Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isojen rintojen våhättely ja vihaaminen?

Vierailija
19.06.2024 |

Mistä tämä johtuu nyky-yhteiskunnassa?

Kommentit (128)

Vierailija
21/128 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot roikkuvat ja raskaat luomutissit. En tykkää lainkaan ja ne on omani. 

Tämä. Helppo ihannoida suuria rintoja kun ei itse tarvitse niitä kantaa. 

Vierailija
22/128 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isorintaisena (H-kuppi) voin sanoa, että niistä ei ole mitään harmia kun käy salilla. Selän lihakset ja vatsalihakset tukevat keskikehoa varsin hyvin. Tässä on taas jotain propagandaa, että aina on niin kauheaa, kun on isot. Itsellä on kauniit, enkä ajattelisikaan niitä pienentää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/128 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isorintaisena (H-kuppi) voin sanoa, että niistä ei ole mitään harmia kun käy salilla. Selän lihakset ja vatsalihakset tukevat keskikehoa varsin hyvin. Tässä on taas jotain propagandaa, että aina on niin kauheaa, kun on isot. Itsellä on kauniit, enkä ajattelisikaan niitä pienentää.

Kiva sulle, mutta mulla 75E ja kyllä muuten hartiat rasittuu rintojen painosta, sekä puserot oltava turhan isoja jotta rinnat mahtuvat. Kiva sulle jos sulla on kauniit rinnat, mutta omani on kuin lehmän utareet vaikka olen muutoin hoikka ja kroppa kunnossa. 

Vierailija
24/128 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin olevani isorintaisempi, mutta se ei ole kilpailulaji. Salilla esimerkiksi soutuliike auttaa hartioihin (ja muuhunkin). Rinnalleveto vapailla painoilla on hyvä liike melkein koko kropaan vaikuttavana, mutta isojen rintojen vuoksi en voi tehdä sitä oikeaoppisesti.

Minä sanon, että rintani ovat kauniit. Jotkut eivät välttämättä olisi samaa mieltä, mutta en todellakaan häpea kehoani.

Vierailija
25/128 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

80d painavat, riippuvat ja eri paria. Edelleenkään en tykkää. 

Vierailija
26/128 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eriparisuus ei ole koosta kiinni.

27/128 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat viehkeän kainolta kauniilta kedon kukkaselta! Jos olet sinkku, niin voin kyllä lähteä treffeille kanssasi jos kainosti pyydät! Olen itse opettajamies, mutta en kauhean rikas.

Vierailija
28/128 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo-Petteri kirjoitti:

Mahtimeijerit kunniaan, sanon minä! Jos olisi velho, niin taikoisin kaikille naisille rinnat j-kupista eteenpäin aina aakkosten loppupäähän asti! ja kun kerran kysyttiin, niin itseäni kiinnostaisi keski-ikäinen kaino neitokainen, jolla olisi uhkean upea mahtipovi ja mielellään saisi riippua navassa asti ainakin. Sellainen olisi täydellinen tyllerö!

Onneksi et voi. Etkö tajua millaset selkäkivut tollasista rinnoista tulee?

Vierailija
29/128 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keijo-Petteri kirjoitti:

Mahtimeijerit kunniaan, sanon minä! Jos olisi velho, niin taikoisin kaikille naisille rinnat j-kupista eteenpäin aina aakkosten loppupäähän asti! ja kun kerran kysyttiin, niin itseäni kiinnostaisi keski-ikäinen kaino neitokainen, jolla olisi uhkean upea mahtipovi ja mielellään saisi riippua navassa asti ainakin. Sellainen olisi täydellinen tyllerö!

ymmärrätkö, että jos pitää lihaksistonsa kunnossa, ei tule? H-kuppinen nainen.

Vierailija
30/128 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keijo-Petteri kirjoitti:

Ei kaikki halua joutua huhkimaan. Jos olisi pienemmät, niin ei tarvitsisi valita rehkimisen ja kivun välillä.

Vierailija
31/128 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo-Petteri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat viehkeän kainolta kauniilta kedon kukkaselta! Jos olet sinkku, niin voin kyllä lähteä treffeille kanssasi jos kainosti pyydät! Olen itse opettajamies, mutta en kauhean rikas.

Lähtisitkö treffeille vaikka olisin vähemmän viehkeä ja enemmänkin ohdake kuin kaunis kukkanen? 

Vierailija
32/128 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keijo-Petteri kirjoitti:

Rinnat painaa kuin sementtisäkit ja parhaatkin liivit jättävät ikävät jäljet hartioihin. Tietty jos on silikoniset niin ehkä sitten ei. On täällä muillakin lihaksisto kunnossa 🙄

Vierailija
33/128 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkatkaaka hyviä ja toimivia rintaliivejä jotka toimivat. Itse en löydä sellaisia millään. Hyvät leveät olkahihnat, vyötärönauha tarpeeksi leveä sekin, ilman kaaritukia ja ei ainakaan mitään toppauksia 😱 Kun on eriparin isot roikkutissit niin liivit on ehdottoman tärkeät. Mutta mitkä? Kokemusta? 

Vierailija
34/128 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vuosikymmenien kokemus isoista rinnoista aiheuttaa näitä ajatuksia. Mitään iloa saati hyötyä näistä ei ole koskaan ollut, enemmän haittaa ja kuluja. Vauvat olisi saanut imetettyä pienemmilläkin.

Vierailija
35/128 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut minullakaan mitään harmia vielä 20 vuotta sitten. Nyt on käytettävä yölläkin liivejä - ja ne ovat tämän kokoiselle kalliit ja vaikea löytää mukavia. Viimeksi hierojalla vatsalla maatessa tuntuivat ikäviltä, kun litistyivät.

Vierailija
36/128 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keijo-Petteri kirjoitti:

Ei rinnoissa ole lihaksia. Maan vetovoiman ja vuosien kuluessa isot roikkuvat väistämättä enemmän tai vähemmän. Paljon enemmän ne rasittavat kuin yhtä roikkuvat ajokoirankorvat.

Vierailija
37/128 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkatkaaka hyviä ja toimivia rintaliivejä jotka toimivat. Itse en löydä sellaisia millään. Hyvät leveät olkahihnat, vyötärönauha tarpeeksi leveä sekin, ilman kaaritukia ja ei ainakaan mitään toppauksia 😱 Kun on eriparin isot roikkutissit niin liivit on ehdottoman tärkeät. Mutta mitkä? Kokemusta? 

Mä käytän Triumph Tri-action Workout liivejä, mutta niissä sais alareuna olla leveempi sillä se menee kaksinkerroin kun rintani ovat niin painavat. Parempia liivei mäkin tarttisin, mutta noilla oon jo vuosia menny. 

Vierailija
38/128 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ole katteelinen tai vihaa naisia, jolla isot rinnat. Ei ne ole pienet mullakaan, jotain D , mutta kauniit ja pyöreät. Voin vaan arvella miten isot tissi hikoilevay ja painavat ja sattuvat, varsinkin jos yrittäis juosta! En haluaisi yhtään isompia.

Vierailija
39/128 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat miehet tykkäävät kaikenlaisista. Toisilla on toki mieltymyksensä mutta harva valitsee seuraansa tissien perusteella. 

Minä miehenä suhtaudun suurella kiinnostuksella kaiken kokoisiin. 

Vierailija
40/128 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat miehet tykkäävät kaikenlaisista. Toisilla on toki mieltymyksensä mutta harva valitsee seuraansa tissien perusteella. 

Minä miehenä suhtaudun suurella kiinnostuksella kaiken kokoisiin. 

Rinnat on lasta varten, ei miestä.