlö, sekä hänen apurinsa ovat molemmat autisteja. Joten kyllä autisti voi kiusata, ja kiusata systemaattisesti, perusteellisesti, kokemukseni mukaan vielä pahemmin kuin nentti. Nentti kyllästyy jossakin vaiheessa, autisti sen kun jatkaa, vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä autismi. T. Joukosta poikkeava fiksu ja kaunis autistininen joka ei mukaile sosiaalista hierarkiaa eli joutuu kiusaamisen kohteeksi
Autistiset ei vaan ole fiksuja ja niiden on vammaisuuden takia jo mahdoton olla kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän luokalla kiusattiin poikaa joka viittasi jokaiseen asiaan ja jos oli väärässä niin alkoi väitellä opettajan kanssa. Halusi myös olla aina oikeassa kaikessa muussakin ja hermostui hetkessä jos joku oli eri mieltä. Ja kiusaaminen oli siis lähinnä tyypin välttelyä ja joskus hänelle naureskelua kun taas aloitti opettajalle pätemisen.
Autisti hänkin. Ei oikeuta kiusaamiseen.
No lapsia oltiin eikä tuolloin kukaan mistään autisteista tiennyt, eli en osaa syyllistyä.
Kiusaajilla on aivoissa vikaa. Siis ihan oikeaa vikaa. Olen lukenut kiusaajien terveystietoja (laillisesti).
Vierailija kirjoitti:
Kiltteys. Haluavat iskeä tikarinsa valmiiksi pehmeään.
YYYHYYY TUHMAT KIUSAA KILTTEJÄ YYYHYY😩
Mites tämä hakkeritiimi "Lipsanen" ?
Hekin autisteja ja narsistipsykopaatteja, koska eivät jätä muita rauhaan. Sairasmielistä tekijöidensä toimesta182
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa autisteista alkaa itse kiusata, koska pakkomielle. Autismi ei tee ihmisestä automaattisesti pyhimystä. Autisteissakin on rikollisia ja pahiksia siinä missä nenteissäkin.
Autistit ei kykene keräämään ympärilleen sellaista palvojajoukkoa kuin nenttinarsistit, eli ei, autisteista ei tule kiusaajia vaikka sellaisiksi haluaisivat. Kusipäitä voi toki jotkut olla.
Minua vainoava ja kiusaava hlö, sekä hänen apurinsa ovat molemmat autisteja. Joten kyllä autisti voi kiusata, ja kiusata systemaattisesti, perusteellisesti, kokemukseni mukaan vielä pahemmin kuin nentti. Nentti kyllästyy jossakin vaiheessa, autisti sen kun jatkaa, vuosikausia.
Ei. En ole ikinä kokenut vastaavaa tai lukenut mitään aineistoa mikä tukisi väittämääsi. Autistilla ei ole jaksamista ja mielenkiintoa kiusaamiseen, koska hän ei ole ylipäätään niin kiinnostunut ihmisistä. Sinä sen sijaan taidat olla paskaa puhuva narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajat ovat aina narsisteja. Eli jos joku edustaa jotain sellaista hyvyyttä mitä heillä ei ole, he alkavat kiusaamaan häntä.
Narsistijankkaaja saapui. Huoh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä autismi. T. Joukosta poikkeava fiksu ja kaunis autistininen joka ei mukaile sosiaalista hierarkiaa eli joutuu kiusaamisen kohteeksi
Autistiset ei vaan ole fiksuja ja niiden on vammaisuuden takia jo mahdoton olla kauniita.
Eli päätit oikein demonstroida kuinka kiusata autisteja tässä ketjussa. Well done.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. En ole ikinä kokenut vastaavaa tai lukenut mitään aineistoa mikä tukisi väittämääsi. Autistilla ei ole jaksamista ja mielenkiintoa kiusaamiseen, koska hän ei ole ylipäätään niin kiinnostunut ihmisistä. Sinä sen sijaan taidat olla paskaa puhuva narsisti.
Valitan, mutta tämä on totuus. Taidat olla kiusaajani itse, siksi kiistät niin tarmokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajat ovat aina narsisteja. Eli jos joku edustaa jotain sellaista hyvyyttä mitä heillä ei ole, he alkavat kiusaamaan häntä.
Narsistijankkaaja saapui. Huoh!
Muiden kommentteja vähättelevä narsisti saapui. Huoh!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin sanon näin mutta nyt sanon. Ota ne lääkkeet.
Mulla oli ekalla luokalla kaveri. Leikittiin koko syyslukukausi yhdessä. Sitten joululoman jälkeen hän ilmoitti ettei enää halua leikkiä kanssani koska toinen luokkakaveri muutti naapuriin eli häntä näkisi sitten koulun jälkeenkin, minua taas ei. Sen jälkeen hankin muita kavereita enkä ottanut häntä mukaan meidän juttuihin, eli tavallaan kiusasin. Tätä jatkui lähes ala-asteen loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli päätit oikein demonstroida kuinka kiusata autisteja tässä ketjussa. Well done.
Videon lähettäjä on autisti itse, ei kukaan meistä nenteistä.
jos miettii vaikka työpaikkakiusaamista. mikä siinä työpaikkakiusaamisessa on muka hauskaa?
eikös sinne työpaikalle mennä tekemään töitä? pitäisi tulla ihmiset toimeen sekä ihmisten pitäisi auttaa toisiaan. samalla voi tehdä hieman rahhoo. yksinkertaistettuna.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajat ovat aina sosiaalisesti taitavia narsisteja, jotka kykenevät pelottelemaan lauman seuraamaan itseään ja oikeuttamaan tekosensa uhriutumalla.
Harvoin se ihan noinkaan menee. Valtaosa kiusaajista, varsinkin jos puhutaan lapsista, on ihan normaaleja lapsia tai nuoria. He vain tekivät virheitä ja aikuisten tehtävä onkin opettaa paremmaksi.
Eli sellainen sosiaalinen tomppeluus ja besserwisseriys oli se mikä sai muut ärsyyntymään ja reagoimaan kiusaamalla.