Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähköautoilijat! Kuinka tyytyväisiä olette sähköautoon? Mikä auto teillä on ja paljonko ajatte?

Vierailija
17.06.2024 |

Ja ylipäätänsä sähköautoiluun?

Kiinnostaa, koska niin moni tuttavaperhe on jo vaihtanut sähköautoon ja ovat tyytyväisiä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on leikkiautoja .. josta ei saa käytettynä mitään. Pysy erossa .. myös tulipalo on mahdollinen .

Vierailija
2/8 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tyytyväinen. Hyundai Ioniq vitonen ollut vajaa pari vuotta, eikä enää paluuta käryttimiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tesla Model 3. Vuosi ja 40000km ja olen ollut tyytyväinen. Paluuta polttiksiin ei ole.

Vierailija
4/8 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen. Ajo-ominaisuudet loistavat ja kun pienissä bensa-autoissani ei ole ollut webastoa, esilämmitys talvella on luksusta.

Vierailija
5/8 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköauto on Homouden symbooli 

Vierailija
6/8 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tyytyväinen. Ajo-ominaisuudet loistavat ja kun pienissä bensa-autoissani ei ole ollut webastoa, esilämmitys talvella on luksusta.

Ja esiviilennys kesällä. Paljon mukavampi istahtaa 21 asteiseen kuin 41 asteiseen autoon.

Vierailija
7/8 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköauto on Homouden symbooli 

Teppo, Teppo, ne lääkkeet pitää ottaa ajallaan. Muuten psykoosia pukkaa taas.

Vierailija
8/8 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin tyytyväisiä olemme. Id 4 kaikilla lisävarusteilla. Ajamme 30 000 km v. Auto kai jotain 4 v vanha nyt.

Yhden kerran olemme olleet ei-niin-tyytyväisiä. Kävimme Saksassa sillä. Lataushinnat olivat huimat ja vähän väliä sai olla lataamassa, kun 160km/h tyhjensi akun nopeasti.