Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riikka Purran tulevaisuus?

Vierailija
19.06.2024 |

Mitä luulette - kuinka Riikan psyyke kestää ensi kaudella  - oletettavasti oppositiossa, kun hän ymmärtää tekemänsä taloudelliset ja inhimilliset virheet? Media tuo luvut ja faktat eteen - kokeeko hän , että häntä petettiin, vai miten käsittelee? 

Kuitenkin vuosikymmeniä elämää ja valtava häpeä ja tuska ihmisten ja talouden pilaamisesta  - kokoomuksen vedätyksestä.

Kommentit (156)

Vierailija
61/156 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra on hankalasti työllistettävä. Mihinpä hän kelpaisi sitten, kun putoaa eduskunnasta?

Vierailija
62/156 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purra on hankalasti työllistettävä. Mihinpä hän kelpaisi sitten, kun putoaa eduskunnasta?

Jos se alkaa lennellä ympäri maailmaa puhumassa paskaa niinku Sanna Marin ku se putos eduskunnasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/156 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli väittää, ettei ole käynyt täällä pitkään aikaan. 😂

Vierailija
64/156 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllähän tämä tiedettiin. En vasn ymmärrä, miksi nytvrutustssb, kun ensin äänestettiin moinen.

En ole äänestänyt kokoomusta koskaan. En ole äänestänyt persuja koskaan.

Niitten arvomaailma on vaan ihan eri kuin minuna.

Kokoomus on aina vain raha perään ja niitten edut edellä, joilla on mammonaa. Persu on ihan populisti, joka on Kokoomuksen kateissa vedettävissä.

Orpoa taas johtaa ne kaverit, joilla on tässä maassa isoimmat omistukset ja tulot. Siinä on sellainen hyvävelikerhon juttu. Niillä on ymmärrystä ja lojaaliutta toisilleen. Ei muulle.

Samaa  sarjaa se pressa. Ihan on niitten kavereitten lapsi. Kyllä ne osaa pistää rahaa ja vaikutusvaltaa niitten omille penskoilleen.

Noin se menee.

Harmittaa vaan, että ne tyhmät persut meni siihen mukaan. Tai, että ne tyhmät ihmiset äänesti tyhmiä persuja. Ei pelkällä valittamisella vaikuteta, pitäis olla jotain rakentavia keinoja.

Ei mulla itselläni ole hätää. Mä olen töissä ja mä olen terve.

Enemmän mä olen huolissani tästä kokonaisuudesta. Raha edellä mennään. En tykkää.

Purra on vaan typerys. Ei se ole ollut tommosesta asemassa. Siellä on hyvä osata olla asiallisesti.

Vierailija
65/156 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaiset pääsee enski kaudella hallitukseen.

Kokoomus voittaa taas vaalit niinku aina ja ei ota laitavasemmisto-SDP:ta hallitukseen vaan Keskustan näiden nykysten lisäksi.

Meetkö enski syksynä peruskouluun vai alotatko jo amiksessa?

Vierailija
66/156 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli täällä on ollu joku toinenki ku minä joka ei oo ilmasen koulutuksen maassa työtön ja kouluttamaton ja äänestää vaan kommunisteja

Vierailija
67/156 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla laki joka sallii poliitikkojen julkisen ruoskimisen silloin kun epäonnistuvat näin surkeasti kuin Purra ja Orpo, jos alkaisi onnstuminen kiinnostaa perseilyn sijaan. 

Missä on epäonnistuttu? Demarit eivät halunneet hallitukseen, koska tiesivät leikkauksien olevan välttämättömiä. 

No, nyt jos saadaan jotain säästettyä, niin ei muuta kuin seuraava hallitus tuhlaamaan kaikki jonnekin ulkomaille vaan 

Oma maa ensin jne...

Vierailija
68/156 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus voittaa taas vaalit niinku aina ja ei ota laitavasemmisto-SDP:ta hallitukseen vaan Keskustan näiden nykysten lisäksi.

Oon valmistunu yliopiston luonnontieteellisestä tiedekunnasta maisteriks joskus 80-luvun lopussa.

Vierailija
69/156 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se alkaa lennellä ympäri maailmaa puhumassa paskaa niinku Sanna Marin ku se putos eduskunnasta

No joo. Purra voi saada töitä kansainvälisen äärioikeiston propagandistina.

Vierailija
70/156 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Putos edeuskunnasta"😄

Vierailija
71/156 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo. Purra voi saada töitä kansainvälisen äärioikeiston propagandistina.

Niinku Marin sai kansainvälisen äärivasemmiston. niin se menee

Vierailija
72/156 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö sinun, kun et osu sormillasi oikeisiin kirjaimiin? Eikö millään onnistu?

Vierailija
73/156 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli täällä on ollu joku toinenki ku minä joka ei oo ilmasen koulutuksen maassa työtön ja kouluttamaton ja äänestää vaan kommunisteja

Joku toinenkin kuin sinä, joka äänestää vain kommunisteja?

Vierailija
74/156 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koittakaa kestää, enää 3 vuotta niin pääsette äänestämään taas kommunisteja.

Häkämies nauraa partaansa, kolmessa vuodessa EK on saanut haluamansa. Eikö tälle voi tehdä mitään ?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010395759.html

Vierailija
75/156 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voi hoivata puutarhatonttua, yksihän sillä jo ainakin on.

Vierailija
76/156 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon valmistunu yliopiston luonnontieteellisestä tiedekunnasta maisteriks joskus 80-luvun lopussa.

Oliko ns. tyhjä arpa?

Vierailija
77/156 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miko Bergbomista tulee seuraava persujen puheenjohtaja 3v päästä.

Arvasinkin että joku veetihän se siellä kesäloman ratoksi kirjoittelee. Huutista veetille.

Vierailija
78/156 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänhän voi katsoa metsään?

Vierailija
79/156 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miko Bergbomista tulee seuraava persujen puheenjohtaja 3v päästä.

Arvasinkin että joku veetihän se siellä kesäloman ratoksi kirjoittelee. Huutista veetille.

Vähän hymyilyttää. 😄

Vierailija
80/156 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä 2880-luvun lopussa.