Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torissa on myyjillä sellainen kummallinen muistisairaus

Vierailija
18.06.2024 |

Eli ilmoitusta kirjoittaessa muistuu mieleen pelkästään tuotteen hyvät puolet. Esimerkiksi vaatteissa ei ole mitään pysyviä tahroja jne vaan tuote on ilmoituksen laatimisvaiheessa "kuin uusi".

Sitten kun on sovittu kaupat ja on toimituksen aika, tulee mieleen, että ainiin, siinä on sellainen tahra ja vetoketju on rikki, ei kai haittaa. Hinta ei muutu.

Nyt käynyt useita kertoja sama.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat paremmistoa. 

Monet lähettävät epäkelpoa tavaraa hyvään hintaan.

Vierailija
2/8 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vain. Kun laitan tuotteita myyntiin teen sen aika nopeasti. Ei minulla ole aikaa jokaista syynätä millilleen, kun osa ei mene koskaan kaupaksi. Sitten jos joki haluaa ostaa, niin käyn tuotteen vielä uudelleen tarkasti läpi ja ilmoitan ennen maksua jos löytyy joku pikkutahra tai naarmu. Mitäs vikaa siinä on? Saa perua kaupat jos tahra häiritsee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt vain. Kun laitan tuotteita myyntiin teen sen aika nopeasti. Ei minulla ole aikaa jokaista syynätä millilleen, kun osa ei mene koskaan kaupaksi. Sitten jos joki haluaa ostaa, niin käyn tuotteen vielä uudelleen tarkasti läpi ja ilmoitan ennen maksua jos löytyy joku pikkutahra tai naarmu. Mitäs vikaa siinä on? Saa perua kaupat jos tahra häiritsee. 

Kuitenkin on aikaa keksiä mahdollisimman paljon hyvää sanottavaa tuotteesta.

Vierailija
4/8 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myyn vain siistejä ja hyvässä kunnossa olevia tavaroita. Välillä ärsyttää kun ilmoituksessa lukee että on ehjä/puhdas/toimiva ja kuvista näkee myös että on siisti tuote ja silti pitää kysyä onko se ehjä...Jos väittäisin ihan pokkana että tämä maalintahrima, rotan jyrsimä paita on ehjä niin tuskin kysyttäessä mainitsisin että on siinä ehkä joku ihan pieni vika jos oikein hakemalla hakee.

Ja ihan yhtälailla ärsyttää ihmiset jotka on sitä mieltä että maalitahrat ovat ihan pikkujuttu eikä niistä tarvitse mitenkään erityisesti mainita.

Vierailija
5/8 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla Persu?

Vierailija
6/8 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman asian.

Vierailija
7/8 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse myyn vain siistejä ja hyvässä kunnossa olevia tavaroita. Välillä ärsyttää kun ilmoituksessa lukee että on ehjä/puhdas/toimiva ja kuvista näkee myös että on siisti tuote ja silti pitää kysyä onko se ehjä...Jos väittäisin ihan pokkana että tämä maalintahrima, rotan jyrsimä paita on ehjä niin tuskin kysyttäessä mainitsisin että on siinä ehkä joku ihan pieni vika jos oikein hakemalla hakee.

Ja ihan yhtälailla ärsyttää ihmiset jotka on sitä mieltä että maalitahrat ovat ihan pikkujuttu eikä niistä tarvitse mitenkään erityisesti mainita.

Ostin laukun. Kuvailtu siistiksi, ehjäksi, hyväkuntoiseksi. Pääosin olikin ja siltä näytti kuvissa, mutta kun sain laukun, toisessa laukun kyljessä oli tahra. Olisi kai siis pitänyt tajuta kysyä että onko tahroja sillä puolella mikä ei kuvissa näkynyt. Ei kai voi enää olettaa että selkeät tahrat mainittaisiin vaan aina pitää erikseen kysyä.

Vierailija
8/8 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten arvosta muiden aikaa ollenkaan. Se ei montaa sekuntia vie, että katsoo sen tavaran läpi kun kuvaa ja sama aika menee sekä valheen, että totuuden kirjoittamiseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän