Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mie oon kyllä ihan helvetin yksinäinen

Vierailija
16.06.2024 |

Minua pidetään vain introverttinä, kun viihdyn paljon yksikseen ja olen usein hiljaa, mutta kuitenkin kun minulta löytyy supliikkia ja saan ihmiset nauramaan, minun oletetaan olevan tyytyväinen elooni yksin. Eli tätä luullaan omaksi valinnakseni.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hassua, että kukaan ei tiedä, että olen olemassa. Kukaan ei anna minulle merkitystä, arvoa, ei välitä. Olen kuin näkymätön, vaikka käyn kaupoilla ym. ihmisten ilmoilla. En kohtaa ketään. Olen kuin muukalainen vieraalla planeetalla. Voitko kuvitella, miten yksinäistä tällainen elämä on? Päivät ovat kaikki samanlaisia. 

Tuossa tilanteessa menisin melkein mihin tahansa työhön jotta saisi kuulua johonkin porukkaan. Siitä sitten varmuuden kasvaessa uusiin paikkoihin.

Ei se aina toimi. Meidän töissä ei ainakaan kuulu porukkaan. On tosi omituista mennä vaikka syömään, kun naapuritiimin kollegat istuu 2m hajuraon päähän. Sama homma avotilassa, puhuvat vain keskenään. Päivän lopussa alkaa jo itsekin epäilemään olevansa näkymätön.

Vierailija
22/49 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Enpä tiennyt miten vaikeaa on löytää edes treffiseuraa eron jälkeen. Kumppanista puhumsttakaan.

N52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta nyt ihan aluksi sanan "mie" käyttö.

Mun tekee ap mieli ruveta sun ystäväksi ihan vaan tuon mien takia. Murteet <3

Vierailija
24/49 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän samaa vikaa.

Olen nyt kolmevuotta elänyt siten, että minun luonani ei ole käynyt yksikään ihminen eikä itsellänikään ole paikkaa mihin menisin. Kerran,ehkä jopa kaksi kertaa viikossa käyn kaupassa ja siinäpä se sitten onkin sosiaalinen elämä kun vastaan kassalle " kiitos en tarvitse" kun hän kysyy haluanko kuitin. Jos tästä nyt jotain hyviä puolia hakee, niin rahaa säästyy joka kuukausi noin puolitoista tonnia kun eipä sitä niin kotona ollessa mihinkään kulukkaan. Ehkäpä voisin jossain vaiheessa mennä meren rannalle katselemaan laiturilta ja söisin siellä vaikka pastillin.

Vierailija
25/49 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin. Enpä tiennyt miten vaikeaa on löytää edes treffiseuraa eron jälkeen. Kumppanista puhumsttakaan.

N52

Minä voisin joutaa treffiseuraksi, eipä tässä tärkeämpääkään tekemistä.

Vierailija
26/49 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta nyt ihan aluksi sanan "mie" käyttö.

Mun tekee ap mieli ruveta sun ystäväksi ihan vaan tuon mien takia. Murteet <3

Murrehirvijö

Vierailija
27/49 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alien täysin ulkopuolinen.

Eksynyt kuin savolainen valomerkin jälkeen ,ei tiedä mistä on tulossa tai minne pitäis mennä ja kun pari askelta ottaa niin on taas jo turvallaan.

Vierailija
28/49 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy on lyhin matka kahden ihmisen välillä. Kokeile joskus.

Vierailija
29/49 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N52

Olet jo liian vanha treffiseuraksi. Miehet etsivät lapsetonta naista max 30v!

Vierailija
30/49 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, kenen vika se on ap? Sinä vastaan siitä oletko yksinäinen vai et, eikä me muut!

Vierailija
31/49 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, kenen vika se on ap? Sinä vastaan siitä oletko yksinäinen vai et, eikä me muut!

Ai se on nyt minun vika?!

Vierailija
32/49 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut hahmottaa naisten ikää siinä 16 ja 22 välillä. Kerran istuin kahvilla ja siellä oli yksi todella nätti nainen. Katseltiin siinä toisiamme ja hän vähän flirttaili minulle..olin jotenkin vaan epävarma hänen iästään ja ajattelin että parempi oikeasti varmistaa.. menin siihen hänen pöytäänsä, hymyilin ja rohkeasti sanoin.. anteeksi, mutta on pakko kysyä minkä ikäinen oot? Hän hymyili ja sanoi..olen 21 vee. Vastasin ..ai en ikinä olisi arvannut, anteeksi että tuhlasin aikaasi ja lähdin pois.

