Hylätty kasvimaa metsässä! Käydään joka syksy lasten lasteni kanssa keräämässä perunat ja porkkanat pois
Löydettiin metsän keskeltä kasvimaa eikä taloja lähettyvillä. Keräämme ne pois syksyn tulle.
Isoäiti54v-
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on viinimarjapuskia, karviaisia, omenapuita ja vadelmapensaita, eikä koskaan kukaan ole käynyt hakemassa mitään, vaikka minun puolestani saisi noukkiakin. Miten näitä salanoukkijoita olette saaneet houkuteltua pihapiiriin?
Asumalla vesistön lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Kylvää, ei istuttaa, kun puhutaan porkkanan- ja perunanviljelystä.
Täh, meillä kylvettiin SIEMENET, mutta perunat ja sipulit istutettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on viinimarjapuskia, karviaisia, omenapuita ja vadelmapensaita, eikä koskaan kukaan ole käynyt hakemassa mitään, vaikka minun puolestani saisi noukkiakin. Miten näitä salanoukkijoita olette saaneet houkuteltua pihapiiriin?
Asumalla vesistön lähellä.
Järvi näkyy ikkunasta. Mökkipaikkakunta. Koskaan kukaan ei ole pihalle tullut marjoja noukkimaan eikä omenia hakemaan. Sais kyllä tulla, jos jollekin mökkiläiselle kelpaa.
No, meidän pihaan tuli eukko ulkoiluttamaan koiraansa, käskin hänen lähteä äkkiä laputtamaan tontiltamme, niin tuli vastauksena takaisin, että painu itse **ttuun. Että kaikenlaisia se leipä elättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ostettiin autiona ollut mökki ja kunnostettiin sitä kesäkäyttöön. Siellä oli joitain marjapensaita ja itsekin istutettiin niitä lisää.
Kerran kun ajettiin keräämään satoa, niin marjapuskassa kökötti emäntä sangon kanssa poimimassa mustaherukoita. Oli minun poimintajakkaranikin kantanut sinne.
Vähän hölmönä katsottiin sitä poimijaa, ja lopulta hän nousi ja sanoi, että taitavat olla teidän marjoja. Ja lähti pois.
Samanlaisia kokemuksia luumupuun kanssa. Sattuu kasvamaan pihan reunassa. Metsästä tullaa syömään niitä. Eikö hälyt soi, kun puun ympärillä kasvaa hoidettu nurmikko, vaikka rakennuksiin ja pää pihapiiriin onkin matkaa.
Aina sama vastaus. Luumuu on kuulemma hylätty, vastaan, että en tietääkseni ole hylännyt puutani.
Sama
Ripusta puuhun kyltti "En ole hylätty"
Vierailija kirjoitti:
No, meidän pihaan tuli eukko ulkoiluttamaan koiraansa, käskin hänen lähteä äkkiä laputtamaan tontiltamme, niin tuli vastauksena takaisin, että painu itse **ttuun. Että kaikenlaisia se leipä elättää.
Voit melkein olla varma että se käy pissattamassa koiransa teidän postilaatikon jalkaan. Kiva hakea kusen hajusta posteja. Meillä on tuollainen naapuri joka kusettaa koiransa meidän talon viereen. Koko piha lemuaa sitten sen piskin virtsalta kun ei sada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit melkein olla varma että se käy pissattamassa koiransa teidän postilaatikon jalkaan. Kiva hakea kusen hajusta posteja. Meillä on tuollainen naapuri joka kusettaa koiransa meidän talon viereen. Koko piha lemuaa sitten sen piskin virtsalta kun ei sada.
No, nyt on sopivasti siroteltuna cayennepippuria, koirankarkotetta ja pari liikeaktivoituvaa ultraäänilaitetta sopivasti hollilla, samoin kameravalvonta tontilla. Siinähän tulee piskinsä kanssa pyörimään. Yksikin luvaton vierailu, niin poliisille lähtee kotirauhan rikkomisesta rikosilmoitus.
Näinpä! Käyhän noilla kaupungin kasvimaillakin varkaita. Sieltä vaan nappaavat tarvittavat, kun toiset ovat kasvattaneet huolella ja rakkaudella.