Mikä kiusaajiin vetoaa kohteessa?
Voisitteko kiusaajat kertoa? Mikä on se juttu joka vetoaa kiusaamaan?
Kommentit (160)
En ole itse kiusaaja, mutta kiusaamista kokenut ja vierestä nähnyt, aika paljonkin. Kokemukseni mukaan kiusaamisen taustalla on yleensä oman aseman pönkittäminen ja varmistaminen. Kiusaaja iskee joko niihin, joita kadehtii ja jotka kokee uhkana itselleen (esim. koulussa paremmin menestyvät) ja jotka pitää saada siksi kampitettua, tai niihin, jotka kiusaaja näkee itseään heikompina, kenties aika puolustuskyvyttäminäkin, ja jotka siten ovat helppoja kohteita.
Yleensä autismi. T. Joukosta poikkeava fiksu ja kaunis autistininen joka ei mukaile sosiaalista hierarkiaa eli joutuu kiusaamisen kohteeksi
Vierailija kirjoitti:
En ole itse kiusaaja, mutta kiusaamista kokenut ja vierestä nähnyt, aika paljonkin. Kokemukseni mukaan kiusaamisen taustalla on yleensä oman aseman pönkittäminen ja varmistaminen. Kiusaaja iskee joko niihin, joita kadehtii ja jotka kokee uhkana itselleen (esim. koulussa paremmin menestyvät) ja jotka pitää saada siksi kampitettua, tai niihin, jotka kiusaaja näkee itseään heikompina, kenties aika puolustuskyvyttäminäkin, ja jotka siten ovat helppoja kohteita.
suoraan sanottuna toisten ihmisten kiusaaminen on lapsellista. kiusaaminen ei kuulu edes lastentarhaan. mikä siinä kiusaamisessa muka on niin hienoa. ei mikään. kertoo tosiaan enemmän kiusaajasta kuin "kiusatusta".
lapsellista käytöstä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiusaava hakkeroi kaikki laitteeni ja nyt hän ilostuttaa ystävänsä Pupan kanssa täällä meitä kaikkia. Miten hän tiesi tulla juuri tänne, no hakkeroimalla. Ei tarvitse uskoa, mutta näin se meni. Onneksi palstalta pääsee pois, ja livenä voi sammuttaa kännykän.
Jenkka skitsofrenika?😳😬🤣
Tajuatko, että tällä kommentilla alleviivaat sitä, että lainaamasi henkilö on oikeassa?
Vierailija kirjoitti:
Tämä juuri. Jos joku mielistele kiusaajaa, vaan on rohkeasti oma itsensä, joutuu kiusatuksi. Jos joku on ns. kiltti/arka/altavastaaja, joutuu kiusatuksi.
Kiltteys. Haluavat iskeä tikarinsa valmiiksi pehmeään.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiusaava hakkeroi kaikki laitteeni ja nyt hän ilostuttaa ystävänsä Pupan kanssa täällä meitä kaikkia. Miten hän tiesi tulla juuri tänne, no hakkeroimalla. Ei tarvitse uskoa, mutta näin se meni. Onneksi palstalta pääsee pois, ja livenä voi sammuttaa kännykän.
Onni onnettomuudessa, että nyt koko maailma tietää Suomen poliisin suojelevan saalistajia.
Osa autisteista alkaa itse kiusata, koska pakkomielle. Autismi ei tee ihmisestä automaattisesti pyhimystä. Autisteissakin on rikollisia ja pahiksia siinä missä nenteissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kiusatuksi tulevat luuserit ansaitsevat kohtalonsa.
Kyllä, nimittäin sinunkaltaisesi moukan esimiehinä ja irtisanojina.
Kiusaajat ovat aina narsisteja. Eli jos joku edustaa jotain sellaista hyvyyttä mitä heillä ei ole, he alkavat kiusaamaan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Osa autisteista alkaa itse kiusata, koska pakkomielle. Autismi ei tee ihmisestä automaattisesti pyhimystä. Autisteissakin on rikollisia ja pahiksia siinä missä nenteissäkin.7
Ei voi olla autistinen tämä hakkeritiimin uhri, koska käynyt tutkimuksissa. Ei mitään siihen viittaavaa
Kiusattiin porukalla ala-asteella erästä todella lyhyttä ja nenäkästä, ihan saatanan ärsyttävää pikkulikkaa joka ansaitsi kaiken minkä sai. 👧🏻vitun kielikello käppänä!💪🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa autisteista alkaa itse kiusata, koska pakkomielle. Autismi ei tee ihmisestä automaattisesti pyhimystä. Autisteissakin on rikollisia ja pahiksia siinä missä nenteissäkin.7
Ei voi olla autistinen tämä hakkeritiimin uhri, koska käynyt tutkimuksissa. Ei mitään siihen viittaavaa
Kuten todettua. Toiset (kiltit ja antirikolliset) eivät tue rikollisuutta ja kiusaamista. Tämä voi olla myös ns. ammattivalintakysymys. Kaikille aloille ei pääse töihin, jos rikostaustaa
Meidän luokalla kiusattiin poikaa joka viittasi jokaiseen asiaan ja jos oli väärässä niin alkoi väitellä opettajan kanssa. Halusi myös olla aina oikeassa kaikessa muussakin ja hermostui hetkessä jos joku oli eri mieltä. Ja kiusaaminen oli siis lähinnä tyypin välttelyä ja joskus hänelle naureskelua kun taas aloitti opettajalle pätemisen.
Vierailija kirjoitti:
Osa autisteista alkaa itse kiusata, koska pakkomielle. Autismi ei tee ihmisestä automaattisesti pyhimystä. Autisteissakin on rikollisia ja pahiksia siinä missä nenteissäkin.
Autistit ei kykene keräämään ympärilleen sellaista palvojajoukkoa kuin nenttinarsistit, eli ei, autisteista ei tule kiusaajia vaikka sellaisiksi haluaisivat. Kusipäitä voi toki jotkut olla.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä autismi. T. Joukosta poikkeava fiksu ja kaunis autistininen joka ei mukaile sosiaalista hierarkiaa eli joutuu kiusaamisen kohteeksi
Autistiset ei vaan ole fiksuja ja niiden on vammaisuuden takia jo mahdoton olla kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajat ovat aina narsisteja. Eli jos joku edustaa jotain sellaista hyvyyttä mitä heillä ei ole, he alkavat kiusaamaan häntä.
Tämä! He haluavat nähdä, miten tuo "hyvä" on huono kun hän reagoi. Kiusaaja odottaa reaktiota jotta saisi sen perusteella sanoa tätä hyvää pahaksi, jotta tuntisi itse olonsa vähän paremmaksi?
Kiusaajat ovat aina sosiaalisesti taitavia narsisteja, jotka kykenevät pelottelemaan lauman seuraamaan itseään ja oikeuttamaan tekosensa uhriutumalla.
nope