Hylätty kasvimaa metsässä! Käydään joka syksy lasten lasteni kanssa keräämässä perunat ja porkkanat pois
Löydettiin metsän keskeltä kasvimaa eikä taloja lähettyvillä. Keräämme ne pois syksyn tulle.
Isoäiti54v-
Kommentit (50)
Tekö ne minun istuttamat juurekset sieltä veitte? Jo minä ihmettelin.
Jos tämä on totta niin sinut on syytä lähettää tutkimuksiin. Dementtia? Ei ne porkkanat sinne itsestään tule, eli ei ole todellakaan hylätty. Tuo rikos.
Vierailija kirjoitti:
Provo, mutta vinkki kaikille. Hylättyllä kasvimaalla ei kasva mitään.
Kyllä meillä ainakin rikkaruohot kasvaa "hylätyllä" kasvimaalla.
Kukahan ne sinne "hylätylle kasvimaalle" istuttaa. Ei taida Porvoossakaan itsestään vuodesta toiseen
kovin satoisasti kasvaa.
Onkohan ap katsonut liikaa hömppäelokuvia tai lukenut liikaa fantasiakirjallisuutta? Hoitamaton kasvimaa on yhtä rikkaruohoa.
Yksivuotiset juurekset eivät kasva hyljätyllä kasvimaalla. Olette ryöstäneet jonkun kasvimaata vuosikaudet! Hävetkää ja kertokaa itsestänne poliisiviranomaisille!
Kyllä minä uskon, että aloittajan kaltaisia ihmisiä on olemassa, vaikka tämä onkin provo. Joka paikka on yleistä riistaa, jos ei erikseen ole mainittu. Täysjärkinen ihminen tajuaisi jättää pellon rauhaan.
Nyt ei jää saaliille mitään. Ne on peurojen houkutteluun.
Tai sitten söit erakon talvivaraston.
Meillä kävi naapuri keräämässä "hylätystä" omenapuusta omenia. Puu on meidän tontilla, mutta ei pihassa. Kyllä näitä pässejä on.
Vierailija kirjoitti:
Kylvää, ei istuttaa, kun puhutaan porkkanan- ja perunanviljelystä.
Porkkanaa kylvetään, perunaa istutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kävi naapuri keräämässä "hylätystä" omenapuusta omenia. Puu on meidän tontilla, mutta ei pihassa. Kyllä näitä pässejä on.
Meillä on pottupelto ja sen vieressä hernepelto. Paikka vaihtelee vuodesta toiseen. Niinä vuosina kun pläntit on tien vieressä, käy ohikulkijat pottu- ja hernevarkaissa. Ottaisivat edes nätisti yhdestä rivistä ja kaikki potut, jotka repivät esiin, mutta kun otetaan sieltä täältä vaan isoimmat ja parhaimmat. Molempi pelto näyttää siltä kuin mullilauma olis siellä temmeltänyt.
Ihmisillä ei ole mitään häpyä!
Vierailija kirjoitti:
Käydään jatkossakin t, ap
Hymyilepä riistakameralle, meillä on jo kuva sun römpsästä kun kävit kyykkypissalla.
Mulla on vanha kotimökki hallussani. Pihasta ruoho leikataan, näkyy että siellä käydään. Silti joku käy marjapensaista marjat keräämässä jos itse ei ole ennemmin ehtinyt. Viime syksynä selvisi, kuka hän on.
Vierailija kirjoitti:
Meillä iso maalaistalo ja piha suuri, osa metsäpalstastakin kuuluu meille.
Metsän laitamilla kasvaa viinimarjapensaita jotka me ollaan istutettu.
Joka vuosi lenkkeilijöitä on syömässä marjoja jotka ei ole kenenkään, mä oon monesti huomauttannu, mutta ovat kuulemma kunnan mailla, kerroin, että kunnan omistama maa päättyi jo 50 metriä sitten ja olette meidän pihassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä iso maalaistalo ja piha suuri, osa metsäpalstastakin kuuluu meille.
Metsän laitamilla kasvaa viinimarjapensaita jotka me ollaan istutettu.
Joka vuosi lenkkeilijöitä on syömässä marjoja jotka ei ole kenenkään, mä oon monesti huomauttannu, mutta ovat kuulemma kunnan mailla, kerroin, että kunnan omistama maa päättyi jo 50 metriä sitten ja olette meidän pihassa.
Kaikista kummallisinta on se, että näissä ei kenenkään marjoissa on lintuverkot, mutta niiden ali se käsi menee sinne.
Me ostettiin autiona ollut mökki ja kunnostettiin sitä kesäkäyttöön. Siellä oli joitain marjapensaita ja itsekin istutettiin niitä lisää.
Kerran kun ajettiin keräämään satoa, niin marjapuskassa kökötti emäntä sangon kanssa poimimassa mustaherukoita. Oli minun poimintajakkaranikin kantanut sinne.
Vähän hölmönä katsottiin sitä poimijaa, ja lopulta hän nousi ja sanoi, että taitavat olla teidän marjoja. Ja lähti pois.
Provo, mutta vinkki kaikille. Hylättyllä kasvimaalla ei kasva mitään.