TP:t viikoilla 5-6
Tämä pino on meille jotka tahdoimme pikkukakkosta ja haaveemme toteutui!Eli kaikki kahden lapsen äidit pinoon!
Me aloitimme pinoilun aikanaan jo vauvakuumepuolelta mutta aivan uusia pinoon ottaisimme mielellään kun nämä pinot käyneet nykyään niin lyhyiksi!!
Heips!koitin taas mainostaa tätä jos joku uusikin rohkenis kirjoitella,palstalla varmaan monia 2 lapsen äitejä=)
voi mitähän Viiville kuuluu,taidan meilata pian!
Minä oon sitten tällä kertaa sairastanut enkä jaksanut tehdä mitään,nytkin oon toipilas vielä.
Oon siis angiinassa jota luulin aluksi korvatulehdukseksi koska vasen korva ollut niin kipee että yksi yö meni valvoessakin=(
Mulla 10 pv lääkekuuri ja nyt tuntuu että alkaisko se kuume laskemaan..toimivaa mittaria ei ole kun siitä patteri loppunut.
Kunpa lapsiin ei tarttuisi mutta en tiiä onko sitten turha toive.
ei auta kuin kököttää kotona,voi tylsyys...
äityliini ja Juho 1v2kk ja risat=)
Kommentit (8)
Onpas viime kerrasta aikaa... =( Olen hieman keikkatöitä alkanut tekemään, joten on vähentynyt koneella olo. Mikä ei kylläkään ole huono asia! =)
Oli ihana päästä tänään ulos ihan kunnolla, kun pakkanen oli siedettävä! Käytiin luistelemassa pojan kanssa ja hieman kasoilla kiipeilemässä.
Tyttö on viimeisen viikon, ellei pidempääkin ollut varsinainen aamuvirkku, heräillyt 5.15-5.45 välillä..hoh hoijaa...tänään onneksi nukkui pitkästä aikaa melkein kahdeksaan, mitä luksusta!! =) Menee aina isoveikan kanssa nukkumaan n. 20.00, kun ovat molemmat jo ihan poikki. Ei sitä nukkumaan menoa viitsisi kauheasti pidentääkään, eikä sillä siltikään välttämättä ole merkitystä aamu-unien pituuteen. Se tuli huomattua esikoisen kanssa...
Eipä tänne muuta. Paitsi, että tytön uusi villitys on tepastella sisällä kuomat jalassa..Kaivaa aina kenkänsä jostain esiin, (vaikka niitä yrittää piilotella=)) ja VAATII ne jalkaan. Yleensä saa kyllä itse laitettua. =)
Voimia sairastupalaisille!!! Lasten sairastelu on niin rankkaa, onneksi oot Hopoliini itse vielä terveenä!
Mehän ollaan ravattu pikkujätissä (lastenlääkäriasema) koko tammikuu eli kokemusta sairaista lapsista ja tylsästä kotona olemisesta löytyy. Nyt ' kop kop' täytyy sanoa, että viikonlopusta asti ollaan oltu koko porukka terveenä ja elämä (ja sosiaaliset suhteet) hymyilee :)
Tulin just treeneistä joten saunan kautta kohta nukkumaan!
Hyvää loppuviikkoa kaikille!
Sähän ootkin itse kipeenä :( Voi harmi, toivottavasti lääkkeet auttaa ja olo helpottuu nopeasti.
***voimahalaus***
j
Olen ihan pikavisiitillä tässä koneella ja tulen lukemaan kuulumisianne. Ja oli pakko Joeelalle tulla sanomaan, kun olit tuonne edelliseen pinoon kirjoittanut pesuhuone ja WC remontin mahdollisesta aloittamisesta. Ei tää todellakaan mitään herkkua ole olla toisten nurkissa. Ja muakin ahdisti koko remontti jo etukäteen. Mutta sitten vaan kun asennoituu, että se on loppujen lopuksi suht lyhyt aika ja jokainen päivä on aina lähempänä valmista ja lopputulos on kuitenkin itselle mukavaa! Joten jos olette harkinneet, niin sitten vaan itseä niskasta kiinni ja NYT se tehdään. Kyllä se siitä sitten suht pian kuitenkin valmistuu! Joten tsemppiä vaan ja hommiin ;)
Sairaille paranemisia ja terveet pysyköön terveinä :)
Nyt ei ehdi enempää...
