Jos mies sanoisi, että olet ainoa nainen, joka pystyy keskustelemaan kanssani samalla tasolla
Kommentit (68)
Epäilyttää miehen sosiaaliset taidot
Haiskahtaa manipuloinnilta.
Ja mikä se oikein luulee olevansa?
Luulee itsestään liikoja. En pidä imartelusta.
Jos olen kyllästynyt johonkin niin näihin uusavuttomiin someorjiin joiden koko elämä pyörii sen ympärillä mitä ajatuksia X tai Y herättää muissa ihmisissä.
Ainoastaan sillä on väliä mitä ajatuksia tämä herättää sinussa. Jos pääsi on somessa roikkumisen seurauksena sellaista muusia ettei siellä liiku enää yhtään omaa ajatusta niin parempi ettet ainakaan lisäänny.
Kertoo hänen pitävän naisia tyhminä.
Pitää itseään jotenkin parempana ja nyt yrittää imarrella myös sinua. Mulle toi olisi red flag.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo hänen pitävän naisia tyhminä.
Ei vaan kertoo pitävänsä tätä yhtä naista tyhmänä kun puhuu samalla tasolla.
Itseäni tympäisee aina, kun jonkun iskutaktiikkaan liittyy muiden ihmisten dissaaminen. Ja on hyvä tosiaan tiedostaa, että manipuloivat ihmiset käyttävät mm. tuontyyppisiä taktiikoita, joskaan tietysti ihan aina tuollaisia suustaan päästävät eivät ole manipuloivia. Mutta on hyvä muistaa, että joskus ovat! Ainakin tuollaisen jälkeen on syytä tarkkailla, tuleeko muita mahdollisia red flageja tai manipulointiin viittaavaa - jos et jo kyllästynyt siitä muiden naisen hienovaraisesta dissaamisesta, joka ainakin minulle olisi melkoinen turn off.
Vierailija kirjoitti:
Jos olen kyllästynyt johonkin niin näihin uusavuttomiin someorjiin joiden koko elämä pyörii sen ympärillä mitä ajatuksia X tai Y herättää muissa ihmisissä.
Ainoastaan sillä on väliä mitä ajatuksia tämä herättää sinussa. Jos pääsi on somessa roikkumisen seurauksena sellaista muusia ettei siellä liiku enää yhtään omaa ajatusta niin parempi ettet ainakaan lisäänny.
Ei suinkaan. Joskus ihminen ei itse tunnista manipulointia, jolloin on hyvä saada muiden näkemyksiä.
Kuulostaa ylimieliseltä. Siis siltä, että hänen tasollaan ei muka kukaan, varsinkaan nainen, pysty olemaan. Yök.
Nauraisin.
Olisi ilkeää pitää minua yhtä hölmönä kuin häntä.
Epäilen, että hänellä on tarkoitus päästä olemsan kanssasi sillä lailla.
Kertoo siitä että mies on yksinkertainen, aliarvioi naisia ja yliarvioi itseään
Onkohan mies yrittänyt pimperoa mahdollisesti?
Äijä luiskaan vaan. Kerrot rehellisesti, että peruspirrekampaajan seiskalehtianalyysikin on älyllisesti vireämpää kuin hänen typerät jankkauksensa.
Kysyisin tarkemmin, mitä hän tuolla tarkoittaa.
Yrittää imarrella/manipuloida. Tai sitten se on poikkeuksellisen tyhmä.