Juhannuksena oon tulossa kurja sää. Mitä aiot tehdä juhannuksena?
Itse vaan kotona oleskelen ja katson jaliksen em kisoja.
Kommentit (68)
Tuo 19 astetta on meikäläiselle paras kesäsää, jaksaa lenkkeilläkin.
No ei tuo ennuste nyt ainakaan viime vilkaisulla mitenkään kurjaa säätä luvannut vaan oikeinkin mukavaa puolipilvistä +20 astetta ja välillä sadettakin. Itse olen ihan kotona ja suunnitelmissa on aika perinteistä juhannuksenviettoa eli pitkiä lenkkejä ja hyvää ruokaa. Se vaan harmittaa ettei ole sitä saunaa..
Vierailija kirjoitti:
Lenkkeilen, saunon uudella vastalla, pari konjakkia ja tv. Tai sitten jotain muuta, joa ilmaantuu.
Se on vihta :D
Homoilen partnerini kanssa. Otamme myös aktin kokon edessä.
Mökille myös. Syön ja nautin valosta.
Juon lonkeroa ja katson em-jalkapalloa! Introvertin normi juhannus 👍
Kalastan ja veneilen ja saunon juhannuksena.
Todennäköisesti kotona herkuttelen kohtuullisesti ja käyn pitkillä kävelyillä. Vaatetta on joka säähän, joten ei sateet vaikuta suunnitelmiin. Kirkkoon tietysti menen myös. Joskus oli tapana käydä risteilyillä Helsingin saaristossa juhannusaattona, mutta se menetti viehätyksensä kyllästyttyäni siihen.
Leivon masikkakakun, ajelen pyörällä rannalle ja metsäpolulle. Ajattelin juhannuksen kunniaksi pukeutua mekkoon. Jos kovin sataa, avaan telkkarin tai luen.
Mielummin 20 astetta kuin Kreikan lämpötilat, vaikka helteestä periaatteessa nautinkin. Silloin tällöin, töitä on vaikea saada tehdyksi.
Vierailija kirjoitti:
No ei siellä nytkään mikään kiva sää ole joten tätä samaa teen. Löhöän sohvalla ja juon olutta.
Vähän yli 20 lämmintä ja aurinko paistaa, ei kiva sää wtf???
Kertokaa vielä, oletteko niitä meneviä ja j änniä... 🥺
No katsotaan nyt. Älkää nyt ainakaan iltapäivälehtien sääennustuksien mukaan menkö. Ne ennusteet muuttuu harva se päivä.
Mökille syömään, juomaan, saunomaan, uimaan ja yhdessä oleskelua. Olkoon sää minkälainen vaan niin se ei lannista juhannustani. Mökkipakastinkin on täynnä tänä viikonloppuna kalastettua kalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenkkeilen, saunon uudella vastalla, pari konjakkia ja tv. Tai sitten jotain muuta, joa ilmaantuu.
Se on vihta :D
Täälläpäin on sanottu iät ja ajat VASTA!
Joudun olee kotona kun oon sairas.
Vierailija kirjoitti:
Kiva jos ei ole hellettä! Aion ulkoilla paljon (mua ei sade haittaa) ja haaveilen, että voisin kerrankin nukkua ikkunat auki ilman että ulkoa kuuluu julmettu meteli.
Minulla ei onnistu ikkuna auki nukkuminen missään olosuhteissa. Linnut laulavat urakalla, hyönteiset surisevat ja inhoan ilmavirtausta, joka käy naamalle, kun ikkuna on auki. Kun on isot ikkunat maantasalla omakotitalossa, ei tiedä koskaan, kuka kahjo pyrkii ikkunasta sisään.
Lähden sellaiseen paikkaan, missä on hyvä sää. Tietysti.
Huomenna mökille lähdemme jo. Kaikki on pakattu jo.