Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailun etiketti.

Vierailija
19.06.2024 |

Mitä pitää ottaa huomioon? Itse miehenä aloitan keskustelut vaan tyyliin: " moi mitä kuuluu?" Turha tarinoida jotain muka kiinnostavaa. Miksi ei perinteinen avaus kiinnosta?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä haluan että sun avauslaini antaa mulle suihkuorgasmin. 

T. Neljän pienen lapsen (eri isät kaikilla) äiti NXXXXL39hki

Vierailija
2/18 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska, tuolloin viestisi hukkuu niihin muiden "Moi, mitä kuuluu?" viestien joukkoon. Kommentoi mieluummin jotain siitä mitä nainen kertoo itsestään profiilissa ja mitä teillä on yhteistä.

Hei! Huomasin kuvistasi, että olet käynyt Portofinossa. Itsekin rakastan Italian matkailua. Oletko käynyt muualla Italiassa?

Hei! Kerroit, että tykkäät eläimistä. Itsekin olen erittäin eläinrakas, ja minulta löytyy kotoa puolivuotias hulivili koiranpentu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska, tuolloin viestisi hukkuu niihin muiden "Moi, mitä kuuluu?" viestien joukkoon. Kommentoi mieluummin jotain siitä mitä nainen kertoo itsestään profiilissa ja mitä teillä on yhteistä.

Hei! Huomasin kuvistasi, että olet käynyt Portofinossa. Itsekin rakastan Italian matkailua. Oletko käynyt muualla Italiassa?

Hei! Kerroit, että tykkäät eläimistä. Itsekin olen erittäin eläinrakas, ja minulta löytyy kotoa puolivuotias hulivili koiranpentu. 

Moi! En tykkää eläimistä yhtään, mutta käykö jos laitat ne toiseen huoneeseen siksi aikaa kun pannaan? T. Jore

Vierailija
4/18 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiverto nainen saa noissa nettideittipalveluissa kymmeniä viestejä ja satoja tykkäyksiä. Kysy itseltäsi rehellisesti: miksi kukaan nainen valitsisi juuri sinut siitä valtavasta miesmassasta joka hänelle antaa tykkäyksiä ja aloittaa hänelle keskusteluja? Mikä sinut erottaa siitä massasta?

Vierailija
5/18 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kirjoittaa jotain 'muka' kiinnostavaa? Mikset kirjoita jotain oikeasti kiinnostavaa? Kiinnostava ihminen osaa kirjoittaa myös kiinnostavia viestejä. Ja jos taas viestit eivät ole kiinnostavia, niin miksi nainen haluaisi vastata ei-kiinnostalle miehelle?

Vierailija
6/18 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailun etiketti on tärkeä, koska se voi vaikuttaa siihen, miten toinen henkilö suhtautuu sinuun ja millaisen ensivaikutelman annat. Tässä muutamia asioita, joita kannattaa ottaa huomioon nettideittailussa:

Ensivaikutelma

Personoi avausta: Pelkkä "moi, mitä kuuluu?" voi tuntua liian geneeriseltä ja epäkiinnostavalta. Yritä aloittaa keskustelu jollain, joka osoittaa, että olet lukenut toisen profiilin ja olet kiinnostunut juuri hänestä. Esimerkiksi: "Hei! Huomasin, että pidät vaelluksesta, mikä on ollut suosikkireittisi tähän mennessä?"

Ole kohtelias ja kunnioittava: Vältä liiallista tuttavallisuutta ja ole ystävällinen. Käytä hyväksi tapoja ja pidä viestintä asiallisena, ainakin aluksi.

Profiili ja viestintä

Täytä profiilisi huolellisesti: Anna itsestäsi riittävästi tietoa ja lisää selkeitä kuvia. Profiilisi on ensivaikutelma sinusta, joten varmista, että se antaa positiivisen ja rehellisen kuvan.

Ole rehellinen: Rehellisyys on tärkeää heti alusta alkaen. Vältä liioittelua tai väärien tietojen antamista itsestäsi.

Viestittely

Kysy kysymyksiä: Näytä, että olet kiinnostunut toisesta henkilöstä kysymällä hänestä kysymyksiä. Tämä auttaa myös pitämään keskustelun käynnissä.

