Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isojen rintojen våhättely ja vihaaminen?

Vierailija
19.06.2024 |

Mistä tämä johtuu nyky-yhteiskunnassa?

Kommentit (128)

101/128 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että patja, peitto tai heiluminen toisi tuntemuksia? 😂 No ei, paitsi heiluminen kyllä pahimmilmaan koskee eli se siitä hölkkäämisestä. 

Voisin kyllä kävellä kanssasi auringonlaskuun, jos olet sinkku. Niin ei tarvitsisi hölkätä sitten!

Vierailija
102/128 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo-Petteri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että patja, peitto tai heiluminen toisi tuntemuksia? 😂 No ei, paitsi heiluminen kyllä pahimmilmaan koskee eli se siitä hölkkäämisestä. 

Voisin kyllä kävellä kanssasi auringonlaskuun, jos olet sinkku. Niin ei tarvitsisi hölkätä sitten!

Eskoko se siellä naisia vonkaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoja rintoja ei vähättele ketkään muut kuin kateelliset. Olen itsekin rintava ja vähättelijöitä ovat aina olleet toiset tytöt; nyt aikuisena tätä ei onneksi enää tapahdu. Yläasteella pari kiusaajaani haukkui minua lehmäksi (en kuitenkaan ollut mitenkään ylipainoinen) ja sanoivat mm., että tuollaiset läskit rinnat eivät näytä millään tavalla hyvältä, ja että mitkään vaatteet eivät sovi päälleni. Itse kuitenkin tunkivat vessapaperia rintsikoihinsa. Aika hyvin siinä pystyi arvelemaan, mikä oli syynä haukkumiselle.

Vierailija
104/128 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoja rintoja ei vähättele ketkään muut kuin kateelliset. Olen itsekin rintava ja vähättelijöitä ovat aina olleet toiset tytöt; nyt aikuisena tätä ei onneksi enää tapahdu. Yläasteella pari kiusaajaani haukkui minua lehmäksi (en kuitenkaan ollut mitenkään ylipainoinen) ja sanoivat mm., että tuollaiset läskit rinnat eivät näytä millään tavalla hyvältä, ja että mitkään vaatteet eivät sovi päälleni. Itse kuitenkin tunkivat vessapaperia rintsikoihinsa. Aika hyvin siinä pystyi arvelemaan, mikä oli syynä haukkumiselle.

Lisään tähän, että miehillä tuskin on mitään syytä vähätellä. Jos ei ole tissimiehiä, niin ne rinnat voi vain jättää huomioimatta. Ainoa syy heille vähätellä olisi ehkä, jos oma kumppani haluaisi itselleen isommat rinnat. Siinähän pitäisi ihan vain huomaavaisuudesta sanoa, että sellaiset ovat ihan turhat.

Vierailija
105/128 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Nykyään vaan on joku ihme suuntaus, että perseen pitäisi olla iso ja rinnat pitäisi käydä pienennyttämässä, vaikka nainen olisi tyytyväinen itseensä ja vaivoja ei olisi. Sitä paitsi leikkaus on aina riski. Isot rinnat ovat vapaata riistaa joillekin, mitä haukkumiseen tulee. Isojen rintojen haukkuminen on naisvihaa.

Vierailija
106/128 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin mielestä jopa isot rinnat ovat automaattisesti rumat ja pienet kauniit, vaikka ei se ihan näin mene läheskään aina. 

107/128 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi ihanuus, jos olet sinkku niin voinko ostaa sinulle jäätelön? Voisimme mennä syömään niitä helteiseen puistoon vaahterapuun alle varjoon ja katsella ohi liitäviä sähköpotkulautoja!

Vierailija
108/128 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo-Petteri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi ihanuus, jos olet sinkku niin voinko ostaa sinulle jäätelön? Voisimme mennä syömään niitä helteiseen puistoon vaahterapuun alle varjoon ja katsella ohi liitäviä sähköpotkulautoja!

Setämies, lopeta jo. 

