Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YSTÄVÄNI :' ( :' ( :' ( :' (

Vierailija
30.01.2007 |

Tämä palsta on varmaan paikka mistä saan sinuun yhteyden. taisin sanoa liiankin pahasti, ANTEEKSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mutta olin niin tulisilla hiilillä silloin. En ole koskaan halunnut enkä toivonut sinulle mitään pahaa mutta se mitä SINÄ teit oli anteeksi antamatonta. Tuntuu itsestäkin pahalta kun näin kävi. Toivon kuitenkin ettei muisteta toisiamme pahalla.

- E

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan kavereita.

tule illalla käymään??

Vierailija
2/32 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistäköhän tiedät kuka olet?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, et varmaan ollut tavoittamani henkilö?

ap

Vierailija
4/32 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostakaa tätä ketjua jotta viesti menisi perille!! :)

Vierailija
5/32 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon sisällä. Miksi kysyt?

ap

Vierailija
6/32 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jo että se oisit ollu sinä :( Toivottavasti tämä viesti tulee oikealle henkilölle perille joskus. En voi kommunikoida muutenkaan jos soitat numerooni niin tiedät syyn :( Joka tapauksessa haluan toivottaa sinulle mukavaa tulevaisuutta vaikka se mitä teit olikin anteeksi antamatonta. Mutta elämä on joskus tälläistä... Jos osaat lukea rivien välistä, tiedät että tämä on juuri sinulle *****. Olen pahoillani että sanoin niin ilkeästi vaikka varmasti oli syytäkin mutta silti...

ap

Vierailija
7/32 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri varmasti olenkin ja muutenkin " daiju" mutta ystävä teki aika pahasti ja sitä en voi antaa anteeksi. Toivonkin vain että ne omat ilkeät kommenttini voisi jättää toisarvoisiksi. Sanoin liian pahasti.

ap

Vierailija
8/32 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sinä sitten saatkin olla antamatta anteeksi ja ajatella muita pahalla? Ootpas reilu ystävä.

Vierailija
9/32 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi antaa anteeksi, riittää kun tietää että olen pahoillani. Ja uskoisin että sinä ***** olet täällä tähän aikaan, ainakin toivon niin.

ap

Vierailija
10/32 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon sisällä tämä juttu, kyllä sä tiedät jos tämän luet:)

ap

Vierailija
11/32 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ala täällä enempää setvimään, kyseinen henkilö kyllä tietää jos tämän lukee! uskoisin ainakin, niin paljon olen vinkkejä jo antanut! Olen kyllä kiitollinen monesta jutusta mutta ei sille vaan voi mitään jos asiat menee tälle tolalle ja siihen mä oon syytön. Mä en ole muuta pahaa tehnyt kun sanonut ilkeästi sen jälkeen kun " ystävä" löi laimin. Vaikka räväkkä olenkin niin silti... Ne jakomielitaudit yms olis voinut jättää väliin.

ap

Vierailija
12/32 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ILMOITA ***** JOS OLET NÄHNYT TÄN VIESTIN!!!!!!!!!!!!!!!

ap

Vierailija
13/32 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla olii Suosikeissa(voi olla tietty vieläkin) palsta jossa ilmoituksia malliin: Hei sinä nahkatakkinen poika Bussipysäkillä. Anna anteeks etä olin niin julma. Se vihreätakkinen mimmi.

Vierailija
14/32 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä....

ap

Vierailija
15/32 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit mitä sanoit. En anna anteeksi

E

Vierailija
16/32 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 on varma provo, etenkin kun etunimi ei ala E:llä.

ap

Vierailija
17/32 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÖLMÖ

Vierailija
18/32 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D :D :D

ap

Vierailija
19/32 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikea henkilö osuu kohdalle niin hyvä niin JOS siis se TODELLINEN henkilö kenelle tämä on tarkoitettu.

ap

Vierailija
20/32 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen N. Ja sä olet E ? Tulin juuri töistä. Edelleenkään en tiedä, mistä silloin puhuit. Ja saat anteeksi, vaikka sanoit pahasti, todella pahasti. Pyydän myös anteeksi, vaikka en tiedä mitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi