Isojen rintojen våhättely ja vihaaminen?
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
No jos olet alle 50-vuotias, niin kyllä riittää! Ja kauneus kai on katsojan silmässä on kai joku joskus sanonut.
Eli saa olla ruma naama kunhan omaa isot rinnat eikä ole vielä 5-kymppiä täyttänyt? Onko ne isot rinnat "must"? Entäs jos nainen on hauska ja kaunis 50- mutta on lähes lauta? Jotenkin tuntuu siltä, että etsit rintoja etkä treffikumppania. Hei, osta terapiapalloja, niitä on kiva puristella.
En kai ole noin väittänyt? Itse kun olen lähempänä neljääkymmentä, niin sen vuoksi laitoin tuon ikämaininnan. Eikä kai sekään ole väärin, jos pitää hyvin suuria ja riippuvia rintoja kauniina.
Ei ole väärin, mutta onko rinnat tärkeämmät kuin kasvot, luonne tai mikä muu vaan?
Ei kai ulkoisia ominaisuuksia voi verrata oikein luonteeseen. Mutta jos naisella on oikein hyvin suuret ja riippuvat rinnat, niin kyllä ainakin minulle ne ovat tärkeämmät kuin vaikka jalat, kädet, nenä, korvat, suu, selkä, vatsa, kaula, leuka ja muut vartalon osat. Ja kun tuntuu siltä, että joissain nykypäivän medioissa jostain syystä pidetään hyvin suuria ja riippuvia rintoja negatiivisena juttuna, niin ainakin minusta miehenä on mukava kirjoittaa niiden olevan hyvin kauniita!
Onko täällä muita miehiä jotka tykkäävät katsoa peilistä sivuprofiilia kuinka naisen isot rinnat heiluvat kun rakastelet häntä takaapäin?
Leveät olkaimet ja riittävän iso kuppi! Älä änkeydy liian pieniin liiveihin. Älä 20€ rimpulaliivejä osta.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä muita miehiä jotka tykkäävät katsoa peilistä sivuprofiilia kuinka naisen isot rinnat heiluvat kun rakastelet häntä takaapäin?
On täällä ainakin yksi isorintainen nainen joka tykkää katsoa peilistä kun miehet rakastelevat häntä, just siksi kun rinnat heiluvat ja näyttävät niin hyviltä.
Vierailija kirjoitti:
Leveät olkaimet ja riittävän iso kuppi! Älä änkeydy liian pieniin liiveihin. Älä 20€ rimpulaliivejä osta.
Malli ja merkki?
Vierailija kirjoitti:
Itsellä miehenä painaa vaakakupissa paljon enemmän hoikkuus, kuin isot rinnat.
Hoikka naisvartalo näyttää terveeltä ja himottavalta.
Suuri ylipaino on totaalinen turn-off oli isot rinnat tai ei.
Samaa mieltä olen (olen ylipainoinen nainen). Rinnat on toki selkeästi isommat kuin 30 kg sitten (nyt on 90K tai L, silloin oli 75D tai E, toki silloinkin rinnat löytyi). Ja tottakai nuoruus vetää miehiä puoleensa, mutta hoikemmat ystäväni, jotka eivät enää ole nuoria, ovat suositumpia pienempine rintoineen kuin itse olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
Mahtimeijerit kunniaan, sanon minä! Jos olisi velho, niin taikoisin kaikille naisille rinnat j-kupista eteenpäin aina aakkosten loppupäähän asti! ja kun kerran kysyttiin, niin itseäni kiinnostaisi keski-ikäinen kaino neitokainen, jolla olisi uhkean upea mahtipovi ja mielellään saisi riippua navassa asti ainakin. Sellainen olisi täydellinen tyllerö!
Onneksi et voi. Etkö tajua millaset selkäkivut tollasista rinnoista tulee?
ymmärrätkö, että jos pitää lihaksistonsa kunnossa, ei tule? H-kuppinen nainen.
