Itse en voi ymmärtää miksi ihmiset eivät hanki lapsia. Minulla on 4 lasta ja kaikilla ystävillänikin on 2-3 lasta.
Kommentit (172)
No sehän on vaan hyvä ettei kaikilla ole niin kasapäin lapsia kuten teillä. Maailma pelastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsia, riippakiveksi seuraavaksi 20 vuodeksi? Älä nyt vitsejä murjo.
Kuka haluaa pilata tyttövartaloaan, saada roikkuriipputissejä, venynyttä mahanahkaa ja kasaan kursittua synnytysten löysyttämää venynyttä pillua.
Ei kiitti!
Mut jos se on sun juttu, niin ilman muuta.
Mun ei ole.
Nuo vartalon muutokset tapahtuu joka tapauksessa vanhetessa.....
No silti saa elää aika monta vuosikymmentä laadukkaampaa elämää ilman plösähtänyttä vartaloa ja menetettyä virtsan- ja ulosteenpidätyskykyä. Aika suuria mukavuustekijöitä jokapäiväisessä elämässä.
Mä nainen 161, 49 kg, 52. En koskaan synnyttänyt. Kroppa todella nätti ja kiinteä pystytisseineen intiimipaikkoineen,
Mä olen sua viisi vuotta nuorempi, viisi senttiä pidempi, 15 kiloa painavampi ja kolmesti synnyttänyt. Olen terve, onnellinen, rakastettu ja arvostettu. En ikinä vaihtaisi osia kanssasi.
Siksi koska kaikki eivät ole niin itsekkäitä että hankkisivat lapsia. Lasten hankkiminen kun on maailman itsekkäin teko.
Samasta syystä kun en keräile jotain figuureja tai aja formulaa tai elä kaarnadieetillä.
Ei kiinnosta lisääntyminenkään pätkän vertaa.
Elämä on hyvää nyt, miksi pilaisin sen, kun en halua jälkeläisiä.
Ja missä kohtaa kommenttiani näet minun olevan halukas vaihtamaan osaani kanssasi, darling? 🥳
Ei ole sopivia kumppaniehdokkaita. Miehet ovat roskaa ja yksinhuoltajuus vähän siinä ja siinä, että kannattaako. Keskivertotyypeille, jotka eivät ole turhan tarkkoja tai lahjakkaita, löytyy kysyntää ja tarjontaa. Jos on lahjoja, erityisesti taiteellisia, piirit ovat suomessa hyvin pienet (ja epävakaat)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsia, riippakiveksi seuraavaksi 20 vuodeksi? Älä nyt vitsejä murjo.
Kuka haluaa pilata tyttövartaloaan, saada roikkuriipputissejä, venynyttä mahanahkaa ja kasaan kursittua synnytysten löysyttämää venynyttä pillua.
Ei kiitti!
Mut jos se on sun juttu, niin ilman muuta.
Mun ei ole.
Nuo vartalon muutokset tapahtuu joka tapauksessa vanhetessa.....
No silti saa elää aika monta vuosikymmentä laadukkaampaa elämää ilman plösähtänyttä vartaloa ja menetettyä virtsan- ja ulosteenpidätyskykyä. Aika suuria mukavuustekijöitä jokapäiväisessä elämässä.
Meneekö pidätyskyky oikeasti? Vai voiko olla ,ettei menekään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä hankkisi lapsia sellaisen kanssa, johon ei luottaa?
Siis täysin.
Joka käyttäytyy kuin teini, "persuilee", harmittelee sitä että on jo hankkinut lapsia itse sanoen "väärän ihmisen" kanssa...
Näkee vain oman "totuutensa", ei kykene henkiseen ajatteluun tai syvään tunteiden kokemiseen saati osoittamiseen.
Antaa periksi aivan liian helposti.
Ei mitään, jos ei kelpaa niin me hankitaan sitten ne lapset jonkun muun kanssa. Jää sä miettimään sitä hommaa ihan yksinäs.
Aivan ohis, mutta kannattaa tosiaankin harkita kaksi kertaa, kenen kanssa ne lapset tekee, ja jättää tuollaiset uhmaajat väliin. Tekeminen on kivaa, mutta useamman lapsen kunnon kansalaisiksi kasvattaminen aivan järjetön työmaa.
Eiköhän se karibialaisen naisen kanssa onnistu vähän paremmin, vai mitä mieltä ite oot kun katot näitä uhma-iässä olevia katkeria feministejä? Ne on menetettyjä tapauksia. Sairaita. Päästään sekaisin.
Sitä on sitten oikein urakalla maattu haarat levällään. Makuuhuoneessa ja synnärillä.
Jaxupamit porsijalle.
Ei kai kukaan järkevä ihminen tee kersoja!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sopivia kumppaniehdokkaita. Miehet ovat roskaa ja yksinhuoltajuus vähän siinä ja siinä, että kannattaako. Keskivertotyypeille, jotka eivät ole turhan tarkkoja tai lahjakkaita, löytyy kysyntää ja tarjontaa. Jos on lahjoja, erityisesti taiteellisia, piirit ovat suomessa hyvin pienet (ja epävakaat)
Et sä löydä mitään. Sä olet vollottava feministi ja sun kuuluukin jäädä yksin potemaan katkeruuttas. Nimenomaan just lahjakkaat miehet ei sua halua, tsägällä voit löytää itelles jonkun hampuusin joka sit hakkaa sua kun se saa selville mitä kieroutunut ja typerä sä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on nippanappa peruskoulun läpi vienyt. Saiko ensimmäisen jo 17-vuotiaana🤭 No vielä on aikaa opiskella amisperustutkinto..
Onko koulutuksellani jotain väliä?
Ihan yleisellä tasolla kommentti: Tutkimusten mukaan korkeasti koulutettujen naisten lapsistakin tulee todennäköisemmin korkeasti koulutettuja. Saattavat myös paremman yleissivistyksen myötä ymmärtää erilaisia näkökulmia asioihin laajemmin kuin matalasti koulutetut.
NO minä olen tohtori, jos tämä helpottaa
Ap
Juu niin varmaan. Uskomme tämän. :-D
Ap:n lapset, Eemi, Muhammed, Pyry-Sinappi ja Otso. Kaikilla eri sukunimi.
Mä nainen 161, 49 kg, 52. En koskaan synnyttänyt. Kroppa todella nätti ja kiinteä pystytisseineen intiimipaikkoineen, ei eroa siitä kun olin lukioabi. Mitään Tena virtsasuojia en tosiaan tartte. Rakastajani 28.