Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit tästä? Vanha kaveri soitti, että haluaa minulle juhannuksen viettoon!! Hyväksikäyttöä?

Vierailija
18.06.2024 |

Kaveri soitti yllättäin, että mitä kuuluu. Hänestä ei ole kuulunut kahteen vuoteen mitään, enpä ole itsekkään jaksanut pitää yhteyttä, koska en koe häntä enää niin läheiseksi. Hän vaihtoi nopeasti aiheen juhannukseen, kun minulla on se maalaistalo, sopisiko hän viettämään jussia tänne, hän toisi ruokaa ja juomaa mukana, muisteltaisiin vähän vanhoja, kun häntä ei huvittaisi istua kaupungissa.

En voi mitään, mutta tuli todella hyväksikäytetty olo. Hän haluaa viettämään juhannusta minulle, koska asun maalla.

Idea olisi muuten ihan kiva, mutta ihmeellisesti tuli juuri tässä kohtaan.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä. Musta olisi hauska ja spontaani juttu, sanoisin tervetuloa ja miettisin, että kiva kun oli rohkeutta ottaa uudelleen yhteyttä. Pitäisin kivan juhannuksen.

t joku joka pitää ja uskoo hyvää niistä, joiden kanssa on ystävä

Vierailija
42/46 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se juoppo 

en kestä kännisiä juhannuksenakaan 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos edellisestä tapaamisesta olisi 2 vuotta, ei tulisi mieleen sanoa että "muistellaan vanhoja". Ei se nyt niin pitkä aika ole.

Ei se vanhojen muistelu välttämättä tarkoita kaksi vuotta sitten tapahtuneita asioita. Ehkä ovat tunteneet toisensa 30 vuotta tai jotain.

Vierailija
44/46 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap vastasi? Että hetkinen, kysyn ensin vauvapalstalaisilta?

Samaa mietin. Jos puhelu, niin jotainhan jo vastasit. Ei voi enään sanoa, että on muita suunnitelmia.

Vierailija
45/46 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu mitä aloittajalla on itsellä juhannussuunnitelmia. Jos ei ole mitään niin miksei voisi kaveri tulla käymään? Vai onko tuo nyt niin loukkaavaa tai hyväksikäyttöä, että mieluummin kököttää yksin juhannuksen siinä talossaan kuin kaverin kanssa. 

Itse miettisin sitä miten meillä on mennyt aiemmin tämän kaverin kanssa. Onko hänen kanssaan leppoisaa ja on mukavaa juttuseuraa eikä ota kovia kännejä. Jos on ok-tyyppi niin miksei.  

Vierailija
46/46 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama miten suhtaudut häneen. Jos et halua viettää hänen kanssaan juhannusta kotonasia, sanot ei. Päinvastaisessa tilanteessa taas sanot kyllä. Ei tarvi selitellä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän