Elisa-kirja yhdistyy Bookbeatiin
Onko jonkun Elisa-ostot jo siirtyneet? Ohjeistuksen mukaan ostetut kirjat siirtyvät Bookbeatiin ja ne on apissa luettavissa ilman erillistä Bookbeat-tilausta.
Minulla on lähes sata kirjaa ostettuna Elisasta ja osa lukematta tai kuuntelematta vielä.
onkohan tämä samanlainen huijaus kuin HBO/Max-tilauksissa.
Kommentit (15)
Onko bookbeat tullut julkisuuteen ongelmista?
Ei mullakaan näkynyt heti, mutta nut on siirtynyt. Koti-valikkoon on tullut valinta ja sieltä ne löytyy
Minulla näyttää siirtyneen vain pieni osa kirjoista. Esimerkiksi kaikki Seppo Jokisen äänikirjat puuttuu. Harmittaa, ne on kuitenkin aikoinaan ostettu omaksi.
Tällä hetkellä ainakin epub-tiedostojen lataus näyttää vielä onnistuvan Elisa Kirjan nettisivuilla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla näyttää siirtyneen vain pieni osa kirjoista. Esimerkiksi kaikki Seppo Jokisen äänikirjat puuttuu. Harmittaa, ne on kuitenkin aikoinaan ostettu omaksi.
Koeta, pääsetkö vielä kirjautumaan Elisa Kirjan sivuilla ja lataamaan äänikirjat (tallentuu pakattuina kansioina) koneelle.
Sain aktivoitua ilmaisen jakson, mutta kirjat ei ole siirtyneet
Minulla sama ongelma ja olen aivan raivona! Yli 20 Seppo Jokisen äänikirjaa, jotka olen uskollisesti Elisa Kirjasta ostanut ja niistä vain 3 siirtyi BB! Todella törkeää. Onko joku saanut nämä muka siirrettyä latauksen kautta iphonissa sinne kirjat appiin?! Minä en ainakaan. Äänikirjat latauvat toki kännykkään, mutta ei niitä saa mitenkään minkään apin kautta avattua vaan ovat jokainen kirja ja jokainen omina mp3-äänitiedostoinaan, enkä pysty kuuntelemaan niitä pötkönä kuten kirjaa. En tajua. Elisa pesi kätensä tästä kokonaan, ja syytti iphonen kirja appia sekä bookbeatia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koeta, pääsetkö vielä kirjautumaan Elisa Kirjan sivuilla ja lataamaan äänikirjat (tallentuu pakattuina kansioina) koneelle.
31.8. asti onnistuu lataaminen Elisan sivuilta oman laitteen muistiin. Hyvin on itsellä toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama ongelma ja olen aivan raivona! Yli 20 Seppo Jokisen äänikirjaa, jotka olen uskollisesti Elisa Kirjasta ostanut ja niistä vain 3 siirtyi BB! Todella törkeää. Onko joku saanut nämä muka siirrettyä latauksen kautta iphonissa sinne kirjat appiin?! Minä en ainakaan. Äänikirjat latauvat toki kännykkään, mutta ei niitä saa mitenkään minkään apin kautta avattua vaan ovat jokainen kirja ja jokainen omina mp3-äänitiedostoinaan, enkä pysty kuuntelemaan niitä pötkönä kuten kirjaa. En tajua. Elisa pesi kätensä tästä kokonaan, ja syytti iphonen kirja appia sekä bookbeatia.
Mitäs jos lataat jonkun audiobook playerin? Sillä ehkä onnistuis?
Sen asian sen Apple Books eli Kirjat sovellus pitäisi ajaa, ainakin Elisan ohjeen mukaan. En vaan saa sinne itse vietyä mitään, enkä löydä mistän enempää ohjetta. Ehkä en vain osaa.
Loin Book Beat tilin ja latasin appin. Ei yhtäkään Elisa Kirjan ostettua kirjaa näy siellä!! En ollut ostanut kuunausimaksulla vaan irtokirjoja. Latasin osan kirjoista Elisasta kännykälleni. Toivottavasti voin lukea 1.9. jälkeen!
Onko muita, joilla kirjat näkyvät, muttei voi lukea, kun tulee virheilmoitus?
Latasin kännykkääni joitakin ostamiani Elisa-kirjan kirjoja. Viime viikolla niitä pystyi lukemaan mutta ei enää. Yhtään kirjaa ei ole siirtynyt Book Beatiin. Minulla oli yli 100 ostettua kirjaa Elisasta! Täysi paska tämä siirto ja kusetus.
Kirjat eivät siirtyneet, enkä pystynyt vaihtamaan salasanaa, ei myöskään 90 pv ilmaisen käytön aktivointi onnistunut.