Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itse en voi ymmärtää miksi ihmiset eivät hanki lapsia. Minulla on 4 lasta ja kaikilla ystävillänikin on 2-3 lasta.

Vierailija
16.06.2024 |

En ymmärrä

Kommentit (172)

Vierailija
121/172 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsia, riippakiveksi seuraavaksi 20 vuodeksi? Älä nyt vitsejä murjo.

Kuka haluaa pilata tyttövartaloaan, saada roikkuriipputissejä, venynyttä mahanahkaa ja kasaan kursittua synnytysten löysyttämää venynyttä pillua.

Ei kiitti! 

Mut jos se on sun juttu, niin ilman muuta.

Mun ei ole.

Nuo vartalon muutokset tapahtuu joka tapauksessa vanhetessa.....

No silti saa elää aika monta vuosikymmentä laadukkaampaa elämää ilman plösähtänyttä vartaloa ja menetettyä virtsan- ja ulosteenpidätyskykyä. Aika suuria mukavuustekijöitä  jokapäiväisessä elämässä.

Vierailija
122/172 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lapset on parasta,mitä mulle on tapahtunut

Otan osaa. Ei sullakaan sitten kovin hyvin mene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/172 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lapset on parasta,mitä mulle on tapahtunut

No se on kiva!

Mulle taas vapaus, omannäköinen elämä on parasta.

Koska en halua, että kukaan tai mikään määrittelee mitä ikinä olen tai voin halutessani olla.

Tällainen ei ole ikinä edes suhteessa ollut mahdollista, aina on joku muu yrittänyt määrätä mitä saisin edes tuntea.

Vierailija
124/172 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta lapset, mutta en inhoa lapsia. Liikaa vastuuta jne. Kun katsoo lähipiiriäni siskoista ja kavereista lähtien keillä on lapsia, niin kaikki on koko aika pinna kireellä, kaikki valittaa kun ei pääse mihinkään, koko aika saa ravata lääkärissä tai lukea jotain wilma juttuja, riitaa kotona kuka hakee ja hoitaa tai tekee ruokaa.

Sitten ne keillä on jo isompia lapsia, niin osa rikkoo ikkunoita ja sekoilee ympäriinsä eikä hallitse heidän juttujaan ja osa pelkää koska oma lapsi on hakattu tai tapettu. Jatkuva stressi päällä. JA kaikki kenet tunnen on sanonut samaa ja käyttäytyy samanlailla. Itse käyn omilla vanhemilla eri aikaan, kun molemmat siskot, koska ne valittaa valittaa valittaaa jatkuvasti. En kuuntele heitä enää ja lapsellisia kavereitakin tapaan harvemmin koko aika.

Ei hirveän houkuttelevalta vaikuta toi perhe juttu.

Vierailija
125/172 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kumppania, enkä voi hankkia lasta yksin.

Vierailija
126/172 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo lapsiperheitä niin hyvin voi ymmärtää. Ihan v..n kauheaa katsottavaa.

Vierailija
127/172 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP synnyttää liikaa lapsia, koska ei osaa yhdyssanoja.

Jotkut yrittävät kompensoida yläpään heikkoutta alapäällään.

Harmi, sillä usein näiden sankarien jälkikasvu on yhteiskunnalle aika iso ongelma.

Vierailija
128/172 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä hankkisi lapsia sellaisen kanssa, johon ei luottaa?

Siis täysin.

Joka käyttäytyy kuin teini, "persuilee", harmittelee sitä että on jo hankkinut lapsia itse sanoen "väärän ihmisen" kanssa...

Näkee vain oman "totuutensa", ei kykene henkiseen ajatteluun tai syvään tunteiden kokemiseen saati osoittamiseen.

Antaa periksi aivan liian helposti.

Vierailija
129/172 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ihan mielelläni hankkisin lapsia. Mutta ainoastaan rumat miehet kiinnostuvat minusta, joten ei mitää järkeä lähteä tekemään lapsia sellaisen miehen kanssa. Ne ulkonäkögeenit periytyvät. 

Vierailija
130/172 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee paljon muitakin asioita joita ap ei ymmärrä.

Vierailija
131/172 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä tuosta noin vain voi hankkia. Tilaisin temusta itselleni lapsen jos voisin.

Vierailija
132/172 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaa elämänikäinen kiusa ja riesa toisesta ihmisistä. Tiedä koskaan mitä niistä tulee, vaikka miten hyvä perhe niin lapsi voi olla päästä mätä.

Vierailija
133/172 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä on nin karua ja aitoa et huvittaa, aaah phhh kait vois sanoo et jatkakaa kait. Brutaalia.

Vierailija
134/172 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerrot miten niitä "hankitaan" silloin kun perusasiat ei toimi

Vierailija
135/172 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerrot miten niitä "hankitaan" silloin kun perusasiat ei toimi

Ei me sun perusasioille mitään voida, jätä hankkimatta sitten. Se on oma valintasi.

Vierailija
136/172 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ihan mielelläni hankkisin lapsia. Mutta ainoastaan rumat miehet kiinnostuvat minusta, joten ei mitää järkeä lähteä tekemään lapsia sellaisen miehen kanssa. Ne ulkonäkögeenit periytyvät. 

Tee sit lapsia kätes kanssa.

Vierailija
137/172 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

134 vaikuttaa ihan sellaiselta perusihmiseltä, jolta ei saa edes suhteeseen kuin jotain haaleaakin haaleampaa...

Osaako ottaa vastuuta edes itsestään...

Hengittää, mutta ei elä.

Ei rakasta, kuin itseään ja kuvittelee että se on "rakkautta".

Pääsee elämässään helpolla, kun ei ymmärrä muuta kuin no...

Vierailija
138/172 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

134 vaikuttaa ihan sellaiselta perusihmiseltä, jolta ei saa edes suhteeseen kuin jotain haaleaakin haaleampaa...

Osaako ottaa vastuuta edes itsestään...

Hengittää, mutta ei elä.

Ei rakasta, kuin itseään ja kuvittelee että se on "rakkautta".

Pääsee elämässään helpolla, kun ei ymmärrä muuta kuin no...

Niin siis mä oon menos ens viikolla siis sen karibialaisen mimmin kans treffeille, et sanotaan nyt näin et se tuskin haaleaksi jää.

Sä taas selität siel katkerana jotain paskaas vaan ja kyl se niiku on ihan oikein, et sä jäätkin lapsettomaks. Ihan hyvä valinta.

Vierailija
139/172 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ilman lapsia kaikki aika ja raha on vain itselle. Elämä ilman huollettavia on ihanaa!

Vierailija
140/172 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä hankkisi lapsia sellaisen kanssa, johon ei luottaa?

Siis täysin.

Joka käyttäytyy kuin teini, "persuilee", harmittelee sitä että on jo hankkinut lapsia itse sanoen "väärän ihmisen" kanssa...

Näkee vain oman "totuutensa", ei kykene henkiseen ajatteluun tai syvään tunteiden kokemiseen saati osoittamiseen.

Antaa periksi aivan liian helposti.

Ei mitään, jos ei kelpaa niin me hankitaan sitten ne lapset jonkun muun kanssa. Jää sä miettimään sitä hommaa ihan yksinäs.

Aivan ohis, mutta kannattaa tosiaankin harkita kaksi kertaa, kenen kanssa ne lapset tekee, ja jättää tuollaiset uhmaajat väliin. Tekeminen on kivaa, mutta useamman lapsen kunnon kansalaisiksi kasvattaminen aivan järjetön työmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi