Ärsyttää kun jotkut miehet ei ota enää lippistä pois päästä
Sisällä. Ruokapöydässä. Jopa kirkossa jotkut on lippis päässä.
Meillä ei paljon käytös- ja pukeutumissääntöjä ole ja joillekin nekin vähät on liian vaikeita. Kulttuurimme rappeutuu.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan tietysti naispuolinen henkilö saa pitää lippistä tai hattua päässä. Miehen tekemänä se on eri asia 😂😂
Kyse on kampauksesta hatun alla. Onko sulla siellä 5 tuntia väsätty nuttura? Veikkaan hilseilevää, talinhajuista sisäkumia.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tulla nykypäivään sieltä 40-luvulta. Nykyään miehet saattavat jopa mennä ovesta sisään ennen naista sekä laittaa jalat sohvapöydälle (kuten myös minä teen.) Saattavat jopa tehdä ruokaa ja siivota.
Ja saattavat jopa panna toisiaan pärssiisseen. Tosi alfauroksia.
Vierailija kirjoitti:
Kaljupäät tekevät karhunpalveluksen itselleen. Pitämällä lippistä sisällä he ikään kuin huutavat: "Minä olen kalju!"
Rakastan kaljuani. Kalju on normi! Kalju on ihana! Jos peittäisin upean kaljuni lakilla tai tupeella, se olisi yhtä typerää kuin naisten meikkaaminen.
Vinkki: älkää olko näkevinännekään.
Juntit kyllä tunnistaa kaukaa. Se on toisaalta hyvä. Eipä tartte olla tekemisissä
Vain va ja kit. Muistakaa ja säälikää, mutta älkää antako niille mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljupäät tekevät karhunpalveluksen itselleen. Pitämällä lippistä sisällä he ikään kuin huutavat: "Minä olen kalju!"
Rakastan kaljuani. Kalju on normi! Kalju on ihana! Jos peittäisin upean kaljuni lakilla tai tupeella, se olisi yhtä typerää kuin naisten meikkaaminen.
Älä ihmeessä peitäkään 😂
Nauttikaa vielä lippiksistä kun voitte, sillä pian tulevat turbaanit.
Ap: yök, lippalakkimies!
Lippalakkimies: Olen ylpeä kaljustani enkä takuulla peitä sitä!
(Ottaa lippiksen pois. Ap on tyytyväinen.)
Vierailija kirjoitti:
Pidän lippistä päässä missä haluan enkä ole kalju ja jos joku ei siitä pidä niin ei se ole mun ongelma eikä ole multa pois millään tavalla
Et muuten pidä ainakaan putkassa. Siellä otetaan pois kengät, takit, vyöt, hatut, pipot ja kaikki muu ylimääräinen.
Vierailija kirjoitti:
Nauttikaa vielä lippiksistä kun voitte, sillä pian tulevat turbaanit.
Et pysty yhtään ketjua jättämään vaille fobioitasi ja pakkomielteitäsi, nassipaska 😂
Persua pärähti suoraan pieneen sieluun tämä
Niin. Nykyään naisetkin käyttää houssuja. Ja käy yksin ravintolassa. Huh.
Mitä rappiota.
Tuosta ruokailusta tuli mieleen, että lippalakin päälle on saattanut pudota puusta tai taivaalta mitä tahansa tauhkaa. Onko se sitten kiva, kun lippispää kumatuu ottamaan lounasbuffetista ruokaa ja tauhka putoaa ruoka-astiaan?
Vierailija kirjoitti:
Tuosta ruokailusta tuli mieleen, että lippalakin päälle on saattanut pudota puusta tai taivaalta mitä tahansa tauhkaa. Onko se sitten kiva, kun lippispää kumatuu ottamaan lounasbuffetista ruokaa ja tauhka putoaa ruoka-astiaan?
Mitä on tauhka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on tauhka?
Roska, linnunpaska tai mikä tahansa ylimääräinen, mikä ei kuulu asiaan.
Vierailija kirjoitti:
En usko kaljun peittelyyn vaan siihen että on helpompaa jättää lakki päähän kuin pitää sitä kädessä. Minä kuittailen lippishenkilöille että lippalakki on lasten lakki. Kaljua on enkä peitä vaan suojaan päätä auringolta. Sisällä muualla kuin kaupoissa otan lakin päästä. Pikkuhiljaa alan näyttää ikäiseltäni. Nyt mua luullaan jo nelikymppiseksi.
M.53
Muistaako joku, milloin tää nykyinen lippiskulttuuri tuli näkyviin. Ei vielä 2000 alussa tällaista ollut. Aika hassun näköinen lättälippa. Vähän samaan tapaan kun puetaan shortsit juoksutrikoiden päälle. Näyttää balettitanssijalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on tauhka?
Roska, linnunpaska tai mikä tahansa ylimääräinen, mikä ei kuulu asiaan.
Voi se olla tauskikin.
Pidän lippistä päässä missä haluan enkä ole kalju ja jos joku ei siitä pidä niin ei se ole mun ongelma eikä ole multa pois millään tavalla