Vältä liian nopeaa etenemistä: Älä kiirehdi henkilökohtaisiin tai intiimeihin kysymyksiin liian nopeasti. Anna keskustelun kehittyä luonnollisesti.

Käytös ja tapaaminen

Viestintä ajoissa: Vastaa viesteihin kohtuullisessa ajassa. Jos et ole kiinnostunut, ole kohtelias ja ilmaise se ystävällisesti.

Sovi tapaaminen turvallisesti: Kun olette valmiita tapaamaan, sopikaa tapaaminen julkiselle paikalle ja kerro jollekin ystävällesi, minne olet menossa.

Ole oma itsesi: Tärkeintä on olla oma itsesi ja antaa toisen tutustua sinuun sellaisena kuin olet.

Miksi perinteinen avaus ei ehkä kiinnosta?

Kilpailu: Monilla deittailualustoilla on paljon käyttäjiä, joten perinteinen ja geneerinen avaus voi helposti hukkua massaan. Erottuvuus voi herättää kiinnostuksen.

Ensivaikutelma: Alkuviesti on ensivaikutelma, ja ainutlaatuinen tai persoonallinen viesti voi tehdä sinusta mieleenpainuvamman.

Keskustelun käynnistäminen: Persoonallinen avaus voi helpottaa keskustelun käynnistämistä ja luoda positiivisen ilmapiirin heti alusta alkaen.

Esimerkkejä avausviesteistä

"Hei [nimi], huomasin, että pidät [harrastus]. Olen itsekin kiinnostunut siitä, mikä on ollut paras kokemuksesi sen parissa?"

"Moi [nimi], profiilisi mukaan olet käynyt Japanissa. Se on haavekohteeni! Mikä oli matkan kohokohta?"

"Terve [nimi], hieno profiili! Huomasin, että jaamme kiinnostuksen [asiaan]. Haluaisitko kertoa siitä lisää?"

Näillä vinkkeillä voit parantaa mahdollisuuksiasi luoda kiinnostavia ja mieleenpainuvia yhteyksiä nettideittailussa.

Vierailija
7/18 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei [nimi], huomasin, että pidät [harrastus]. Olen itsekin kiinnostunut siitä, mikä on ollut paras kokemuksesi sen parissa?"

"Moi [nimi], profiilisi mukaan olet käynyt Japanissa. Se on haavekohteeni! Mikä oli matkan kohokohta?"

"Terve [nimi], hieno profiili! Huomasin, että jaamme kiinnostuksen [asiaan]. Haluaisitko kertoa siitä lisää?"

Kovasti yrittämällä voisin keksiä ehkä vielä virkamiesmäisempiä aloituksia. ChatGPT:ltä kysyit apuja?

-m

Vierailija
8/18 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi pitäisi kirjoittaa jotain kiinnostavaa?" No eikö tarkoituksenasi ole saada se nainen kiinnostumaan sinusta?

Vierailija
9/18 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ällöttävä miehet, jotka bongaa mun kuvista vaikka koiran ja sit alkaa se saamarinmoinen lässytys kuinka ovat intohimoisia koirarakastajia lässynlässynlää.

FYI, yleensä naisia ällöttää lässyttävät perseennuolijamiehet. Sellaiselle miehelle on toki paikkansa sunnuntain krapula-aamuissa, mutta parisuhteeseen heistä ei ole.

N20

Vierailija
10/18 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas ällöttävä miehet, jotka bongaa mun kuvista vaikka koiran ja sit alkaa se saamarinmoinen lässytys kuinka ovat intohimoisia koirarakastajia lässynlässynlää.

FYI, yleensä naisia ällöttää lässyttävät perseennuolijamiehet. Sellaiselle miehelle on toki paikkansa sunnuntain krapula-aamuissa, mutta parisuhteeseen heistä ei ole.

N20

Niin. Että voi se näinkin olla. Lisäksi luulisi ettei kiinnosta avata omaa elämää ja mielenkiinnonkohteita kenelle tahansa kysyjälle. En minä ainakaan jaksaisi kirjoitella kymmeniä kertoja samat litaniat omista kuvista.