Vierailija
109/128 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottakaahan ikääntymistä niin teidän kiinteät suuret rinnat löytyvät polvien korkeudelta. T. "kokemusta on" 

110/128 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottakaahan ikääntymistä niin teidän kiinteät suuret rinnat löytyvät polvien korkeudelta. T. "kokemusta on" 

Mutta jotkuthan pitävät tuota vain kauniina kuin viehkeä aamukasteinen kukkaketo keskikesän raukeana aamuna! Eli vähän suoremmin ilmaistuna, mitä suuremmat ja riippuvammat rinnat, niin sitä kauniimpi nainen!

Vierailija
111/128 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne meijerihinkit kauniit ole. Tekee naisesta tyhmän, laiskan ja lehmän näköisen miesten lelun.

Vierailija
112/128 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo-Petteri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jotkuthan pitävät tuota vain kauniina kuin viehkeä aamukasteinen kukkaketo keskikesän raukeana aamuna! Eli vähän suoremmin ilmaistuna, mitä suuremmat ja riippuvammat rinnat, niin sitä kauniimpi nainen!

Minä en ainakaan tykkää isoista hyi. Sopivan kiinteät on paremmat eikä tarvi edes rintaliivejä välttämättä jos ovat terhakkaatkin.

Vierailija
113/128 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä minä en kehtais liikkua isoutareisen lemmun kanssa.

Vierailija
114/128 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä pidän isoja rintoja vähän muhkussa muodokkaassa naisessa täydellisenä piirteenä. mutta eihän sitä saa pitää kuin pikkutisuleista. sen on tämä palsta opettanut.

Mitä ihme mielensäpahoittamista tämä on? Mitä väliä joillain palstakirjoituksilla sinun pitämisille on?

Palstakirjoitukset, kuten myös media, muokkaavat ihmisten mielipiteitä. Muodokas nainen on nykyään henkilö, jota saa vapaasti haukkua. Ja niin myöś tehdään, jos et ole huomannut. Täälläkin kirjoituksissa on moni sanonut, että pukeutuvat säkkeihin, jotta ei tulisi pahaa sanaa. Se ei ole oikein. Uhkeat naiset ovat kauniita.

Siis eihän tästä ole kuin hetki aikaa kun kehopositiivisuus ja sitä kautta juurikin suurikokoisten ja jopa lihavien (naisten) ihannointi oli vallalla. Ja nämä jotka kehopositiivisuudesta intoilivat olivat juurikin sitä mieltä että lihava on sama asia kuin muodokas. Niin miten nyt sitten on oikeasti? 

Vierailija
115/128 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä pidän isoja rintoja vähän muhkussa muodokkaassa naisessa täydellisenä piirteenä. mutta eihän sitä saa pitää kuin pikkutisuleista. sen on tämä palsta opettanut.

Mitä ihme mielensäpahoittamista tämä on? Mitä väliä joillain palstakirjoituksilla sinun pitämisille on?

Palstakirjoitukset, kuten myös media, muokkaavat ihmisten mielipiteitä. Muodokas nainen on nykyään henkilö, jota saa vapaasti haukkua. Ja niin myöś tehdään, jos et ole huomannut. Täälläkin kirjoituksissa on moni sanonut, että pukeutuvat säkkeihin, jotta ei tulisi pahaa sanaa. Se ei ole oikein. Uhkeat naiset ovat kauniita.

Siis eihän tästä ole kuin hetki aikaa kun kehopositiivisuus ja sitä kautta juurikin suurikokoisten ja jopa lihavien (naisten) ih

Turhaan läskit täällä ettii hyväksyntää läskeilleen, myöntäkää että jotain on mennyt vikaan kun olette läskejä.

Vierailija
116/128 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähättelijät ja vihaajat ryntäsivät paikalle. Makuja on monia onneksi. 

Vierailija
117/128 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei löydy edes läheltä napaa ja K-kuppi on. 

Vierailija
118/128 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko isot nännit/nänipihat ja yletätkö itse imemään niitä?

Vierailija
119/128 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Good for you, mutta omani tavoittelevat jo lonkkia ja ikää vasta 72v.

Vierailija
120/128 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku jo sanoi, isojen rintojen vähättely ja inhoaminen on naisvihaa. Kuten sekin, että tekee saman tien omia päätelmiä niiden omistajasta (tyhjäpää, tyrkky, helppo jne.).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi