Sähköautoilijat! Kuinka tyytyväisiä olette sähköautoon? Mikä auto teillä on ja paljonko ajatte?
Ja ylipäätänsä sähköautoiluun?
Kiinnostaa, koska niin moni tuttavaperhe on jo vaihtanut sähköautoon ja ovat tyytyväisiä.
Kommentit (8)
Todella tyytyväinen. Hyundai Ioniq vitonen ollut vajaa pari vuotta, eikä enää paluuta käryttimiin.
Tesla Model 3. Vuosi ja 40000km ja olen ollut tyytyväinen. Paluuta polttiksiin ei ole.
Olen tyytyväinen. Ajo-ominaisuudet loistavat ja kun pienissä bensa-autoissani ei ole ollut webastoa, esilämmitys talvella on luksusta.
Vierailija kirjoitti:
Olen tyytyväinen. Ajo-ominaisuudet loistavat ja kun pienissä bensa-autoissani ei ole ollut webastoa, esilämmitys talvella on luksusta.
Ja esiviilennys kesällä. Paljon mukavampi istahtaa 21 asteiseen kuin 41 asteiseen autoon.
Vierailija kirjoitti:
Sähköauto on Homouden symbooli
Teppo, Teppo, ne lääkkeet pitää ottaa ajallaan. Muuten psykoosia pukkaa taas.
Erittäin tyytyväisiä olemme. Id 4 kaikilla lisävarusteilla. Ajamme 30 000 km v. Auto kai jotain 4 v vanha nyt.
Yhden kerran olemme olleet ei-niin-tyytyväisiä. Kävimme Saksassa sillä. Lataushinnat olivat huimat ja vähän väliä sai olla lataamassa, kun 160km/h tyhjensi akun nopeasti.
Ne on leikkiautoja .. josta ei saa käytettynä mitään. Pysy erossa .. myös tulipalo on mahdollinen .