Vierailija
11/18 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti yrittämällä voisin keksiä ehkä vielä virkamiesmäisempiä aloituksia. ChatGPT:ltä kysyit apuja?

-m

Tuo oli ChatGPT:n antama vastaus, mutta ihan valideja pointteja tuossa. Toki muokkaat vastaukset omaan suuhusi sopivaksi, mutta siis lähtökohtana se, että yrität löytää jotain yhteistä naisen profiilin perusteella ja aloittaa keskustelun sen perusteella. Samaten koitat esität avoimen kysymyksen, joka herättää jatkokeskustelua. Vältä kysymyksiä, johon voi vastata yksiselitteisesti tai ainoastaan kyllä tai ei. Tällöin keskustelu lähtee käyntiin helpommin. 

Vierailija
12/18 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N20

Mitä sitten haluat miesten kirjoittavan? Omasta mielestäni se, että mies osoittaa kiinnostusta sinua tärkeitä asioita kohtaan. Kyllä ne mielistelijämiehet ja oikeasti fiksut keskustelijat erottaa toisistaan aika helposti kun ollaan jonkin verran kirjoiteltu.

T. N28

Vierailija
13/18 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N20

Niin. Että voi se näinkin olla. Lisäksi luulisi ettei kiinnosta avata omaa elämää ja mielenkiinnonkohteita kenelle tahansa kysyjälle. En minä ainakaan jaksaisi kirjoitella kymmeniä kertoja samat litaniat omista kuvista.

Sanotko työhaastattelussakin, että sua ei kiinnosta kertoa työkokemuksestasi? 

Vierailija
14/18 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N20

No miten sitten haluaisit sinua lähestyttävän? Kun täällä on saanut käsityksen, että "Moi mitä kuuluu?" Ja vadtaavat avaukset eivät erotu ja hukkuvat lukuisten vadtaavien sekaan. 

Vierailija
15/18 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, mitä tarkoitat pelottavalla koiralla. Minulla on dobermanni, joka joidenkin mielestä saattaa näyttää pelottavalta, mutta on erittäin hyvin koulutettu ja ystävällinen. Koira on hihnassa, ja voit kulkea sen ohitse aivan normaalisti, eikä koira kiinnitä sinuun erityistä huomiota. Toki, jos kysyt, häntä saa myös silittää, sillä on erittäin ihmisrakas koira ja rakastaa huomiota ja haleja.

Vierailija
16/18 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu, mitä tarkoitat pelottavalla koiralla. Minulla on dobermanni, joka joidenkin mielestä saattaa näyttää pelottavalta, mutta on erittäin hyvin koulutettu ja ystävällinen. Koira on hihnassa, ja voit kulkea sen ohitse aivan normaalisti, eikä koira kiinnitä sinuun erityistä huomiota. Toki, jos kysyt, häntä saa myös silittää, sillä on erittäin ihmisrakas koira ja rakastaa huomiota ja haleja.

Väärä ketju, sori.

Vierailija
17/18 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N20

Mitä sitten haluat miesten kirjoittavan? Omasta mielestäni se, että mies osoittaa kiinnostusta sinua tärkeitä asioita kohtaan. Kyllä ne mielistelijämiehet ja oikeasti fiksut keskustelijat erottaa toisistaan aika helposti kun ollaan jonkin verran kirjoiteltu.

T. N28

Sulla on melkein kolmannes enemmän elämänkokemusta tai sitten omaat harkitsevamnan mielenlaadun luonnostaan. - Kyllä sitä joskus on tuntunut sille, että osa nuorista naisista (varmaan miehistäkin mut itselläni on kokemus naisista) jotka syttyivät ja kiinnostuivat enempi niistä nuoristamiehistä, jotka toimivat, jotenkin hyvin suoraviivaisesti ja kyselemättä tai kuu(nte)lematta millaisia toiveita tai haluja nuorella naisella olisi mahd. ollut vaan "käskivät" hänet  kyytiin ajatuksella, että nyt lähdetään ajelulle tms.

Ja nuorinainen lähti kun ei muuta osannut.- Kunn taas se nuorimies joka olisi kysynyt, että mitä toinen haluais tehdä jäi yksin katsomaan sivusta. 

18/18 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TuVaikuttaa tylsältä tyypiltä jos ei muuta keksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme