Jos mies sanoisi, että olet ainoa nainen, joka pystyy keskustelemaan kanssani samalla tasolla
Kommentit (68)
Mies on löytänyt yhtä tyhmän naisen kuin itsekin on.
On eri asia todeta, että on jonkun kanssa samalla aaltopituudella. Se olisi kehu. Mutta jos sanoo noin, että olet ainoa joka pystyy keskustelemaan kanssani samalla tasolla niin se kuulostaa kyllä täydellisen ylimieliseltä kusipäältä.
Ovelimmat ketut kehuvat naisen luonteenpiirteitä eivätkä ulkonäköä, koska kauniit naiset ovat kyllästymiseen asti kuulleet kehuja ulkonäöstä.
Minun mieheni sanoi aika pian tapaamisen jälkeen yli 10 v sitten minulle, että minä ajattelen kuin mies. Muistutin hänelle tästä taannoin ja hän sanoi, että vieläkin on sitä mieltä. Olisiko kyse jostain samasta asiasta?
Aviomieheni ei silloin imarrellut eikä ole narsisti.
Lähtisin äkkiä. Tökerö mielistely-yritys, ja ihmettelisin mikä miehessä on vikana jos ei ole pystynyt keskustelemaan muiden naisten kanssa. Creepy.
Toimii ainoastaan, jos tiedän miehen huippuälykkääksi.
Muuten ei.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni sanoi aika pian tapaamisen jälkeen yli 10 v sitten minulle, että minä ajattelen kuin mies. Muistutin hänelle tästä taannoin ja hän sanoi, että vieläkin on sitä mieltä. Olisiko kyse jostain samasta asiasta?
Ajattelet kuin mies = olet järkevä ja looginen etkä överihysteerinen naisen stereotypia. Olen kuullut tuota itsekin monta kertaa ja aina ne sanojat ovat katsoneet naisia alaspäin. Näille miehille maailma jakautuu ihmisiin ja naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Muuten ei.
Minulle ei toimisi silloinkaan.
Koska mies on ilmiselvä narsisti.
Se on joku sönkkö autisti ja jatkaa, jatkaa, jatkaa samasta aiheesta loputtomasti.
On sanottu näin ja minusta se on kiusallista. Tulee sellainen omahyväinen ja vähän sovinistinen vaikutelma. On minullakin usein hankalaa jutella muiden kanssa, mutten koe että kyseessä on mikään tasoero. Pikemminkin erilaiset tavat keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten ei.
Jo on taas diagnoosit yhden lauseen perusteella :D
ajattelisin, että on joku idiootti tai väheksyy todella paljon naisia. Ei sytyttäisi ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten ei.
No lue se lause ja ymmärrä. Mies nostaa itsensä jalustalle, puhuu alentuvasti n. 7 miljardista naisesta ja olettaa, että nainen on otettu, koska mies kokee, että nainen kuuluu 'yhtä korkealle' tasolle kuin mies itse, ainakin mitä tulee keskustelukykyyn. Miehellä on siis hyvin korkea käsitys itsestään ja jakelee sieltä tornistaan sitten sopiville alamaisille vähän kehuja.
Tuohan on oppikirjaesimerkki narsistista. Jos et näe lauseessa mitään vikaa, no - olet sitten itsekin narsisti. Halusit tai et, narsismin näkee ihmisestä hyvin pienistä sanoista, käytöksestä. Narsisti ei ymmärrä olevansa kuin avoin kirja.
Minulle on kerran sanottu tuohon tyyliin, mutta ei noilla sanoilla. Kokemus yhteydestä oli molemminpuolinen ja tasavertainen. Ei ollut mitään ikäviä motiiveja taustalla. Se oli kaunista, ja tämän mies sanoi ääneen. Tein kuitenkin sellaisen päätöksen, etten alkanut suhteeseen sen miehen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten ei.
No lue se lause ja ymmärrä. Mies nostaa itsensä jalustalle, puhuu alentuvasti n. 7 miljardista naisesta ja olettaa, että nainen on otettu, koska mies kokee, että nainen kuuluu 'yhtä korkealle' tasolle kuin mies itse, ainakin mitä tulee keskustelukykyyn. Miehellä on siis hyvin korkea käsitys itsestään ja jakelee sieltä tornistaan sitten sopiville alamaisille vähän kehuja.
Korjaan 3,5 miljardista naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelet kuin mies = olet järkevä ja looginen etkä överihysteerinen naisen stereotypia. Olen kuullut tuota itsekin monta kertaa ja aina ne sanojat ovat katsoneet naisia alaspäin. Näille miehille maailma jakautuu ihmisiin ja naisiin.
meillä on oikein tasavertainen parisuhde. Mieheni ei katso minua alaspäin.
Deittipalstoilla on aivan arkea, että mies kiittää siitä, että osaan keskustella ja kirjoittaa samalla tasolla kuin mies. En tiedä miksi, mutta onko se niin, että deittipalstoilla naiset ovat blondeja bimboja. Näin naisena kun en tiedä mitä muut naiset siellä oikein tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
meillä on oikein tasavertainen parisuhde. Mieheni ei katso minua alaspäin.
Kiitän kaikkien lyhyiden miesten puolesta ;)
Kyllä varmasti kaikilla on eri puolia ja puolisonsa kanssa myös. Meillä ainakin on puolisoni kanssa hassuttelua, syvällisyyttä, iloa, kepeyttä, jännittävyyttä ja paljon muita eri tasoja. Riippuu aina mikä vaihe on päällä ja eri ihmiset tuo tietysti erilaisia puolia esiin. Jännä ajatus että vain harvalla on eri puolia.