Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies sanoisi, että olet ainoa nainen, joka pystyy keskustelemaan kanssani samalla tasolla

Vierailija
19.06.2024 |

Mitä ajatuksia herättäisi?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, kuinka paljon olen hänen kanssaan keskustellut, ja millaisina olen kokenut keskustelut hänen kanssaan. Onko keskustelut olleet "minun tasoani"?

Jos tämä sanotaan ensimmäisen keskustelun jälkeen, kiitän häntä, ja toivotan hyvää loppuelämää.

Vierailija
62/68 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovinistinen ja lapsellinen narsisti. Next.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelee olevansa jotenkin poikkeuksellisen fiksu vaikkei oikeasti ole. En jaksaisi kuunnella tuollaista. Olen itse mensan jäsen ja ystävissäni/läheisissäni on monenlaisia ihmisiä. Pienen osan kanssa keskustelen omaan ammattiini liittyvistä vaikeaselkoisista asioista, jotka eivät normaalisti edes kiinnosta ketään muuta. Toisten rakkaiden ystävieni kanssa taas käyn monipuolisia ja mielenkiintoisia keskusteluja eri aiheista, vaikka eivät varmaan mensan jäseniksi pääsisikään. Eikä pääsisi oma miehenikään, jos ihan rehellinen olen, eikä meiltä koskaan ole puheenaiheet loppuneet, ja lapsiakin kasvatamme ihan tasavertaisina. 

Vierailija
64/68 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittipalstoilla on aivan arkea, että mies kiittää siitä, että osaan keskustella ja kirjoittaa samalla tasolla kuin mies. En tiedä miksi, mutta onko se niin, että deittipalstoilla naiset ovat blondeja bimboja. Näin naisena kun en tiedä mitä muut naiset siellä oikein tekevät.

Deittpalstat tekee tylyiksi. Se on vähän sama asia kuin olisi torilla tuhansien miesten iskuyritysten kohteena. Sitten siitä seuraa, että jos lähtee iltaa viettämään niin sadat miehet moikkailee, kun muistaa Tinderistä. Vähän nolokin tilanne, jos on itse treffeillä.

Vierailija
65/68 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PICK ME PICK ME PICK ME

sitähän tuossa yritetään, mies kokeilee, että onko kyseessä pick me!- girl, joka himoitsee kuulla, että on niiiiiiin erilainen kuin muut naiset, syvällisempi, älykkäämpi, sielukkaampi jne. Eli kokeillaan, että onko nainen niin typerä, että tuohon lankeaa tai niin epätoivoinen, että uskoo, koska haluaa uskoa.

Naisillahan on käytännössä se tilanne, että hyvin todennäköisesti ovat älykkäämpiä kuin seurassa/kierroksessa oleva mies. Tämä johtuu siitä, että miehet on yliedustettuina sekä huippuälykkäissä että huipputyhmissä. Samaten miehiä on enemmän myös muissa alemmimma äo-ryhmissä. Naiset ovat tasaisempia ja heitä on vähemmän huippuälykkäissä, mutta enemmän sitä seuraavissa äo-ryhmissä. Mutta miehet luulevat, että tilanne on päinvastoin, suurella itseluottamuksella he luulevat aina olevansa älykkäämpiä kuin yksikään nainen. Kai se luulo on jokin luonnonlaki, jottai saisivat munansa pystyyn, tieto omasta typeryydestä saattaisi alentaa potenssia.

Vierailija
66/68 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin tarkemmin, mitä hän tuolla tarkoittaa.

Tähän voisin yhtyä minäkin. Minusta aloitus on ok. Minulla herää heti kysymys siitä että missä tilanteessa tämä on sanottu ja mikä suhde näillä miehellä ja naisella on toisiinsa. Itselläni on tilanne johon tämä sopisi oikein hyvin ja voisin jopa kuvilla tuon eksäni aloitukseksi vaikka tuskin on. Tilanne on se että meillä olisi elämän varrelta paljon puhuttavaa ja varsinkin selvitettävää. Jos ei mennä johonkin terapiaan niin olemme todellakin toinen toisillemme juuri sitä että vain sinun kanssasi voin näistä asioistamme / asioistani puhua ja pystyn keskustelemaan (siten että olemme) samalla tasolla. Ei ole kyse kenenkään mistään ylimielisyydestä tai paremmuudesta tai 'persoonallisuushäiriöistä' sun muusta. Oikeasti ihan toivon, että tämä olisi juuri tuon henkilön aloittama ketju ja hän näkisi tämän. Odotan yhä että nuo keskustelut todella alkaisivat. En kohta enää jaksa odottaa sillä ei minullakaan ole ketään jonka kanssa voisin noista asioista keskustella samalla tasolla ja siten että toinen ymmärtäisi niin hyvin kuin vain on mahdollista. Siinä ymmärtämisessä kun kiikastaa siitä että on itse täytynyt kokea sama asia jonakin osapuolena. Aika valuu vain hukkaan... nyt on jo kiire! Soita pian tai tule kylään niin aloitetaan tämä jutustelu ja asioiden setviminen 'samalla tasolla'... 

Vierailija
67/68 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

... olisi syytä kysyä, montako miestä pystyy? 

Vierailija
68/68 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misogyyni naisvihaaja, joka pitää itseään fiksumpana kuin muut ihmiset vain siksi, koska hänellä roikkuu jalkovälissä penis. Mies on lisäksi kovin tyhmä, koska älykkyys mitataan ihan muilla meriiteillä kuin mitkä vehkeet löytyy jalkovälistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi