Miksi kerrostaloasunnosta on niin vaikea lähteä ulos?
Asun 7 kerroksessa. Jotenkin se ulos lähteminen on niin vaikeeta. Varmaan jos asuisin jossain omakotitalossa, o0lisin koko ajan ulkona. Varsinkin kesällä. Ei vaan kiinnosta lähteä ulos. On niin iso prosessi :D
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa en ole. Työpäivän jälkeen olen niin väsynyt, että rötkähdän sängylle ja en pääse enää ylös. Ihanaa olis viettää aikaa ulkona!
osta omakotitalo niinkuin minä vaimon kanssa.löydettiin pieni omakotitalo 100 neliöö ja hinta 120 000e toivottavasti en enää koskaa joudu kerrostalo läävään.nyt oma suojaisa piha ja ulkorakennukses varasto ja sauna missä kans kiva hengailla.
Itse asun ison talon alimmassa kerroksessa eli yhdet portaat ylös, ei maantasolla. Uloslähtemisen vaikeuksia on, että on kiusallista törmätä muihin asukkaisiin eteisessä, portaikossa enkä pihalla. Ulos ei voi lahteä sisävaatteissa tai puolipukeissa, aina joutuu pukea jotain päälle kun vie roskikset.
Samaistun. Pitää miettiä mitä laittaa päälle, minne on menossa ja millä välineellä. Valmistautua siihen että ulkona on muita ihmisiä ja voi sattua ikäviäkin asioita. Masentaa nähdä muita joilla on asiat hyvin. Näin kesäisin ärsyttää ihmisten rieha ja äänekkyys.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa en ole. Työpäivän jälkeen olen niin väsynyt, että rötkähdän sängylle ja en pääse enää ylös. Ihanaa olis viettää aikaa ulkona!
Hyvänen aika juuri kerrostalosta on hyvä lähteä ulos milloin vaan, kun et keskiyöllä mekasta. Parveke on hyvä paikka katsella ja haistella maailmaa. Mikä mättää kerrostalossa, itse koen kerrostalon mukavana paikkana? En liikaa nysvää naapureiden kanssa, tervehdin toki mutta ihanaa kulkea, kun kukaan ei ole kimpussa kuten rivitalossa tai omakotitaloissa. Pelkäisin nyt asua omakotitalossa tai ekakerroksessa, lähtisin pois.
Nauti kerrostaloelämästä ;D
Miten niin? En ole työelämässä enää.Ystävät ja suhteeni kuoli korona aikana.Ihan yksin lähden ulos joka päivä.Tänään pyöräretkelle esim kello 10 ja kotiini takaisin palasin noin kello 17.Huomenna meneen tapaa siskoani ja houkutelen hänet ulos kerrostalon pihalle.Hän myös viihtyisi yksin kotinsa 24h.Katsoisi Tv ja puhuisi puhelin.Ihmetellen sitten kun uni ei tule ja ruokakan ei maistu.
Ei ainakaan saksalaiset.