Ja kenelle tulee, kenelle ei. Itse en käy kuntosalilla ja rintani ovat kokoa 90K eikä ole hartiakipuja tai selkäkipuja yleensä. Mutta olenkin vahva muutenkin ylävartalostani, leveät hartiat jne.
Liian isot tissit ovat rumat. Ja hankalat kaikin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Naisena olen samaa mieltä. Rumat röllykät, hankalat ja usein kivuliaatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kokoluokasta on nyt kyse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin 80D ja todella painavat riipputissit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
D on napakka pikkutisu. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah hah, mun 80D rinnat ovat isot ja kaikkea muuta kuin napakat. Löysät löllöt jotka maanvetovoima on kiskonut melkein napaan. Sellaista kuin silkkisukka olisi täynnä hernerokkaa. Liiveillä kiskon ne vähän ylemmäksi, mutta sitten hartiat valittaa. Extratissit kurkistaa kainaloista ja välillä keskeltäkin jos pikkasenkin lihon. Käytän vain urheiluliivejä.
Vierailija kirjoitti:
Hah hah, mun 80D rinnat ovat isot ja kaikkea muuta kuin napakat. Löysät löllöt jotka maanvetovoima on kiskonut melkein napaan. Sellaista kuin silkkisukka olisi täynnä hernerokkaa. Liiveillä kiskon ne vähän ylemmäksi, mutta sitten hartiat valittaa. Extratissit kurkistaa kainaloista ja välillä keskeltäkin jos pikkasenkin lihon. Käytän vain urheiluliivejä.
Sinulla on kehonkuvan vääristymä. Hakeudu terapiaan / lopeta trollaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on kehonkuvan vääristymä. Hakeudu terapiaan / lopeta trollaaminen.
Kiitos huolehtivaisuudesta, mutta huoli pois, sillä lääkäri on rintani tutkinut ja sain lähetteen pienennysleikkaukseen ja nimenomaan julkiselle puolelle eli kyse ei mielikuvituksestani tai kosmetiikasta vaan terveydestä. En kuule trollaa, miksi trollaisin? Nuorena munkin tissit oli napakat koosta huolimatta, mutta ikä teki tehtävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt vain hermostuko eikä ole tarkoitus luokata ketään. Mutta näin kainona keski-ikäisenä sinkkumiehenä vastaan, että ei voi olla koskaan liian isot luomurinnat. Mitä suuremmat ja riippuvammat, niin sitä kauniimpi nainen ainakin ulkoisesti!
Onko Keijo-Petteri isokin virkamies kun tykkää tissinmoikuloista?
Keijon tytär: "isi, mihin sinä äidissä ihastuit?"
Keijo: "isoihin riippurintoihin"
😅🤣😂
Entäpä jos isorintainen vaimo, naisystävä tai rakastajatar joutuu syöpähoitoihin kuten rinnan poistoon? 😢
Vierailija kirjoitti:
Onko Keijo-Petteri isokin virkamies kun tykkää tissinmoikuloista?
Keijon tytär: "isi, mihin sinä äidissä ihastuit?"
Keijo: "isoihin riippurintoihin"
😅🤣😂
Entäpä jos isorintainen vaimo, naisystävä tai rakastajatar joutuu syöpähoitoihin kuten rinnan poistoon? 😢
Niin, luokanopettaja on jonkinlainen virkamies kyllä. Uskomattoman eroottinen on kyllä tuo sinun keskusteluvuoropuhelusi tuossa ja vähän hauskakin! Rakastaisin silti, vaikka se vähän harmillista olisikin. Toivottavasti niistä olisi sitä ennen kuitenkin saanut nauttia vaikkapa 20 vuotta. Ja toivottavasti tulevaisuudessa syöpähoidot kehittyvät niin, ettei tarvitse kenenkään rintoja poistaa. Mutta toki jokaisen terveys on tärkeintä!
Eikö kellään isorintaisella ole antaa liivivinkkejä? Eikö täällä kirjoita kuin trollit?