Mies lähti jonnekin ja sanoi minne lähti.
On ollut koko päivän poissa, ja nyt ihmettelen missä hän on. Muutenkin aina valittaa että en kuuntele mitä hän sanoo, niin en kehtaa laittaa viestiä ja kysyä. Olisi nyt ihan kiva tietää minne lähti.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina samanlainen. Samaistun täysin 🤣
Mukava kuulla etten ole ainoa. Oletko sinä kysellyt perään? Mietin nyt, mitä tehdä.
Mulle käy joskus samoin. Oon ratkaissut asian keksimällä syyn soittaa ja tiedustellut puhelun aikana, että "nii mihkä aikan olitkaan tulossa kotia" :D Sen yhteydessä yleensä saa ainakin aikatauluarvion ja kun tulee kotiin, niin voi sitten kysyä, että miten päivä meni :) Siinä selviää, missä on ollut
Ööh. Olisi nyt kiva tietää minne lähti? Otsikossa kerrot, että hänhän sanoi minne lähti!
Vierailija kirjoitti:
Ööh. Olisi nyt kiva tietää minne lähti? Otsikossa kerrot, että hänhän sanoi minne lähti!
Idea taitaa olla se, ettei ap kuunnellut, vaikka mies kertoi.
Mun ex-mies sanoi ihan suoraan ettei häntä kiinnosta kuunnella mitä mää puhun. Aika loukkaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idea taitaa olla se, ettei ap kuunnellut, vaikka mies kertoi.
Nii muistan että hän sanoi löjtiessään, että menee jonnekin mutta en muista minne sanoi menevänsä. Eikä ole vielä tullut.
Vierailija kirjoitti:
Mulle käy joskus samoin. Oon ratkaissut asian keksimällä syyn soittaa ja tiedustellut puhelun aikana, että "nii mihkä aikan olitkaan tulossa kotia" :D Sen yhteydessä yleensä saa ainakin aikatauluarvion ja kun tulee kotiin, niin voi sitten kysyä, että miten päivä meni :) Siinä selviää, missä on ollut
Taidan toimia samoin. Toivottavasti ei ole sanonut tulevansa vaikka huomenna tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Niin minustakin olisi nyt kiva tietää mitä hän sanoi, kun on ollut näin pitkään poissa. Ap.
Onneksi en elä kotikurisuhteessa missä minun pitää raportoida kaikki tulemiset ja menemiset jollekin keittiöjyrälle.
Tuo on hienoa, että sanoi lähtevänsä ja minne menee! Useinhan se mies vain katoaa näköpiiristä ilman mitään exit-ilmoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minustakin olisi nyt kiva tietää mitä hän sanoi, kun on ollut näin pitkään poissa. Ap.
No ei siltä kuulosta, kun et viitsi edes kuunnella. Hänhän on kertonut mihin menee.
Vierailija kirjoitti:
Mun ex-mies sanoi ihan suoraan ettei häntä kiinnosta kuunnella mitä mää puhun. Aika loukkaavaa.
Ja ymmärrettävää.
Hän matkusti bussilla Varkauteen siskonsa luo. Palaa tiistaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ymmärrettävää.
Miksi ymmärrettävää?
Oliko sillä reppu tai joku muu matkatavaravehje? Monelta aamulla lähti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ymmärrettävää.
Miksi ymmärrettävää?
Nalkuti pälpäti.
Laitoin miehelle viestin ja hän vastasi että kohta lähtee tulemaan takaisinpäin. Mutta edelleenkään en tiedä mistä kaukaa tulee. No pääasia että tulee tänään. Mitähän mä sanon sille kun se tulee? Ap.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin miehelle viestin ja hän vastasi että kohta lähtee tulemaan takaisinpäin. Mutta edelleenkään en tiedä mistä kaukaa tulee. No pääasia että tulee tänään. Mitähän mä sanon sille kun se tulee? Ap.
Sano että oli ikävä, kun oli niin kauan poissa.
Itse olen aina samanlainen. Samaistun täysin 🤣