En mä kyllä osaa tätä -nettideittailu yli nelikymppisenä
Olen ollut sinkkuna pitkään, siis oikeasti vuosia! Kaikenlaista säätöä on ollut joo, mutta niistä lähinnä saanut pahaa mieltä ja sydänsuruja.
Miten sen yhden oikean kumppanin löytäminen voi olla näin vaikeaa😅 Olen hyvin koulutettu, hyvätuloinen(eli mua ei tartte elättää), normaalipainoinen, liikuntaa harrastava yhden teinin äiti ja ihan vissiin nättikin tai ainakin niin, ettei tän kai ulkonäöstä pitäisi jäädä kiinni. Ja huom, itselle ulkonäkö ei ollenkaan ole tärkein, olen ihastunut ihmisiin, joista oisin voinut ajatella että ulkonäön perusteella en. Enkä ole hankala, draamaa en siedä ollenkaan, vaan olen aika mukautuvainen.
Mutta, nettideittailu jää usein viestittelyn asteelle, jos olen jonkun tavannut, niin ei ole tuntunut siltä että haluan tavata uudestaan. Auttakaa nyt tässä onnistuneet, mikä oli se teidän avain onneen nettideittailun ihmeellisessä maailmassa?
Tai sitten ihan oikeassa elämässä tuolla ulkona 😊
Kommentit (194)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on se lapsesi. Mieluummin valitaan lapseton
Yli nelikymppisenäkin (oon sen ikäinen että voisin treffailla viisikymppistäkin)? Mä jotenkin ajattelen, että monella miehellä on myös lapsia ja en ole siis lapselleni isää etsimässä, hänellä hyvä sellainen on.
Et ole etsimässä isää mutta silti miehestä tulee jollain tasolla isähahmo lapselle halusi sitä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on se lapsesi. Mieluummin valitaan lapseton
Ai yli nelikymppinen mies haluaa yli nelikymppisen lapsettoman naisen? Enpä usko, että teini-ikäinen lapsi on este, kohtahan se lentää pesästä.
kannattaisi uskoa
Vierailija kirjoitti:
Sanoit että olet aina treffien jälkeen tuntenut että et halua tavata miestä uudestaan. Mitä sinä ajattelit että me voidaan tehdä sille asialle :D ?
Emme me vauvalaiset voi mitään taikasauvaa heiluttamalla saada sinua tykkäämään niistä sun treffikumppaneista 🤷
Ihan hyvä pointti, kyselin, että mitä te, jotka tässä olette onnistuneet, olette tehneet (vinkkejä) eli olisko se yksi vinkki sitten se, että koittais tavata vaikka toisen ja kolmannenkin kerran😊 AP
hyi olkoon. kuka haluaisi yh:n? nehän on todistetusti parisuhdekelvottomia. eivät kyenneet parisuhteeseen edes sen miehen kanssa, jonka kanssa valitsivat lisääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu et aika monet miehet kaipaa jännitystä elämään jännanaisen kanssa, toki hänen pitää olla hyvännäköinen myös.
Itse olen rauhallinen nainen jolla paljon kiinnostavia harrastuksia, mutta en esim. juo lainkaan ikinä enkä polta niin olen varmaan lähtökohtaisesti tylsä tai liian kiltti eli ei jaksa miehiä tällainen kiinnostaa.
No aivan keksitty juttu. Sinussa on jotain muita vikoja.
Ihmiset eivät myönnä mielellään omia puutteitaan vaan etsivät vikaa positiivisista ominaisuuksista. Kuten vaikka rauhallisuudesta, vaikka se voi näyttäytyä passiivisuutena ja ujoutena parisuhdemarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Millaista miestä etsit? Mikä hylkäämissäsi miehissä on ollut vikana? Vastaukseksi ei riitä, ettei tuntunut oikealta. Mieti miksi ei tuntunut oikealta. Silloin löytyy syy miksi et löydä ketään.
Totta, ei varmasti ole ollut mitään vikaa, ehkä tämä on itselle hankala tapa tutustua uusiin ihmisiin ja silloin se onnistumisen avain vois olla vaikka se, että tapaa useamminkin. En osaa listata tarkasti, millaista miestä etsin. Olen ihastunut ja tykännyt tosi erilaisista miehistä. -AP
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu et aika monet miehet kaipaa jännitystä elämään jännanaisen kanssa, toki hänen pitää olla hyvännäköinen myös.
Itse olen rauhallinen nainen jolla paljon kiinnostavia harrastuksia, mutta en esim. juo lainkaan ikinä enkä polta niin olen varmaan lähtökohtaisesti tylsä tai liian kiltti eli ei jaksa miehiä tällainen kiinnostaa.