Vierailija
33/49 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hassua, että kukaan ei tiedä, että olen olemassa. Kukaan ei anna minulle merkitystä, arvoa, ei välitä. Olen kuin näkymätön, vaikka käyn kaupoilla ym. ihmisten ilmoilla. En kohtaa ketään. Olen kuin muukalainen vieraalla planeetalla. Voitko kuvitella, miten yksinäistä tällainen elämä on? Päivät ovat kaikki samanlaisia. 

Tuossa tilanteessa menisin melkein mihin tahansa työhön jotta saisi kuulua johonkin porukkaan. Siitä sitten varmuuden kasvaessa uusiin paikkoihin.

Ei se aina toimi. Meidän töissä ei ainakaan kuulu porukkaan. On tosi omituista mennä vaikka syömään, kun naapuritiimin kollegat istuu 2m hajuraon päähän. Sama homma avotilassa, puhuvat vain keskenään. Päivän lopussa alkaa jo itsekin epäilemään olevansa näkymätön.

Mulla on samanlaista kokemusta aiemmissa työpaikoissa. Nykyisessä sitten ei edes tavallaan ole työkavereita vaan vuoroa vaihdetaan ns läpsystä eikä päällekkäistä työaikaa ole listassa yhtään eli siinä ei sanota kuin moi ja heippa. 

Vierailija
34/49 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ette tarkkailisi itseänne vaan auttaisitte toisia. 

Vierailija
35/49 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on! Ei me muut voida kaikkea sun puolesta tehdä!

Vierailija
36/49 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on myös työpaikalla sanottu introvertiksi, tietäisivätpä vain. Kaipaan paljon ihmisten seuraa mutta olosuhteiden pakosta olen oppinut olemaan yksin. Nuorempana olin mukana todella aktiivisesti järjestöissä, mutta ystävyyssuhteita en ole onnistunut luomaan. Onnellisinta aikaa elämässä oli se kun sai tuntea kuuluvansa johonkin. Järjestöihin oli helppo mennä mukaan, kaikki ovat tervetulleita sen kun ilmoittautuu mukaan. Ystävyysporukoihin sen sijaan ei niin vain mennä että moi mä tulin nyt tähän teidän porukkaan.

Mutta mitä se varsinainen ystävyys on, mitä ei voi yhdistyksissä kokea? Yhdistyksessä on hienointa että voi jakaa asioita mutta ei ole vastuuta että itse pitäisi vastailla puhelimeen jos joku muu tarvii ystävää/ kaatopaikkaa.  Eli terveet rajat.

Vierailija
37/49 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina ollut hahmottaa naisten ikää siinä 16 ja 22 välillä. Kerran istuin kahvilla ja siellä oli yksi todella nätti nainen. Katseltiin siinä toisiamme ja hän vähän flirttaili minulle..olin jotenkin vaan epävarma hänen iästään ja ajattelin että parempi oikeasti varmistaa.. menin siihen hänen pöytäänsä, hymyilin ja rohkeasti sanoin.. anteeksi, mutta on pakko kysyä minkä ikäinen oot? Hän hymyili ja sanoi..olen 21 vee. Vastasin ..ai en ikinä olisi arvannut, anteeksi että tuhlasin aikaasi ja lähdin pois.

Niin, ei se 21 v oo enää niin hyvä. Ikä painaa.

Vierailija
38/49 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N52

Olet jo liian vanha treffiseuraksi. Miehet etsivät lapsetonta naista max 30v!

Ei 90 luvulla syntyneisiin voi luottaa pirukaan. Siksi niistä suurin osa onkin yh lunttuja. Hyi kakka kamala.

Vierailija
39/49 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos koittaisit löytää parisuhteen? Suomessa on vaikeaa saada aikuisiällä kavereita. Tai ainahan sitä jotain tuttua sun muuta mutta sellaisia hyviä kavereita. 

Yksinäisyyteni johtuu kumppanittomuudesta. Olen yrittänyt aktiivisesti vuosia löytää sellaisen ja hetkellisesti luullut onnistuneenikin, mutta lopulta en ole riittänytkään. Enää ei ole vuosiin ollut yhtään oikeasti kiinnostunutta. Tinderissä pari mykkää matchia ja toisella treffisivustolla ei profiiliani edes klikata auki. Ystävä jo löytyy ja hyvän päivän tuttuja.

Kumppanin löytäminen ei tuu poistaa sun ongelmia

Vierailija
40/49 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ollut ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän