Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halvin puhelinliittymä 15,99 €/kk

Vierailija
16.06.2024 |

Täytyy maksaa 15,99 €/kk, että saa ylläpitää liittimää. Onko jotain halvempi puhelinliittymiä. Pärjääkö suomessa ilman puhelinta. Jos sulkee liittymän kokonaan. Miten pankkipalvelut toimivat ilman puhelinta? (Varmistus tekstiviesti).

Näiden hintojen nousu on osittain 5G johdosta ja sitten vielä sähkönhinnan noususta.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on muita maita edullisemmat liittymät edelleen, vaikka hinnat nousseet.

Sinällään ironista että moni kulkee koko ajan luurin kanssa (some, äänikirjat, muusikin/videoiden kuuntelu ja katselu, nettiselailu jne.) ja harva pärjää ilman muissakaan asioissa (pankkiasiat, bussikortti, kauppojen ym. muut sovelllukset jne.) ja sitten vingutaan miten lysti maksaa kokonaistam15e/kk. 

No milloin saa mielestäsi vinkua, sitten kun halvin puhelinliittymä maksaa 30e/kk? 50e/kk? 100e/kk?

Vierailija
42/54 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prepaid sopii myös kauko ohjattuun kiukaaseen, soitto ei maksa vastaanottajalle mitään, eli puh aika ei kulu lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DNA Kelloliittymä 9,99 €/kk

Puhelut ja tekstiviestit ja rajaton netti kuuluu hintaan.

Netin nopeus vain 5 M mutta kyllä silläkin pärjää ihan hyvin.

https://kauppa.dna.fi/liittymat/puhelinliittymat/dna-kelloliittyma/s/MC…

"Älykelloon suunniteltu" on se kumma kun samaa sim korttia kai sekin käyttää ja toiminee myös puhelimissa eikä se tarvitse mitään erikoisominaisuuksia.

Vierailija
44/54 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://globetel.fi/liittymat/

Vaikka tämän hinta näyttää edulliselta niin nämä huijaa viivästysmaksuilla. Ennen käytti ropocapitalia joka lähetti viivästyslaskusta viivästyslaskun. Lähetää laskun jonka eräpäivä on heti tai joku lyhyellä viiveajalla. Et kerkeä maksaa laskua ennen kuin päivämäärä on mennyt. Tulee uusi viivästyslasku samalla kaavalla. Edullinen ei aina ole edullisin. Mielummin joku rehellinen toimija joka ilmoittaa tekstiviestillä, että lasku on maksamatta.

Luulisi että moiseen toimintaan joku viranomainen tarttuu, koska eihän se voi olla sallittua että laitetaan lasku jonka eräpäivä samana päivänä. Kuka sellaisia muka ehtii maksaa.

Vierailija
45/54 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisan latausliittymä on tutkimistani halvin, sen jälkeen Globetel. 

Vierailija
46/54 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kauan käyttänyt Elisan numeroparkkia, se on GSM, eli 2g yhteys, 4,90€/kk. Soittaminen tulee kyllä kalliiksi, mutta en soita paljon mitään, minulle soitetaan.

Vierailija
47/54 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota DNA Kelloliittymää mainostetaan Lasten älykelloon suunniteltuna liittymänä. Miten se toimii tavallisessa puhelimessa jossa on sim-kortille paikka? Onko jollain tuollainen käytössä?

Vierailija
48/54 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5ekk moi laitenetti

Vierailija
49/54 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on perinteisten kännyköiden liittymät?!!! Ilman nettiä ja rajaton puhelun ja sms?

Vierailija
50/54 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

9.99€/kk saa dna kelloliittymän. Toimii puhelimessa ja saa tavallisen sim-kortin tai esimmin

https://kauppa.dna.fi/liittymat/puhelinliittymat/dna-kelloliittyma/s/MC…

Vierailija
51/54 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon dna kelloliittymään olen kallistumassa. Jos siinä on jotain piilojuttuja joka ei toimikaan halutusti. Onko joku tilannut tuollaisen tavalliseen puhelimeen? Täytyy pystyä soittamaan, lähettämään tekstiviestejä ja avaamaan posti appin.

Vierailija
52/54 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://globetel.fi/liittymat/

Vaikka tämän hinta näyttää edulliselta niin nämä huijaa viivästysmaksuilla. Ennen käytti ropocapitalia joka lähetti viivästyslaskusta viivästyslaskun. Lähetää laskun jonka eräpäivä on heti tai joku lyhyellä viiveajalla. Et kerkeä maksaa laskua ennen kuin päivämäärä on mennyt. Tulee uusi viivästyslasku samalla kaavalla. Edullinen ei aina ole edullisin. Mielummin joku rehellinen toimija joka ilmoittaa tekstiviestillä, että lasku on maksamatta.

Olen ollut asiakas jo 20 vuotta ja ei ole vielä kertaakaan huijattu. Tosin olen maksanut laskuni aina ajoissa.

Vierailija
53/54 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon dna kelloliittymään olen kallistumassa. Jos siinä on jotain piilojuttuja joka ei toimikaan halutusti. Onko joku tilannut tuollaisen tavalliseen puhelimeen? Täytyy pystyä soittamaan, lähettämään tekstiviestejä ja avaamaan posti appin.

Kyllä käytän iphonessa tuota kelloliittymää eikä mitään ongelmia ole tullut vastaan. Puhelut pelittää ja netti vaikka onkin vain 5mb/s niin riittää hyvin perus surffaukseen eli uutissivustot sun muut aukeaa nopeasti ja youtubeakin pysyyy 1080p laadulla katsomaan ilman pätkimistä

Vierailija
54/54 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latausliittymä, parin vuoden välein pistän 10e, että pysyy numero aktiivisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi