Juhannuksena oon tulossa kurja sää. Mitä aiot tehdä juhannuksena?
Itse vaan kotona oleskelen ja katson jaliksen em kisoja.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Mökin katto pitää vettä ja mukavuuksiakin on. Aito shampanja on jo viileässä. Kalaa, uusia perunoita.
Metsämansikoita tulee varmasti poimittua.
Ai oikein shampanja 🙄
Cityjuhannus. Menen seurasaareen kokkoa katsomaan ja pyöräilen kotiin.
Mökille. Terassilla voi silti grillata, saunominenkin sopii sateiseen säähän. Luen sitten kirjoja jos ulkona ei viitsi olla.
Ihan paras kesäsää tuo 18-19 astetta ja puolipilvistä. Voi tehdä ihan kaikkea juhannukseen liittyvää, kuten uida, saunoa, grillata ja tietysti taikoja kera toisten samanmielisten.
Olen mökillä ja katson jalista. Juon olutta ja saunassa käyn myös. En siis tee mitään ihmeellistä.
Käyn varmaan lenkillä kuten aina, jos nyt ei ukkosta kohdalla.
Minnekään ei ole suunnitelmissa mennä, jos keksis jotain kivaa katsottavaa, ei urheilua. Ja mikä parasta, oon vapaalla tänävuonna juhannuksen. Yksin oon ja jos oikeen viliinnyn niin voin mennä jokirantaan kävelemään.
Juhannuksen sää saattanee ehkä mahdollisesti kenties melko todennäköisesti olla huomattavasti lämpimämpi ja poutaisempi kuin useimmille paikkakunnille ennustetaan. Jos noin käy, syy tuohon kerrotaan jussin jälkeen!
Oli miten oli, ainakin pk-seudulla heinäkuun eka viikko tulee olemaan yli 75 prosentin toden näköisyydellä melko viileä mutta suhteellisen aurinkoinen ja heikkotuulinen, mikä johtuu siitä että ainakin suomalaisia joogalentäjiä ja rivifuntsareita kokoontunee kohtalaisen runsaasti (jopa yli 20 kappaletta?)Tsadin Jollakseen yhteisharjoituksiin ainakin kolmen päivän tai jopa viikon ajaksi! Tuon yhteisharjoituksen aikaansaama sattvan eli sato-guNan (puhtauden, hyvyyden, harmonian, jne) lisääntyminen atmosfäärissä heijastuu jopa ilman atomien ja molekyylien liikkeeseen rauhoittumisena, minkä fyssaa jonkinkin verran tuntevat tietänevät tietävän ilman viilenemistä (lämpö on atomien ja molekyylien liikettä; mitä vilkkaampi liikenne sitä lämpimämpää on aine, tässä tapauksessa ilman muodostavat kaasut eli lähinnä typpi ja happi?) :D
Nähdään juhannuksena täällä taas. Kuten huomennakin.
Onneksi minulla on teidät. Oikeat ystävät...