Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Halvin puhelinliittymä 15,99 €/kk

Vierailija
16.06.2024 |

Täytyy maksaa 15,99 €/kk, että saa ylläpitää liittimää. Onko jotain halvempi puhelinliittymiä. Pärjääkö suomessa ilman puhelinta. Jos sulkee liittymän kokonaan. Miten pankkipalvelut toimivat ilman puhelinta? (Varmistus tekstiviesti).

Näiden hintojen nousu on osittain 5G johdosta ja sitten vielä sähkönhinnan noususta.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on halvempi. Mutta ei ole 5G

Vierailija
2/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko katsonut DNA:n Moi liittymää tai Elisa prepaid?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun maksaa tuon lisäksi vielä kotona olevaa internet-yhteyttä ja prepaid-liittymiä niin tulee hintaa.

Vierailija
4/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telia Dot on kahdeksan euroa, jos käyttää nettiä maltillisesti ja hoitaa puhelut Whatsappilla tai jättää kokonaan väliin.

Vierailija
5/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut esim.

Moi 0,5 Mbit Laitenetti 4 € /kk

Moi 150 Mbit Rento 4G 15 € /kk (8 Gt dataa)

Prepaid tulevat varmasti halvemmaksi. Täytyykö vaihtaa kiinteä numero prepaid liittymään.

Vierailija
6/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun maksaa tuon lisäksi vielä kotona olevaa internet-yhteyttä ja prepaid-liittymiä niin tulee hintaa.

Minulla maksaa DNA:n internetyhteys 16,99€/kk. Kännykässä on DNA:n prepaid. Kun edellisen kerran maksoin prepaidista 20 euroa, kului lähes puoli vuotta, ennen kuin summa kului. Kännykänkäyttöni on minimaalista. Soitan ehkä 5 puhelua kuukaudessa ja lähetän yhden tekstiviestin.

Vierailija
7/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telia 4G 5 Mbit 15,99 € /kk

Dna Mini 10Mbit/s 19,99 €/kk

Elisa Perus 5M 15,99 €/kk

Vierailija
8/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riistakameraliittymän saa noin 5 eur/kk. Voi soittaa ja tekstata rajattomasti, mutta netti on toki hidas.

Vierailija
9/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset vain hiljaa nielee nämä korotukset ja ylihinnat mitkä tarpeellisista asioista kiskotaan. Olen niin täynnä tätä ihmisten rahastusta sekä lakien avulla tehtäviä heikennyksiä ihmisten toimeentuloon, ja kukaan ei reagoi. Miksi ei ihmiset herää ja kokoa yhteisöä reagoimaan näihin riistoihin? Enkä tarkoita Elokapinan porukkaa.

Vierailija
10/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut esim.

Moi 0,5 Mbit Laitenetti 4 € /kk

Moi 150 Mbit Rento 4G 15 € /kk (8 Gt dataa)

Prepaid tulevat varmasti halvemmaksi. Täytyykö vaihtaa kiinteä numero prepaid liittymään.

Kyllä prepaidiinkin saa sen oman numeron siirrettyä. Minulla on elisan latausliittymä "parkkipuhelimena". Maksaa 5 euroa /2 vuotta.

Vierailija
11/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita tukiaseman taajuuksia sammutetaan yöksi jolloin on vähemmän käyttäjiä, esim. klo 01-06 välillä. Koskee internet taajuuksella toimivia, 4G/5G taajuuksia. Jotkut tukeasemat aktivoituvat takaisin päälle kun ne havaitsee internet-liikennettä. Kaikki tukiasemat eivät toimi yöllä samalla nopeudella kuin päivällä.

Vierailija
12/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telia Dot käytön mukaan -liittymän myynti uusille asiakkaille on lopetettu. Mulla se toimii vielä, oon ollut tuon asiakas v. 2017, mutta varmasti ei mene montaa kuukautta, kun tämäkin "ilo" viedään. Puhelinlaskut olleet 8-11 €/kk.

Todellakin ihan stnan lurjusmaista Telialta.

Vierailija
13/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telia Dot käytön mukaan -liittymän myynti uusille asiakkaille on lopetettu. Mulla se toimii vielä, oon ollut tuon asiakas v. 2017, mutta varmasti ei mene montaa kuukautta, kun tämäkin "ilo" viedään. Puhelinlaskut olleet 8-11 €/kk.

Telian halvimman liittymän hinnoittelu muuttuu 1.8.2024. Tällä hetkellä se maksaa 12,99 €/kk. 1.8.2024 15,99 €/kk.

Kun käyttää tuota liittymää lähinnä siihen, että pystyy vastaanottamaan puheluita ja lähettämään tekstiviestejä tarvittaessa, sen hinta tuntuu turhan kalliilta. Kun kuitenkin käyttää toista liittämään internet-yhteytenä.

Vierailija
14/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se on vaan niin että tuut ottamaan parrua perseeseen ja maksamaan ne meidän 5g laajennukset ja johdon bonarit. Sori (not really).

T. Operaattorit

Vierailija
15/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Telian halvimman liittymän hinnoittelu muuttuu 1.8.2024. Tällä hetkellä se maksaa 12,99 €/kk. 1.8.2024 15,99 €/kk.

Kun käyttää tuota liittymää lähinnä siihen, että pystyy vastaanottamaan puheluita ja lähettämään tekstiviestejä tarvittaessa, sen hinta tuntuu turhan kalliilta. Kun kuitenkin käyttää toista liittämään internet-yhteytenä.

Anna kun arvaan, samana päivänä viimeiset vielä voimassaolevat Dot-sopimukset puretaan. Sitten on rivi pystyssä, halvimmat liittymät:

Elisa 15,99 / KK

DNA 15,99 / KK

Moi 15,99 / KK

Telia 15,99 / KK

Vierailija
16/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dna halvin maksaa jo nyt 19,99 € /kk. Näiden muidenkin liittymien telia, elisa, moi hinta tulee nousemaan tuonne 19,99 € /kk pian. Tätä ei saa sanoa kartelliksi, mutta kaikkien operaattorien hinnat on samanlaisia.

Vierailija
17/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riistakameraliittymän saa noin 5 eur/kk. Voi soittaa ja tekstata rajattomasti, mutta netti on toki hidas.

Ai rajattomat soitot ja tekstarit ilman lisäveloitusta? En usko.

Vierailija
18/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaisi vaihtaa nyt eikä silloin kun se lopetetaan ja kaikkien operaattoreiden liittymät on nostettu alkaen 19,99€/kk .

Vierailija
19/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen voi soittaa, mutta siitä ei voi soittaa.

Vierailija
20/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaisi vaihtaa nyt eikä silloin kun se lopetetaan ja kaikkien operaattoreiden liittymät on nostettu alkaen 19,99€/kk .

Pelkäätkö kaikkea muutakin?