Minsku
heissan!
Uusi viikko taas,se alkoi sillä että Juho valvoi viime yönä enkä tiiä syytä,nuhainen se on,nyt ei pitäis korviin mennä jos flunssa tulee.
Mä ite voin aivan hyvin jo.
Voi että kun taas ilmat kylmenee,jos huomenna yli 20 astetta pakkasta mitä luvattiin,ei päästä perhekahvilaan,Katrin hammashoitaja on huomenna kun unohdin sen ajan viime viikolla(nolohymiö,tosin olin tosi kipee sillon).
mä vielä jauhan tosta reissuasiasta eli joku vastas mulle että lentokoneeseen saa ottaa vaan 1 litran pussin sosetta niin tarkoittaa se siis että yhden purkin joka mahtuu sinne vai?mitään nesteitä ei muuta eikö se niin ole?
aattelin pakata matkalaukkuun joitakin soseita mutta en 2 viikon tarpeiksi,eiköhän Juho sielläkin syö jotain ja Katri nyt syö tavallisia ruokia melkein kaikkia.
Juho eilen söi itse,4 lusikkaa tais mennä suuhun asti jee jee=)
äityliini ja Juho murunen 281105
Voi näitä meidän tynkäpinoja!
Toivottavasti ei ihan kokonaan lopu kirjoittelu... ollaanhan pidetty TP-pinoa jo ainakin kaksi vuotta pystyssä :) Kuumepuoleltako se kaikki alkoi... en edes enää muista?!
Vihdoin kun lapset terveet niin sairastuin itse. Ei onneksi kuin flunssa, mutta aika vetämättömäksi olon saa ja väsyneeksi. Meidän tytöt nukkuvat nykyään samassa huoneessa kerrossängyssä. Kuopus siirrettiin alasänkyyn viikko sitten ja hyvin nukkuu. Illalla pitää aina yhden kerran tulla sängystä pois ja hipsiä olohuoneeseen, mutta kun esikoinen on kiltisti yläsaängyssä ja valot pois niin aina hipsii aika nopeasti itse takaisin ja nukahtaa alle 10 minuutissa.
Muutenkin meillä on aika kiva ja selkeä rytmi päivissä. Esikoinen lopetti vihdoin päiväunet, jonka seurauksena tytöt menevät samaan aikaan illalla nukkumaan klo 20. Ja herätys on klo 7.30-8 kun nuorempi herättää vanhemman. Pienempi nukkuu yhdet päikkärit 2-3h ja muuten onkin kokoajan liikkeessä ja tekee/avaa/repii/tutkii jotain!
Nyt pienempi päikkäreillä ja isompi katsoo barbie dvd:tä... täytyy varmaan itsekin mennä sänkyyn kun yöpöydällä odottaa perhe lehti ja kotivinkki :)
Muutkin pinoon mars mars!!!
j
Täällä kuopus sairastaa vuorostaan.. =( Ihan KAMALA yskä, ja kuumetta. Itse olen ollut pari päivää töissä. Keikkahommia, saa vähän taskurahaa tän suuren kotihoidontuen lisäks.. =) Väsyttävää se työnteko kylläkin on, mutta toisaalta ihan kivaa. Kun ei vielä joka päivä tarvii mennä.. =) Syksyllä ei ole enää kivaa, kun joutuu oikeesti töihin. =( Plääääh..
No, ei täällä taaskaan muuta ole tapahtunut, arkea, arkea vaan. =) Muuta kun et kuopus tulee jo 1v3kk huomenna!
sori kun minäkään en oo kirjoitellut,eilen tarkoituksella kyllä pidin taukoa koneesta,koitin vältellä..
niin,vauvakuume puolelta se alkoi,tahdon pikkukakkosen pinosta,voih,siitä on niin kauan...=)
en mä ainakaan haluis että tää loppuu,mä tuun aina joskus tekeen pinoa niin kauan kuin yksikään pinoutuu=)
tänään oltiin jopa ulkona kun lauhtui -11 mutta kauhee sankka lumipyry kylläkin.
äityliini ja aina vaan villimpi poika Juho 1v2kk ja jottain viikon päälle=)