Siksi piirtelevät karttoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoit että olet aina treffien jälkeen tuntenut että et halua tavata miestä uudestaan. Mitä sinä ajattelit että me voidaan tehdä sille asialle :D ?
Emme me vauvalaiset voi mitään taikasauvaa heiluttamalla saada sinua tykkäämään niistä sun treffikumppaneista 🤷
Tämä. Miten sä ap luulet, että sua vois kukaan auttaa? Tapailet miehiä, mutta ensitapaamisen jälkeen et enää halua tavata? Ehkä olet lesbo?
nirso se on.
se on kyllä kumma, kun yh-mammat eivät silloin nirsoilleet, kun valitsivat porsia ensimmäisen vastaantulevan miehen kanssa ja sitten eivät kuitenkaan kyenneet edes pitämään parisuhdetta yllä sen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä pointti, kyselin, että mitä te, jotka tässä olette onnistuneet, olette tehneet (vinkkejä) eli olisko se yksi vinkki sitten se, että koittais tavata vaikka toisen ja kolmannenkin kerran😊 AP
Jos musta ekojen treffien jälkeen tuntuu siltä että en halua tavata tätä kyseistä miestä uudestaan, niin en kai minä nyt herranjumala silloin sovi uusia treffejä hänen kanssaan 😃
Miksi kukaan tekisi noin?
Olen 49-vuotias mies, enkä todellakaan uhraa kahta ajatusta kenellekään naiselle, jolla on kotona asuvia lapsia, olivat nämä minkä ikäisiä hyvänsä. Omillaan olevat lapset on eri juttu, eli ne on ok.
Millä tavalla nelikymppinen yh voisi parantaa jonkin itsenäisen miehen elämää?
Vierailija kirjoitti:
Tuomalla sitä kuuluisaa sisältöä elämään lapsien kautta.
Vierailija kirjoitti:
hyi olkoon. kuka haluaisi yh:n? nehän on todistetusti parisuhdekelvottomia. eivät kyenneet parisuhteeseen edes sen miehen kanssa, jonka kanssa valitsivat lisääntyä.
Okei, kiitos kommentista😊 Olet ollut tosi onnekas elämässä, kun voit sanoa näin, toivon vilpittömästi, että kohdallasi on jatkossakin näin, mulla ei ollut niin hyvä tuuri -AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos musta ekojen treffien jälkeen tuntuu siltä että en halua tavata tätä kyseistä miestä uudestaan, niin en kai minä nyt herranjumala silloin sovi uusia treffejä hänen kanssaan 😃
Miksi kukaan tekisi noin?
Vaihtoehto yksi et ole kiinnostunut.
Vaihtoehto kaksi et halua tavata uudestaan, ettet saa pakkeja yrittäessäsi. <- tämä on se todennäköisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi kukaan mies (poislukien pedofiilit) olisi millään tasolla kiinnostunut toisen miehen lapsista ja haluaisi niiden elättäjäksi ja täyspäiväiseksi kuskiksi kouluun ja harrastuksiin.
En tiedä vaatiiko vaan treffejä ja tuuria, että noin nettideittailun kautta löytyisi ihminen viereen.
Vaan en kyllä ole tähän oikein muutenkaan hyvä neuvoja antamaan, kun olen eronnut jo pari vuotta sitten enkä ole treffeillä käynyt.
Enpä tiedä...
Itse tapailin erästä tyypillistä lihavaa yyhhoo naista ja erään kerran kävi niin, että kun olin kiipeämässä hänen päälleen niin huomasin, että toiselta puolelta oli myös kiipeämässä toinen mies vuorikiipeilijän varusteissaan valloittaakseen tämän vuoren..siis naisen. Laskeuduin köyteni varassa alas ja jätin hänet toivottomana tapauksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi kukaan mies (poislukien pedofiilit) olisi millään tasolla kiinnostunut toisen miehen lapsista ja haluaisi niiden elättäjäksi ja täyspäiväiseksi kuskiksi kouluun ja harrastuksiin.
Sarkasmitutkasi kaipaa viritystä. Lapsiperheiden vakiovastaus lapsettomille. Miten te saatte sisältöä elämäänne kun teillä ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Olen 49-vuotias mies, enkä todellakaan uhraa kahta ajatusta kenellekään naiselle, jolla on kotona asuvia lapsia, olivat nämä minkä ikäisiä hyvänsä. Omillaan olevat lapset on eri juttu, eli ne on ok.
Mites onko sulla omia lapsia?
Tämä. Miten sä ap luulet, että sua vois kukaan auttaa? Tapailet miehiä, mutta ensitapaamisen jälkeen et enää halua tavata? Ehkä olet lesbo?