Onko 38 vuotias mies liian vanha ryhtyä isäksi 18-25 vuotiaan naisen kanssa?
Onko 38 vuotias mies liian vanha ryhtyä isäksi 18-25 vuotiaan naisen kanssa?
M38
Kommentit (214)
Ei mitään väliä, koska et tule ikinä joutumaan tilanteeseen, jossa tarvisi päättää teetkö lapsen tuon ikäisen naisen kanssa.
Mutta saahan aina haaveilla, en minä sitä. Joskus haaveet on ainoat mitä sinulla on.
Et ole mitenkään vanha sen ikäisen naisen isäksi.
Siis ryhtyisitte yhdessä tämän naisen kanssa isäksi jollekin lapselle? Tukiperheeksi siis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pysyttele vaan niissä oman ikäisissä naisissa...
Minun ikäiset ei enää lapsia saa tai syntyy vammaisia lapsia eikä yli 35 vuotiaalla naisella ole voimia hoitaa lasta.
Ap
Täh? 😁
Noin vanha etkä osaa edes kirjoittaa suomea.
Hyi hyi!
Kukaan 18-25 vuotias ei halua lastensa isäksi vanhaa ukkelia ellei tule jostain köyhästä maasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ikäiset ei enää lapsia saa tai syntyy vammaisia lapsia eikä yli 35 vuotiaalla naisella ole voimia hoitaa lasta.
Ap
Täh? 😁
Mitä et ymmärrä? Yli 35 vuotiaana syntyneet lapset on todennäköisesti autisteja tai downin syndrooma.
Ap
Miehet haluavat nuoren naisen. Brad Pittkin haluaa tulla isäksi 60 vuotiaana, tarvitaan vain nuori nainen.
Mies voi saada lapsia koko ikänsä, mutta naisen lisääntymisikkuna on hyvin kapea ja jälkeläisten määrä hyvin rajattu.
1800-luvulla oli tapana, että vaimo synnytti ensin 10 lasta ja kuoli, sitten mies otti nuoresta piiasta uuden vaimon ja tämä synnytti toiset kymmenen lasta. Meidänkin suvussa tuota on harrastettu.
Et ole, mutta pysyisin erossa noista jälkiteineistä, ota aikuinen nainen mielummin
M50
Lol, kuka on syntynyt 35-vuotiaana? Opettele nyt hiukan suomea.
Vierailija kirjoitti:
Lol, kuka on syntynyt 35-vuotiaana? Opettele nyt hiukan suomea.
Pieni kirjoitus virhe, ei tarvitse siihen takertua
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinäkö et sitten voi saada vammaista lasta vanhan miehen siittiöilläsi?
N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Täh? 😁
Mitä et ymmärrä? Yli 35 vuotiaana syntyneet lapset on todennäköisesti autisteja tai downin syndrooma.
Ap
Lapset syntyvät aina nollavuotiaina, joten tuo huoli on turha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Täh? 😁
Ap
Lapset syntyvät aina nollavuotiaina, joten tuo huoli on turha.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Noin vanha etkä osaa edes kirjoittaa suomea.
Hyi hyi!
Ap
En usko, että minkään ikäinen nainen voisi ryhtyä isäksi kenenkään kanssa. Paitsi, jos hän onkin mies, mutta silloin häntä ei ole asiallista sanoa naiseksi.