Isojen rintojen våhättely ja vihaaminen?
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat miehet tykkäävät kaikenlaisista. Toisilla on toki mieltymyksensä mutta harva valitsee seuraansa tissien perusteella.
Minä miehenä suhtaudun suurella kiinnostuksella kaiken kokoisiin.
Rinnat on lasta varten, ei miestä.
Vituttaaa niin kun miehet katsoo mun rintoja, sillä olen ihminen, en kävelevä tissiteline! Tietäisivätpä saaaatanat miten hankalat ja kivuliaat nämä oikein onkaan.
arvottomat laudat kateellisia kun tietävät että oikean naisen arvo on kuppi koko.
Vierailija kirjoitti:
arvottomat laudat kateellisia kun tietävät että oikean naisen arvo on kuppi koko.
Sinähän sen tiedät Pertti, etkö tiedäkin. Looser.
Taas yksi alemmuudentunteen vallassa vellova nainen syyttää muita omasta pahasta olostaan. Miten ne pienirintaiset ovatkin niin onnekkaita häneen verrattuna, sopii kysyä.
Mulla G80. Ei ole kipuja. Panostan kunnon liiveihin, ei ole hiertymiä ja painaumia. Olen kotona AINA ilman liivejä (jos ei ole vieraita), kuumalla kelillä laitan paidan kulkemaan rintojen alta, ei hiosta.
Ymmärrän että ne herättävät huomiota (huomaan vaivihkaa itsekin isorintaiset naiset) mutta turha kommentointi paljastaa vain kommentoijan typeryyden, en enää nolostu kuten nuorena.
Seksin yhteydessä tilanne on toinen, tykkään todellakin kaikesta kosketuksesta ja huomiosta.
No, juoksemisesta ja pomppimisesta en välitä (jollei ole shock absorber-liivit päällä).
Keijo-Petteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot roikkuvat ja raskaat luomutissit. En tykkää lainkaan ja ne on omani.
Kuulostat viehkeän kainolta kauniilta kedon kukkaselta! Jos olet sinkku, niin voin kyllä lähteä treffeille kanssasi jos kainosti pyydät! Olen itse opettajamies, mutta en kauhean rikas.
Lähtisitkö treffeille vaikka olisin vähemmän viehkeä ja enemmänkin ohdake kuin kaunis kukkanen?
Ok ohdake, kuulostat hauskaltakin rintavuuden lisäksi! Niin totta kai lähden!
Riittääkö rintavuus ja mahdollinen hauska luonne jos en olekaan kaunis ja nuori? En nimittäin ole.
No jos olet alle 50-vuotias, niin kyllä riittää! Ja kauneus kai on katsojan silmässä on kai joku joskus sanonut.
Erkki hei, se on liivikoko on 80G ei G80. Jokainen nainen sen tietää.
Liivikoko G80 voisi antaa rintaliivivinkkejä meille muille "satatonnareille" 😀
Keijo-Petteri kirjoitti:
No jos olet alle 50-vuotias, niin kyllä riittää! Ja kauneus kai on katsojan silmässä on kai joku joskus sanonut.
Eli saa olla ruma naama kunhan omaa isot rinnat eikä ole vielä 5-kymppiä täyttänyt? Onko ne isot rinnat "must"? Entäs jos nainen on hauska ja kaunis 50- mutta on lähes lauta? Jotenkin tuntuu siltä, että etsit rintoja etkä treffikumppania. Hei, osta terapiapalloja, niitä on kiva puristella.
D-kuppi ja olen jonossa rintojen pienennykseen julkisella puolella terveydellisistä syistä.
Ei kaikki naiset tiedä, en minäkään. Kai siitä nyt tajuaa että G tarkoittaa yhtä asiaa ja 80 toista
Jos yhdelle joku F-kuppi aiheuttaa liikaa vaikeutta elämässä ja toiselle ei yhtään, niin sitten vain on niin. Totta kuitenkin että nyt on paljon näistä jotka ovat hakeutuneet pienennysleikkauksiin. Voisko lehdissä olla juttuja myös siitä että isojen rintojen kanssa eletään hyvää elämää. Ja just se että miksi pitäisi jurpojen kommentoinnin ja tuijottelun takia muuttaa kuppikokojaan suuntaan tai toiseen!
Siskon tyttärellä on sama kuppikoko kuin minulla, mutta vain minulla pisaranmalliset kohta navan kohdalla olevat painolastit kun taas tytöllä terhakat pullukat. Ikäeroa meillä on vajaa 10v, minulla luomut ja hänellä silikonit. En ole synnyttänyt, hän on. Hän voi käyttää tavallisia liivejä, minä varastan omani Mansikilta. Ei se koko vaan muoto ja paino.
Vierailija kirjoitti:
D-kuppi ja olen jonossa rintojen pienennykseen julkisella puolella terveydellisistä syistä.
Miksi miinustatte? Lääkäri on rintani tutkinut ja leikkauksen aiheelliseksi havainnut.
Vierailija kirjoitti:
Siskon tyttärellä on sama kuppikoko kuin minulla, mutta vain minulla pisaranmalliset kohta navan kohdalla olevat painolastit kun taas tytöllä terhakat pullukat. Ikäeroa meillä on vajaa 10v, minulla luomut ja hänellä silikonit. En ole synnyttänyt, hän on. Hän voi käyttää tavallisia liivejä, minä varastan omani Mansikilta. Ei se koko vaan muoto ja paino.
Mutta pisaranmalliset, pehmeät nimenomaan ovat kaikkein kauneimmat.
Itsellä miehenä painaa vaakakupissa paljon enemmän hoikkuus, kuin isot rinnat.
Hoikka naisvartalo näyttää terveeltä ja himottavalta.
Suuri ylipaino on totaalinen turn-off oli isot rinnat tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
Eli saa olla ruma naama kunhan omaa isot rinnat eikä ole vielä 5-kymppiä täyttänyt? Onko ne isot rinnat "must"? Entäs jos nainen on hauska ja kaunis 50- mutta on lähes lauta? Jotenkin tuntuu siltä, että etsit rintoja etkä treffikumppania. Hei, osta terapiapalloja, niitä on kiva puristella.
En kai ole noin väittänyt? Itse kun olen lähempänä neljääkymmentä, niin sen vuoksi laitoin tuon ikämaininnan. Eikä kai sekään ole väärin, jos pitää hyvin suuria ja riippuvia rintoja kauniina.
Keijo-Petteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
En kai ole noin väittänyt? Itse kun olen lähempänä neljääkymmentä, niin sen vuoksi laitoin tuon ikämaininnan. Eikä kai sekään ole väärin, jos pitää hyvin suuria ja riippuvia rintoja kauniina.
Ei ole väärin, mutta onko rinnat tärkeämmät kuin kasvot, luonne tai mikä muu vaan?
Ok ohdake, kuulostat hauskaltakin rintavuuden lisäksi! Niin totta kai lähden!