Mitä katsoisin tänään televisiosta?
Sarja tai elokuva.
On vain Areena ja nuo peruskanavat jotka Suomessa näkyy.
Kommentit (12)
Woice of Finland, Farmi, Murhaaja kotonani, Tavallinen murhaaja ym mielenkiintoista
Kiitos tuosta Hitchcock vinkistä. On yksi suosikkiohjaajistani. Tai ne hänen suurimmat menestyselokuvat on katsonut. Tämä tämäniltainen ei vaikuta tutulta.
19:15 alkaa Lemmikkien salainen elämä vitoselta. Se on ihan huippu!
Itse aion katsoa (tietenkin) Avaran luonnon, klo 18:45, mutta muita suunnitelmia ei ole.
Vierailija kirjoitti:
19:15 alkaa Lemmikkien salainen elämä vitoselta. Se on ihan huippu!
Itse aion katsoa (tietenkin) Avaran luonnon, klo 18:45, mutta muita suunnitelmia ei ole.
Onko kissoja?
Vierailija kirjoitti:
Stadi vastaan lande
Olen katsonut yhden jakson. En jaksa ehkä toistavaikka periaatteessa ihan ok.
Exit sarjaan ( ( siihen norjalaiseen ) on tullu uusi kausi. Juuri katsoin areenasta kolmannen kauden kaksi ensimmäistä osaa. Ihan huippu.
Ps yritin katsoa sitä suomi-versiota tästä sarjasta. Kauheeta kuraa. Täyttä shaissea.
Midsomerin murhat. Tulee avalta ja tv 1.
Mä katson tässä samalla yleisurheilua mutta taidan panna netin kiinni ja keskittyä livin hömppäleffaan joka alkaa just. Väsyttää älyttömästi eli varmaankin nukahdan kesken kaiken.
Mutta jos en ja vielä jaksan valvoa, niin sitten katson ysiltä tuon "se"-leffan uusintalämmityksen. Originaali oli aikoinaan aika karmeakin joiltain osin.
Ja jos en vieläkään nukahda niin sitten vaihdan lopulta wallanderiin joskus klo 22.30. Siihen nukahdan taatusti.
En siis jaksa panostaa tänään vaan hypin kanavalta toiselle ellen simahda jo ennen kasia. Se olisi paras vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Exit sarjaan ( ( siihen norjalaiseen ) on tullu uusi kausi. Juuri katsoin areenasta kolmannen kauden kaksi ensimmäistä osaa. Ihan huippu.
Ps yritin katsoa sitä suomi-versiota tästä sarjasta. Kauheeta kuraa. Täyttä shaissea.
Hei kiitti kun kerroit, pitääkin muistaa katsoa tuo uusi norjalaiskausi. Suomalaista en aio edes katsoa.
Se. Tulee tv 5 klo 21. Tai teema klo 21 hichcocin leffa.